Die voorbeelden heb ik met mijn cupmaat ook nooit wat aan, want doorgaans zijn alleen de witte en leverkleurige omabh’s in mijn maat
Ik wil bij de sauna reserveren maar je moet dan ook meteen betalen. Ik vind dat echt heel stom.
Dat als ik m’n handen met zeep was ik gelijk van die uitgedroogde oude wijvenhanden krijg
Iedereen die naar Parijs gaat en daar vervolgens een baret draagt
Looking at you, half Nederlands vrouwelijk instagram.
en een baguette in de linkerarm
Dit fucking letterlijk
Zijn wij één en dezelfde persoon?
Samen met iedereen in Nederland die als zestienjarige een studiereis naar Parijs maakte?
Ik ben met vmbo naar Brussel en Parijs geweest.
Nee hoor wij gingen met de ekte elite naar Rome
Ja hoor, alle nerdjes mogen altijd naar Rome en de domme havisten (waaronder ikke) mochten naar een achterstandswijk in Schotland waar geen warm water was en een vieze buurman maar ons stond te gluren
Nog steeds niet van bijgekomdn
klinkt net als rome
Ahh joh ik had op de romereis douches in het hotel die koud bleven, ratten op de patio van het hotel, stinkend afval naast de voordeur en een docent Latijn die elke avond dronken was en bij de Spaanse trappen Italiaans stond te zingen (dat laatste was wel grappig) dus Rome is ook een veredelde achterstandswijk
Ik ging op de fiets naar een oorlogsmuseum. Janken! In de regen 4u fietsen en op luchtbedjes slapen in een oude schuur. Havo/vwo naar Parijs, Turijn, Barcelona…
Ja Zie nu dat het ‘maar’ 2u is. Maar ik gok dat we verkeerd zijn gefietst of gestuurd - of het voelde gewoon eindeloos hahaha
Hallo vmbo hier parijs was lit. Heb nog ergens zon je taime paris shirt.
Ben met werkweek wel random naar polen geweest tho was 10x leuker dan parijs.
Ik mocht naar Barcelona met school. Lekker nachos vrette.
Wij mochten naar de Mergelgrotten toen ik ooit op de MAVO zat. Enige voordeel was dat er een blikjes automaat met bier op het terrein waar wij moesten overnachten stond. Die men op de laatste dag pas eens ging leeghalen want oei toch niet zo verstandig.
Alle populaire mensen mochten naar Parijs. Ik moest naar Ameland. Of iedere dag van 8 tot 17 naar school. Nog steeds spijt dat ik niet voor dat laatste ben gegaan.
Fucking terug weg na drie dagen overleven ook nog " We MaKeN EeN LeUkE TuSsEn StOp iN GrOnIngEn"
Niks tegen Groningen zelf maar ik wilde gewoon naar huis.
Soms probeer ik wat stukjes op de piano te spelen van best lang geleden en mijn vingers weten nog precies wat ze moeten doen maar zodra ik erover ga nadenken gaat het mis en raak ik totaal de kluts kwijt. Zo’n mindfuck vind ik dat altijd, ik moet dan heel hard proberen om mijn hoofd uit te schakelen en dat voelt dan heel onnatuurlijk. Maar de ergernis is dat ik er dus meestal niets meer van bak, echt irritant dat je het zo snel kwijtraakt
Ik heb zo’n hekel aan quizzen op tv waar deelnemers net doen alsof een hele simpele vraag moeilijk is.
“Welke kleuren zijn de vlag van Nederland”
“Pfoehh zit daar nou geel in?.. Aah ik ga voor rood, wit, blauw.”
DOE NORMAAL en zeg meteen het goede antwoord