Ugh mn ouders hebben soms geen flauw besef van geld. En nu vallen een jubileum, verjaardag en moederdag in twee weken. Waarom kunnen ze niet gewoon blij zijn met een bloemetje ipv alleen maar dure cadeaus te weten
Mijn fomo voor de mooiste terwijl ik valide redenen heb dat ik die niet loop en vandaag zelf al solo marathon gelopen dus zou geen fomo meer moeten hebben. Meh
Mooiste wat?
Zoveel mensen zijn helaas gebrainwasht door het dieet denken. En dikker worden is echt hun nachtmerrie. En dan al dat verboden voedsel wat er alleen maar voor zorgt dat eten een obsessie wordt en je juist eetbuien krijgt. En alsof je leven stopt als je wat dikker bent. Dan ben je alleen maar ongelukkig en bezig met afvallen uiteraard
Zo word marathon Rotterdam gepromoot (is de slogan), die is morgen
haha mijn vader is ook zo âje was echt 10 kilo lichter daarâ en dan is het een foto waarop ik 15 ben
Het nummer Flowers van M. Cyrus.
Walllllllgelijk. Dat ik bijna snap waarom Liam haar niet meer mot, zo hinderlijk is dat nummer.
Ik werd net wakker met een bloedneus. Fijn.
En alle oninteressante monologen die uit die dieetobsessie voortkomen:
âIk wil er graag voor de zomer x kg afâ
Ja ok, en dan?
âIk eet nu koolhydraatarm broodâ
Gefeliciteerd met het trappen in deze marketingfuik
âZoân soort broek zou mij ook wel staan, maar dan moeten mijn benen wel slanker wordenâ
Koop âm dan niet, er zijn nog 163826996 modellen
âJa, voor mijn zwangerschap kon ik zoiets wel aan!â
En nu dus blijkbaar niet. Boeit mij niet, maar je kind is 9. Wat is je punt?
Als Face ID niet werkt âs ochtends rude
Ja dat is zonde hé, terwijl als ik mijn moeder spreek vroeger slank zijn echt het hoogsthaalbare was.
Printers die niet doen wat je vraagt.
Gewoon de kamer uitlopen en negeren (of juist even lief doen voordat je vertrekt). Dan doet dat stomme ding het wel.
Ik heb vandaag 1 dag weekend en heb zin om iets leuks te doen, maar ik weet gewoon niet wat.
Ik snap ook echt niet wat er leuk of goed aan is, en dat terwijl ik Miley best leuk vind
Dat zowat alle tandartsen in een straal van 15 km die ik contacteer geen nieuwe patiënten aannemen. Ik ben sinds covid gewoon niet meer op controle kunnen gaan
Ik heb wijn gedronken en ben aangeschoten en ga zo sushi eten. Best oke
Een geslaagd weekend dus haha
Er zit iemand achter mij in de trein heel vies haar kauwgom te kauwen alsof ze in een jaren 90 film zit
Mijn pakketje zou komen tussen 930 en 1230 en is er nog niet. An sich prima, maar ik wil boodschappen doen en durf te wedden dat de bezorger precies dan langskomt als ik net weg ben.