Het spalkje achter mijn ondertanden zit al 2 dagen los en steekt aan 1 kan uit en ik word er GEK van. Prikt continu in mijn tong, die is aan de onderkant ook al kapot (kwam ik gisteren pijnlijk achter tijdens het eten van een passievrucht). gelukkig vanmiddag eindelijk naar de tandarts, kannie wachten
Gatverdamme ik heb perongeluk zoân lelijke kleurcombinatie aangetrokken. Zwart met geel
Haha ja zo voel ik me ook het is een lichtgeel vestje, en ik wilde daar een lichte spijkerbroek bij dragen maar heb een zwarte pantalon aangetrokken.
Voor een volgende keer
Haha verschrikkelijk
LOVE ITTTTT
Ik wil nog steeds zoân maillot. Ăberhaupt die hele garderobe van die film
Wtf joh. Toen ik op huizenjacht was en ik zag iets op de grote markt dacht ik altijd gelijk: nope, teveel geluid. Daar houd je toch rekening mee bij het zoeken naar een woning?
Voor mijn gevoel gaat alles in Den haag altijd al zo belachelijk vroeg dicht en dan komen er nu ook nog boetes voor ondernemers die daar al jaren zitten. Slaat echt helemaal nergens op.
Kees tikt inmiddels 11.500 euro aan bekeuringen aan. âAllemaal door geluidsoverlastâ, laat hij weten. âEr zijn 36 klachten binnengekomen bij de ODH (Omgevingsdienst Haaglanden), allemaal van hetzelfde stel.â
Rumoerig straatje
âToen ze hier zeven jaar geleden kwamen wonen heb ik ze nog gewaarschuwd dat het een rumoerig straatje is. Jaren was er niets aan de hand en nu in korte tijd de ene klacht na de ander. Vroeger loste je het gewoon onderling op. Je gaf aan dat het geluid te hard was en ik draaide de knop om.
Dit stukje ook⊠Die mensen zijn er dus willens en wetens gaan wonen en dan ga je nu zeiken?! Serieus, ga dan lekker in een hutje op de hei wonen.
Zou wat zijn, ik ben zelf naast de tramrails gaan wonen en dat ik dan nu ga klagen dat ik teveel overlast heb van de tram. Je weet toch waar je aan begint als je ergens een huis koopt/huurt, zeker als in Den Haag bij de Grote Markt of het Plein gaat wonen. Bah, wat een egoistische nare mensen heb je toch.
Ook echt dat je daar na een waarschuwing alsnog gaat wonen en dan lekker gaat lopen klagen, hoe haal je het in je hoofd. Sowieso dat die alleen maar klachten indienen voor het klachten indienen en om mensen te pesten. Rot toch op joh. Echt walgelijk.
Ja mijn vriend woont in het centrum en vind het echt verschrikkelijk door de drukte. Maar hij gaat dan ook niet lopen klagen bij de gemeente omdat hij zelf een drukke plek heeft uitgezocht om te wonen, is echt de omgekeerde wereld dit
Inderdaad heel de alternatieve scene is naar de klote, terwijl je voor mijn gevoel vrij weinig gezeik over het Plein hoort terwijl juist daar altijd gedoe is. Ik kwam vroeger dagelijks op het spui, en in de weekenden dan naar Dormibella, wat wel wat verder was of naar cafe de vinger maar ook dat moest uiteindelijk beide dicht. Er is nooit meer wat goeds voor teruggekomen waardoor ik toen ook gestopt ben met uitgaan.
Den Haag is voor mijn gevoel ook wel heel streng qua geluidsoverlast. Mijn werk mag ook niet zomaar langer openblijven. Zelfs voor een simpel bordspelavond moeten we ons aan de vaste tijden houden ivm klachten
ik heb 1 ring die ik altijd draag. Die raak ik met regelmaat (tijdelijk) kwijt omdat ik m dan ergens af doe en dan niet registreer waar ofzo maar vrij snel vind ik m weer terug omdat ik het altijd op dezelfde plekken doe lol. Maar nu ben ik m voor de eerste keer echt kwijt? Ik graaf in mn geheugen maar kan echt niks bedenken mn hand voelt naakt
Ja het probleem is dat de oude huizen behoorlijk wat te zeggen, omdat zij er langer zitten. Gek eigenlijk, want de klachten komen (voor zover ik weet) niet van de appartementen en nieuwe huizen
Maar dat betekent nog niet dat je meteen bij de gemeente moet gaan klagen? Zeker als je ook zelf niet van plan bent lang te blijven, ga gewoon eerst in gesprek met die kroeg dan.
Jezus wat kut. Mn vriend woont aan de grote markt en ja in het weekend is het soms niet leuk en slapen we met oordoppen in en het raam dicht. Maar je weet het als je er gaat wonen en je krijgt er een heleboel voor terug. Zoveel wijken en straten om uit te kiezen en dan precies daar gaan wonen en moeilijk gaan doen, joe joe
Dit precies. Mijn man woonde tot we elkaar net leerden kennen ook midden in het centrum/aan de winkelstraat, maar niet pal naast het Plein of GM en had echt 0 overlast. Het zullen dus echt alleen de huizen direct aan de pleinen en een enkele straat eromheen zijn, dus ja dan vind ik inderdaad dat je dan beter had moeten nadenken voor je dit huis kocht/huurde en dan niet als je er eenmaal zit gaan zeuren over een kroeg die er al veel langer zit dan dat jij er woont.
Ik ben ook een keer verkouden. Letterlijk de enige verpakking die ze verkopen is er eentje van 30 pakjes
Rome past ook goed bij beeldende vorming, ckv of geschiedenis! Ik heb het gisteren nog even opgezocht en het aantal lesuren per jaar is ongeveer gelijk per niveau. Op het vmbo hebben ze bijvoorbeeld ook praktijkvakken, die uren zijn op vwo dan weer een extra taal oid.
Verder helemaal eens hoor haha
Het zullen ook maar echt enkele woningen zijn die geluidsoverlast kunnen ervaren rondom de Grote Markt. Als je daar 7 jaar geleden een huis hebt gekocht dan weet je waar je aan begint qua omgeving. Heel triest.
Den Haag heeft al geen bruisend uitgaansleven meer inderdaad en het was altijd al niet veel soeps.
Ik kwam dan niet echt in de alternatieve scene (op een enkele keer na dan), maar vergeleken met âvroegerâ is er zooooveel gesloten. Echt jammer.