Waar erger je je aan? #15

Ik had het zelfs bij een sollicitatie. “Op de foto van je CV ben je wel een stuk slanker”

Niet aangenomen :joy:

4 likes

Ooh dit vind ik echt niet kunnen. Je familie zoals (schoon)moeder is al kut maar zelfs op sollicitatiegesprek? Ik zou daar dan niet eens meer willen werken (als het niet perse nodig zou zijn heb je het geld echt nodig dan een ander verhaal). Hoe reageerde jij? Ik moet eerlijk bekennen dat ik dan op dat moment niet zou weten wat ik zou moeten zeggen maar later in mijn hoofd dan weer wel

4 likes

Ik heb braaf geantwoord “is een wat oudere foto ja”. Kwartje viel pas een stuk later, was zo zenuwachtig dat ik niet echt doorhad dat het echt niet kon.

4 likes

Dat snap ik heel goed hoor! Ik zou ook pas later iets weten door de situatie van zenuwen, toch goed willen overkomen enz

2 likes

Behalve hun gewicht en dat van anderen, daar worden alle fucks aan gegeven.

2 likes

Ugh mn ouders hebben soms geen flauw besef van geld. En nu vallen een jubileum, verjaardag en moederdag in twee weken. Waarom kunnen ze niet gewoon blij zijn met een bloemetje ipv alleen maar dure cadeaus te weten

1 like

Mijn fomo voor de mooiste terwijl ik valide redenen heb dat ik die niet loop en vandaag zelf al solo marathon gelopen dus zou geen fomo meer moeten hebben. Meh

20 likes

Mooiste wat?

6 likes

Zoveel mensen zijn helaas gebrainwasht door het dieet denken. En dikker worden is echt hun nachtmerrie. En dan al dat verboden voedsel wat er alleen maar voor zorgt dat eten een obsessie wordt en je juist eetbuien krijgt. En alsof je leven stopt als je wat dikker bent. Dan ben je alleen maar ongelukkig en bezig met afvallen uiteraard :roll_eyes:

1 like

Zo word marathon Rotterdam gepromoot (is de slogan), die is morgen

2 likes

haha mijn vader is ook zo “je was echt 10 kilo lichter daar” en dan is het een foto waarop ik 15 ben :sob:

2 likes

Het nummer Flowers van M. Cyrus.
Walllllllgelijk. Dat ik bijna snap waarom Liam haar niet meer mot, zo hinderlijk is dat nummer.

27 likes

Ik werd net wakker met een bloedneus. Fijn.

En alle oninteressante monologen die uit die dieetobsessie voortkomen:
‘Ik wil er graag voor de zomer x kg af’
Ja ok, en dan?
‘Ik eet nu koolhydraatarm brood’
Gefeliciteerd met het trappen in deze marketingfuik
‘Zo’n soort broek zou mij ook wel staan, maar dan moeten mijn benen wel slanker worden’
Koop ‘m dan niet, er zijn nog 163826996 modellen
‘Ja, voor mijn zwangerschap kon ik zoiets wel aan!’
En nu dus blijkbaar niet. Boeit mij niet, maar je kind is 9. Wat is je punt?

22 likes

Als Face ID niet werkt ‘s ochtends :unamused: rude

22 likes

Ja dat is zonde hé, terwijl als ik mijn moeder spreek vroeger slank zijn echt het hoogsthaalbare was.

2 likes

Printers die niet doen wat je vraagt.

1 like

Gewoon de kamer uitlopen en negeren (of juist even lief doen voordat je vertrekt). Dan doet dat stomme ding het wel.

1 like

Ik heb vandaag 1 dag weekend en heb zin om iets leuks te doen, maar ik weet gewoon niet wat.

2 likes

Ik snap ook echt niet wat er leuk of goed aan is, en dat terwijl ik Miley best leuk vind

4 likes