Waar erger je je aan? #15

Ik bestel echt vaak bij dominos en zet dan altijd in de notities dat ze niet moeten aanbellen maar 16 jarige scooterboys lezen die bonnetjes nooit dus ze bellen altijd aan. Mn kind slaapt en dat wil ik graag zo houden terwijl ik slechte pizza eet.

Dus nu bel ik altijd en net zegt die jongen zo ‘ik neem aan dat de baby weer slaapt?’ :roll_eyes:

Wth lees gewoon die bonnetjes Jeroen dan hoef ik niet iedere keer te bellen

37 likes

Geen snacks in huis :cry: Mag geen snacks halen want corona :cry: En er valt ook niks te bestellen hier

De reden waarom ik geen deurbel heb, 10/10 would recommend.
Dan moeten ze vanzelf wel op het raam kloppen ofzo

7 likes

Ja goeie! dat had ik in mn vorige huis ook, heerlijk was dat. Alleen lastig met pakketjes. Maar ga wel eens zoeken hoe ik onze bel uit kan trekken

2 likes

Briefje ophangen met bel doet het niet werkt ook goed. Tenminste ik als deur aan deur verkoper geloofde dat altijd meteen

1 like

Het gaat er toch om dat de bezorger vervolgens moet laten weten dat het is neergepleurd? Dan belt diegene dus aan. Bel uitschakelen dus of andere boodschap op het briefje schrijven.

1 like

Plaatje van meneer spaghetti uitprinten met een tekstwolkje waarin staat: je moet kloppen want de bel doet t nie

22 likes

Ik verkoop sinds kort minioordoppen. Speciaal voor baby’s.

2 likes

Gat in de markt wel.

2 likes

Geld verdienen aan kinderen, ik. Walgelijk en geniaal tegelijk.

5 likes

Er was een sollicitant met een Italiaanse voornaam en een Nederlandse achternaam. Meerderen dachten daardoor meteen dat hij een “tokkie” is. Hij bleek half Italiaans te zijn. Ik vind dit zo schadelijk. Er kunnen zoveel redenen zijn voor een naam en al kwam hij wel uit een “tokkiegezin” dan kon hij alsnog geschikt zijn.

4 likes

w2woj

45 likes

Wel een vette puzzel!

Ik erger me eraan dat ik na een paar uur in de auto zitten megaveel pijn aan m’n kont krijg. Dit jaar heb ik een kussen meegenomen omdat ik vorig jaar de laatste paar uur niet meer wist hoe ik moest zitten. Alleen dat helpt maar een paar uur en we moeten nog 4 uur :weary: zo hopelijk even stoppen

Heb het trouwens ook als ik een tijdje op een houten stoel zit, zo vervelend

3 likes

Ik heb dit ook! Maar vaker door juist een te zachte zitting. Bij mij helpt afwisselen van houding maar dat is in de auto niet zo makkelijk :joy:

Wat naar zeg. Heb dit met mijn achternaam, meerdere keren met mijn niet-nederlandse achternaam gesolliciteerd en niet aangenomen, terwijl ze wel in kranten en omroepen enz janken dat ze personeelstekort hebben en misschien dicht moeten. Met een typisch Nederlandse achternaam gesolliciteerd en meteen positief bericht. Heb er wel melding van gedaan en ga volgende week bij ze langs om het aan te kaarten. Lol er waren mensen die vonden dat ik er alsnog moest gaan werken.

35 likes

Dat Spotify niet alle versies van dezelfde liedjes samenvoegt. Nu heb ik playlists met 3 versies van Toxic :sweat_smile:

2 likes

Wat een onrecht! Verschrikkelijk :cry: Knap dat je langsgaat om erover te praten. Wil je tzt delen hoe het gegaan is?

Bij het bedrijf in kwestie heeft meer dan de helft trouwens een niet-Nederlandse naam (waaronder ikzelf) dus ik dacht dat het wel mee zou vallen met discriminatie, maar helaas. People suck.

3 likes

Aan mijn jetlag. Wakker blijven lukte echt niet dus heb ook nog geslapen. Arghh

Ik kom net thuis van vakantie en m’n rookmelder piept. De laatste keer dat ik terugkwam van een weekendje weg deed ie dit ook al :rage: en dat is vier maanden geleden dus hoe kan dit

1 like

Misschien zit er stof op de melder? Daar kan die van afgaan.

2 likes