Briefje ophangen met bel doet het niet werkt ook goed. Tenminste ik als deur aan deur verkoper geloofde dat altijd meteen
Het gaat er toch om dat de bezorger vervolgens moet laten weten dat het is neergepleurd? Dan belt diegene dus aan. Bel uitschakelen dus of andere boodschap op het briefje schrijven.
Plaatje van meneer spaghetti uitprinten met een tekstwolkje waarin staat: je moet kloppen want de bel doet t nie
Ik verkoop sinds kort minioordoppen. Speciaal voor baby’s.
Gat in de markt wel.
Geld verdienen aan kinderen, ik. Walgelijk en geniaal tegelijk.
Er was een sollicitant met een Italiaanse voornaam en een Nederlandse achternaam. Meerderen dachten daardoor meteen dat hij een “tokkie” is. Hij bleek half Italiaans te zijn. Ik vind dit zo schadelijk. Er kunnen zoveel redenen zijn voor een naam en al kwam hij wel uit een “tokkiegezin” dan kon hij alsnog geschikt zijn.
Ik heb dit ook! Maar vaker door juist een te zachte zitting. Bij mij helpt afwisselen van houding maar dat is in de auto niet zo makkelijk
Wat naar zeg. Heb dit met mijn achternaam, meerdere keren met mijn niet-nederlandse achternaam gesolliciteerd en niet aangenomen, terwijl ze wel in kranten en omroepen enz janken dat ze personeelstekort hebben en misschien dicht moeten. Met een typisch Nederlandse achternaam gesolliciteerd en meteen positief bericht. Heb er wel melding van gedaan en ga volgende week bij ze langs om het aan te kaarten. Lol er waren mensen die vonden dat ik er alsnog moest gaan werken.
Dat Spotify niet alle versies van dezelfde liedjes samenvoegt. Nu heb ik playlists met 3 versies van Toxic
Wat een onrecht! Verschrikkelijk Knap dat je langsgaat om erover te praten. Wil je tzt delen hoe het gegaan is?
Bij het bedrijf in kwestie heeft meer dan de helft trouwens een niet-Nederlandse naam (waaronder ikzelf) dus ik dacht dat het wel mee zou vallen met discriminatie, maar helaas. People suck.
Aan mijn jetlag. Wakker blijven lukte echt niet dus heb ook nog geslapen. Arghh
Misschien zit er stof op de melder? Daar kan die van afgaan.
Ik word echt helemaal gek van mijn buik/darmen en vooral als je dan bij iemand blijft slapen zorgt het me zoveel ongemak en stress
Herkenbaar. En die stress verergert het vervolgens dan alleen maar
Als ik de pan al op het vuur heb gezet en snel een ui wil snijden, en dat er dan zo’n velletje op zit wat er alleen maar in 500 kleine stukjes af wil en je er niet gewoon in 1 keer af kunt trekken grrr
Ooooo ik deel dit. ZO fucking irritant
Ja echt geen geduld voor hoor. Meestal hak ik het er dan geïrriteerd af of trek ik een extra laag eraf maar dat is ook zo’n zonde. Ben wel benieuwd of hier een remedie voor bestaat.
Grootste ergernis in de keuken ik trek nu ook vaak de buitenste laag er maar helemaal af.