Dat ik gewoon 35 euro armer ben aan maandverband
Ok, gelukkig wel een flinke voorraad, maar alsnog⦠Voor dat geld kan je veel leukere dingen doen.
Dat de huurverhoging met 4,1% verhoogd mag worden en volgens mij geen enkele huurbaas niet dat maximale doorrekent. Welke hogere kosten moeten zij betalen dan? Wij zitten zelf al met de hogere gwl prijzen en belastingen?
KƔn er meer geld verdiend worden, dan zƔl er meer geld verdiend worden.
āDe inflatie van december 2021 tot december 2022 was 9,7%. De loonontwikkeling in die periode was 3,1%. Daarom is de toegestane jaarlijkse huurverhoging in het kalenderjaar 2023 maximaal (3,1% + 1 =) 4,1% in de vrije sector.ā Die 1% erbij opgeteld vind ik raar?
Het is in huis zo koud dat ik de verwarming maar weer heb aangezet
Rot voor jou! (Niet sarcastisch bedoeld)
Ik had een collega en die werd gewoon echt boos op me als ik een cracker at. Dat was echt niet leuk, werd me heel bewust van mijn kauwen en genoot niet meer van mijn cracker
Same here, verhoging met maximaal toegestane. Godzijdank door overheid wel een max ingeschoten op basis van gemiddelde loonontwikkeling ipv inflatie (wat het eerst was) want dan hadden we nu dus 10%+ ofzo verhoging gehad
Alsof al dat box 3 rendement nog niet hoog genoeg is / of vennootschapsbelasting nog niet laag genoeg is.
Ja precies. Wel elke keer max verhoging doorvoeren maar als ik dan vraag om dingen te fiksen krijg ik of geen antwoord op óf dat het voor mijn kosten is
Ik wist dat ik haar ergens van herkende. En heb het nu gevonden. Zij zat ook in het programma binnenstebuiten (hier) en zoekt wel vaker de publiciteit op. Ze werkt in de marketing/branding, dus zeer waarschijnlijk is dit gratis PR. Die 300 euro boodschappen is sowieso een clickbait vanuit AD, maar wellicht ook wel haar eigen manier om traffic te genereren.
Het werkt.
Ik heb bijna elke dag weer de verwarming aan, het wordt anders niet warmen dan 15/16 graden
Het werkt omdat jij het hier plaatst
Maar met het maximale? Misschien had ik dan mazzel, maar ze bleven er toen met een paar procentpunt onder (). En volgens mij is het nog nooit zo hoog geweest?
Ik vind het iig een geldwolf in mijn geval.
True. Ik ben medeplichtig.
Oh dat is wel echt vreselijk als het altijd zo koud is
Voor mij is het weer sinds lange tijd, normaal loop ik veel tijdens het werk + ik werk met warme apparaten, maar ik had vanochtend vooral computer werk, dus mijn neus, handen en voeten waren ijskoud.
Het is nu gelukkig weer opgewarmd in huis dus nu maar weer uitgezet.
Ja dat blijkt ugh
Lang leve de lakse huisbaas
Aan de ene kant moet ik hem eigenlijk contacten omdat 1 van mn verwarmingsknoppen het niet doet (al gebruik ik de verwarming in de badkamer toch niet) en ik heb een kleine lekkage bij het plafond bovenaan de trap als het echt heel hard regent oid. Maar ik ben bang dat ie dan meteen begint over huurverhoging en verrekening van de daadwerkelijke energiekosten van afgelopen jaar
Ik ben dus echtniet into tuinieren maar binnenkort heb ik wel een tuin, die is echt verwilderd met bomen en struiken. En ik wil het eigenlijk zo laten want ja waarom ook niet, altijd nog beter dan zoān grijze tegeltuin. Oja,waar ik me dus aan erger is dat meerdere al zeggen oh leuk kunnen we allemaal bij jullie bbqen. Neen, ik wil niet eens een bbq aanschaffen doe het zelf.
Ik ben zondag verhuist van de eerste verdieping naar de begane grond en dit huis is zoveel kouder
Ik heb nu ook voor het eerst een thermostaat en bij mij is het ook 16 graden, terwijl dit huis energielabel A heeft en dat vorige huis juist totaal niet?
Voelt echt gek om het nog zo koud te hebben!
Het is ook veel kouder snachts dus dat kan het ook verklaren. Ons huis was vorige week 20 graden en nu 17,5. Het is in praktijk ook gewoon een stukje kouder en minder zonnig.
āAh wat jammer nou. Ik ben veganist en milieuactivist.ā
@Lula ik weet niet hoe gehecht je aan Mailchimp bent en of dit het enige is wat je er stom aan vindt, maar ik ben uiteindelijk overgestapt naar Laposta. Vind ik zelf fijner werken.
Zoals bijvoorbeeld een Groupon om een uil beet te houden in schubberkutteveen om 10 uur sāochtends waar 1 bus per dag naartoe rijdt