Bedankt voor je reactie. Nog een keer gebeld en nu kon wel!
Waarom heeft iedereen in White Lotus echt perfecte tieten?
Vind die blonde meid nog steeds op een vis lijken, maar ben wel jaloers op haar tieten.
Influencers die duurzaam doen (omdat ze daar lekker aan verdienen want hip) maar ondertussen een paar keer per jaar vliegen voor de lol
Ja daar ben ik mij wel van bewust, maar het is zulk laaghangend fruit en soms kan ik dat even niet meer hebben Ook omdat die duurzame influencers het voornamelijk hebben over waar je dingen kunt kopen ipv van wat wij kunnen doen om dingen te veranderen.
En eerlijk: ik word er ook vrij depressief van als ik kijk naar hoe de politiek / het bedrijfsleven met het klimaatprobleem om gaat.
Klinkt helaas als een groot deel van mijn leven Maar ja ik ben ook zoveel gepest en afgezeken om mijn gewicht dat het een soort compulsie is geworden.
De laatste tijd kan het me wel minder schelen maar toch blijft het altijd maar knagen op het vermoeiende af
Wat is een welvaarts-en bezitsspectrum?
Ja dit is zo vervelend!
Ik erger me vandaag kapot aan mezelf. Ik ben óók heel trots op mezelf want ik heb iets gedaan wat ik heel moeilijk vind, maar daar gaat het nu niet over.
Ik erger me aan het feit dat ik heeeeelemaal anxious en zenuwachtig ben inclusief halve hartkloppingen omdat ik een klant moest mailen dat haar budget te laag is. Waarom vind ik dit zo eng? Als ze terugmailt dat ze dan niet wil boeken dan is dat jammer maar helemaal niet zo erg ofzo? Maar op een of andere manier vind ik eisen wat ik waard ben (en wat ieder ander ook gewoon betaalt) heel eng en dat vind ik heel irritant van mezelf.
Ik erger me echt aan orthodontisten. Dat is toch echt de grootste scam ooit? Vandaag moest ik gvd weer langs om mijn spalkje te laten plakken, echt wat een ellende ik zit wrs heel mijn leven aan die man vast
Ik laat mijn spalkje altijd plakken bij de tandarts en heb daar zelfs ook een extra spalkje voor boven laten zetten omdat ik merkte dat het weer scheef ging. Dus daarvoor hoef je niet naar de ortho!
Heb je dat al vaak laten doen? De mijne zit er al 20 jaar volgens mij.
Aan mezelf omdat ik te laat kleding besteld heb voor een bepaald evenement, maar heb dat gister alsnog gedaan bij Wehkamp maar ik heb het niet vandaag gekregen nu erger ik me aan DHL en is het maar te hopen dat ik het morgenmiddag kan ophalen
Misschien ligt het wel aan jou dat die steeds losgaat
@Zeester niet iedere tandarts doet dit en heeft er verstand van
ja orthodontisten zijn ook wel een beetje de huisjesmelkers van de medische wereld
Mijn huurverhoging van dit jaar is binnengekomen. Stom dat het weer met 4% omhoog gaat
Mijn moeder vroeg mijn week was en ik vertellen. Uiteindelijk sloot ik af met ’ dus ik ben best wel moe’ had beter moeten weten. ‘vroeger toen IK werkte deden we dat soort dingen allemaal gewoon na werk’
Oke ja sorry ik wist niet dat ik niet moe mocht zijn omdat jij het wel allemaal wel kon.
Toen mijn balkje los zat gingen ze mij een heel complex aanpraten dat ik weer een beugel zou moeten
Volgende keer afbellen dat je niet kan omdat je ziek ben. En een andere pedicure gaan zoeken. Niet meer naartoe gaan… Onprofessioneel
Ja dit is echt preciesss wat ik bedoel
Snackbar is ook echt duur geworden. 3x friet met saus, 2 snacks, los sausje en een ijsje net geen 40 euro.
En de bakjes waren niet eens zo groot of goed gevuld.