Voel me een beetje schuldig dat ik me hier zo aan erger maar het is ook weer geen biecht en er mogen best omg reacties op komen dus:
Mijn moeder heeft ivm gezondheidsredenen nooit gewerkt en altijd een uitkering gehad. Gezondheidsklachten zijn fysiek van aard maar verder niet dat ze er heel moe van wordt oid of extra moet rusten als ze iets doet. Cru gezegd denk ik niet dat ze er in deze tijden volledig voor zou worden afgekeurd, maar vroeger blijkbaar wel.
Anyway, ze doet sinds een jaar of 10 vrijwilligerswerk als overblijfjuf, 4x per week 1.5 uur. De rest van de dag doet ze oprecht behalve boodschappen doen en max 1x per week koffie drinken met een vriendin niets. En nu zegt ze dat ze misschien wil stoppen met de overblijf want het is toch wel lastig met afspraken maken, dat ze dan maar tot half 12 kan of pas later op de middag. En ik erger me er zo aan dat ze zo ver van de realiteit staat oid?? Alsof ze zoveel afspraken heeft, alsof ze het zo druk heeft en dat ze met zoveel rekening moet houden…vind het echt heel irritant 
terwijl ze lekker zelf moet weten wat ze met haar dag doet, maar het komt in een patroon van áltijd klagen dus daarom zit het me zo dwars denk ik