Klopt dat wel???
Dat is echt een scam hoor.
Hebben ze niet iets verkeerds gedaan zoals @Luzarl zegt? Zelfs als ik voor de friet met saus 5 euro p.s. reken en voor de snacks 2,50 dan kom iknog niet aan dat bedrag. En dan reken ik echt veel.
Hebben ze geen prijslijst online zodat je het na kunt kijken?
Ik slaap sinds 2 nachten aan de voorkant vh huis ipv de achterkant en nu hoor je als het raam open staat de hele nacht de omgekeerde vlag wapperen die de buren hebben opgehangen
Elke keer als ik druiven koop eet mn vriend die hele bak leeg. Ja het zijn niet āmijn druivenā ofzo maar pff. Het is ook niet dat er in zoān bak maar een paar zitten.
Mijn linkeroor zit sinds dinsdagochtend potdicht en ik hoor niets aan die kant maar ik kan pas vrijdag bij de huisarts terecht
Mijn tulpen zijn helemaal kapot gehageld, had ik eindelijk een mooie tuin zijn ze naar de knoppen
Aan mijn vriend. Om 9.15 zeg ik tegen hem om 10u gaan we sporten. Ja is goed. Om 10u; oh mān telefoon is leeg we moeten nog even wachten. Om half 11; oh mān oortjes zijn ook leeg moeten nog even wachten. Doei ik ga wel alleen.
Oh ja, ik schrok vorige week ook zo, 2 friet (gewone portie, geen raspatat ofzo), 2 snacks en 1 flesje fris, ā¬20,50.
Ik ging ook maar even kijken. Zondag voor ā¬38,80 snack gehaald.
5 friet
3 grote loempiaās
4 normale snacks
2 glutenvrije snacks
Nou dat valt bij ons nog wel mee!
Ik was gisteren 20.95 kwijt voor 2 pers friet en 4 snacks. Vond ik best veel maar echt alles is zoveel duurder geworden.
Aardappels zijn heel duur geworden. Oogsten brengen/brachten minder op. Olie is ook duur net als gas enzo. Er zijn al wel langer berichten op het nieuws dat friet duurder gaat worden. Denk dus wle dwt het klopt. Of nou ja of de prijzen zo hoog moeten weet ik niet, maar ik denk wel dat goedkoop friet halen lastig gaat straks. Zo zuur
Ik dacht altijd dat ze de aardappelen niet kwijt konden maar niet dus. Snap dat voor hun kosten ook stijgen maar het valt toch tegen als je afrekend.
Espresso macchiatto (1 shot espresso wat schuim, geen platte melk)
Doppio macchiato (2 shot espresso wat schuim, geen platte melk)
Uitgaande van medium (op mijn werk = bij Statbucks de kleinste beker qua formaat)
CafƩ latte/Koffie verkeerd (2 shots espresso, veel platte melk, weinig schuim)
Flat white (3 shots espresso, beetje platte melk en heel dun laagje schuim)
Cappuccino (2 shots espresso, veel schuim)
Latte macchiatto (melk met veel schuim uitschenken, even laten staan zodat het splits en dan 2 shots espresso langzaam erin gieten voor de twee lagen)
En sorry als dit allemaal al gezegd is, maar deze manieren van de koffie maken heb ik bij allebei de koffiezaken waar ik heb gewerkt zo geleerd. Dus seems legit.
Edit: Oeps het berichr waar ik op reageerde, reageerde ik niet meer op toen ik de pagina vernieuwde. Dus nu leest het extra veel buiten context, maar was die van @George
Je vergeet de cortado.
Klanten die mij via Insta DM gaan bellen.
A) dat dit überhaupt kan vind ik al ergerlijk en B) dat ze boos zijn dat ik niet opneem. Doe even normaal.
Ja ben er ook verbaasd over en eigenlijk nog verbaasder dat het klopt @Lichtknopje!
Ik ben eens naar de prijzen van āonzeā snackbar gaan kijken maar die vallen dan nog mee
Heb nu wel zin weer in friet
1,50 voor een knakworst?!
Hier was de friet met saus 5.45 voor normale portie. Bakje saus los 4.60
Ijs kan ik niet terug vinden online denk dat die ook veel koste.
Ik woon niet eens in de randstad.
Volgende keer andere snackbar.