Ik denk dat als je normaal nooit iets doet zoiets wel als druk kan voelen. Maar ik snap je ergernis geheel. .
Bij mij flikkert die houder van Estrid altijd op de grond waardoor mijn scheermes niet meer goed de mesjes vasthoudt. Dus dat stalen handvat is niet altijd even een voordeel
Ik heb de scheermessenmemo gemist. Mensen hebben daar dus een abo op? Hoe dan? Bij tampons of beltegoed snap ik het.
Hoe heb je deze discussie gemist???
Heeeeerlijk deze scheermesjessaga
Ik ben bijna jarig en mn moeder vond dat ik te oud was voor een cadeau en nu krijg ik een ‘doe cadeau’ en ik HAAAAT doe cadeaus. Ik wilde gewoon een lululemon legging zoals elk jaar
Het geluk is met de dommen.
Dat is toch écht iets wat je 100 x vergeet te kopen waardoor je je 5 dagen achter elkaar staat te scheren met een bot mesje
Ik wil gewoon lekker lezen maar heb mezelf zo geconditioneerd dat ik na 5 minuten in slaap val.
Vertel haar dat je een doe cadeau hebt bedacht.
- ze geeft je geld;
- Je gaat naar huis;
- Je opent de website;
- Je kiest het uit;
- Je besteld;
- Je wacht vol spanning een paar dagen;
- Je doet de deur open voor de bezorger;
- Je pakt het pakket uit;
- Je doet de kleding aan.
Genoeg doe dingen.
Een doe-cadeau is ook altijd om plekken in stand te houden die anders allang failliet waren gegaan.
O, weer wat geleerd.
Gebruik mijn code karl20
Heb geen haargroei.
Ik had een weekend gepland om iets te doen met een vriendin en nu komt ze aan dat ze midden op die zaterdag nog een verjaardag heeft. Alleen ze brengt het nu alsof het te combineren is en legt eigenlijk de keuze bij mij. Jij bent diegene die nu iets dubbel gepland heeft staan
Hebben ze naast die hond ook nog zes kinderen ofzo? De tering…
2 pubers en kopen alles biologisch!
Dus ja als je verder geen geld uitgeeft aan spullen snap ik dat je luxe doet met boodschappen.
Ze zeggen juist dat ze bewust boodschappen doen haha. Compleet wereldvreemd koppel