2 pubers en kopen alles biologisch!
Dus ja als je verder geen geld uitgeeft aan spullen snap ik dat je luxe doet met boodschappen.
2 pubers en kopen alles biologisch!
Dus ja als je verder geen geld uitgeeft aan spullen snap ik dat je luxe doet met boodschappen.
Ze zeggen juist dat ze bewust boodschappen doen haha. Compleet wereldvreemd koppel
Waarschijnlijk bewust als in alleen biologisch enzo dan, niet zozeer bewust qua prijzen? Met twee pubers zit je dan idd wel snel aan dat bedrag. Is natuurlijk superluxe als je je dat kunt veroorloven, maar als je verder weinig uitgeeft en hier je prioriteit legt, why not? Ik zit in mn eentje soms ook al makkelijk aan de €50 als ik lui ben en geen zin heb om op de prijs te letten (ook suoerprivileged natuurlijk dat dat kan). Als ik dan alleen biologisch zou kopen zou ik die €75 ook wel aantikken
Ik denk dat het niet zozeer boeit of ze nou 1000 euro aan boodschappen uitgeven als ze willen en het kan. Meer het ‘we kopen alleen wat nodig is’ als je 300 euro uitgeeft en daarmee toch wel impliceert dat dat bewonderenswaardig is. Maar wie weet komt het in dat artikel wel beter uit de verf, koppen zijn natuurlijk vaak ook bedoeld als clickbait.
Ik zit in een overleg en iemand heeft bij wijze van verjaardagstraktatie m&ms meegenomen ik ga helemaal kapot
Ik schrok eerst, maar moest gister voor bakje druiven en winterpeen 50 pleuro neertellen dus eigenlijk doen ze het best goed.
Misofonie
Dat ik gewoon 35 euro armer ben aan maandverband
Ok, gelukkig wel een flinke voorraad, maar alsnog… Voor dat geld kan je veel leukere dingen doen.
Dat de huurverhoging met 4,1% verhoogd mag worden en volgens mij geen enkele huurbaas niet dat maximale doorrekent. Welke hogere kosten moeten zij betalen dan? Wij zitten zelf al met de hogere gwl prijzen en belastingen?
Kán er meer geld verdiend worden, dan zál er meer geld verdiend worden.
“De inflatie van december 2021 tot december 2022 was 9,7%. De loonontwikkeling in die periode was 3,1%. Daarom is de toegestane jaarlijkse huurverhoging in het kalenderjaar 2023 maximaal (3,1% + 1 =) 4,1% in de vrije sector.” Die 1% erbij opgeteld vind ik raar?
Het is in huis zo koud dat ik de verwarming maar weer heb aangezet
Rot voor jou! (Niet sarcastisch bedoeld)
Ik had een collega en die werd gewoon echt boos op me als ik een cracker at. Dat was echt niet leuk, werd me heel bewust van mijn kauwen en genoot niet meer van mijn cracker
Same here, verhoging met maximaal toegestane. Godzijdank door overheid wel een max ingeschoten op basis van gemiddelde loonontwikkeling ipv inflatie (wat het eerst was) want dan hadden we nu dus 10%+ ofzo verhoging gehad
Alsof al dat box 3 rendement nog niet hoog genoeg is / of vennootschapsbelasting nog niet laag genoeg is.
Ja precies. Wel elke keer max verhoging doorvoeren maar als ik dan vraag om dingen te fiksen krijg ik of geen antwoord op óf dat het voor mijn kosten is
Ik wist dat ik haar ergens van herkende. En heb het nu gevonden. Zij zat ook in het programma binnenstebuiten (hier) en zoekt wel vaker de publiciteit op. Ze werkt in de marketing/branding, dus zeer waarschijnlijk is dit gratis PR. Die 300 euro boodschappen is sowieso een clickbait vanuit AD, maar wellicht ook wel haar eigen manier om traffic te genereren.
Het werkt.
Ik heb bijna elke dag weer de verwarming aan, het wordt anders niet warmen dan 15/16 graden
Het werkt omdat jij het hier plaatst
Maar met het maximale? Misschien had ik dan mazzel, maar ze bleven er toen met een paar procentpunt onder (). En volgens mij is het nog nooit zo hoog geweest?
Ik vind het iig een geldwolf in mijn geval.
True. Ik ben medeplichtig.
Oh dat is wel echt vreselijk als het altijd zo koud is
Voor mij is het weer sinds lange tijd, normaal loop ik veel tijdens het werk + ik werk met warme apparaten, maar ik had vanochtend vooral computer werk, dus mijn neus, handen en voeten waren ijskoud.
Het is nu gelukkig weer opgewarmd in huis dus nu maar weer uitgezet.