Waar erger je je aan? #15

Dat Sifan Hassans prestaties nu in de pers als ‘buitenaards’ en ‘onmenselijk’ beschreven worden

11 likes

Ik denk dat hij daar inderdaad helemaal niet over nadenkt

3 likes

Maar hij maakte in feite helemaal geen opmerking over eten? Hij geeft gewoon aan dat hij er weer is, is gewoon iets wat mensen zeggen in dat soort situaties

12 likes

Ik snap het wel hoor. Ik durf niet te vaak achter elkaar eten te bestellen omdat ik bang ben dat ze me herkennen. Als iemand zoiets zou zeggen zou ik me ook “betrapt” ofzo voelen, ook al bedoelen ze er waarschijnlijk helemaal niets mee

3 likes

Gaan slapen met hoofdpijn. Opgestaan met hoofdpijn. En nu nog steeds hoofdpijn :unamused:

1 like

Dat de taksi ranja nergens te bekennen was :cry:

1 like

Ik gelukkig niet, liever een kikker dan mega spin oid haha.

4 likes

Dat ik niet vooruit te branden ben vandaag. Heb vanmiddag een afspraak dus moet zo wel mijn nest uit.

2 likes

Ik had erop gerekend vandaag m’n salaris te krijgen maar volgens mij komt 't morgen pas. Uggghh.

2 likes

Ja ik hoor vandaag ook te krijgen maar heb ook niks ??

2 likes

Lullig bedoel ik meer als situatie voor de ontvanger. Ik zou me lullig voelen, maar niet dat ik dat de bezorger aanreken, snap je? Wat iemand later zegt; ik zou me betrapt voelen voor mijn gesnack :smiley:

Ing die weer storing lijkt te hebben. En ik moet echt iets overmaken :face_with_spiral_eyes:

Ik heb zo’n coupon van new york pizza voor gratis garlic bread en 't maakt niet uit wat ik in m’n mandje gooi, bij geen enkele combinatie werkt dat ding :face_with_symbols_over_mouth: terwijl ik mij netjes aan de voorwaarden hou. Dan toch maar koken :roll_eyes:

3 likes

De kwaliteit van de lucifers die ik nu heb, of altijd al maar volgens mij zijn ze extreem verslechterd.

Dat randje doet nauwelijks wat dus slijt meteen, de kop van de lucifer ook én hij breekt gewoon.
Ik dacht dat ik gewoon onhandig was, maar vroeger lukte het wel gewoon altijd.
Nu gebruik ik een aansteker om m’n lucifer aan te steken omdat ik niet bij de kaars kom ugh :thumbsup:

5 likes

Dat ik mezelf heb laten verleiden/influencen door de aesthetics van Estrid en dan ik net een filmpje voorbij zag komen dat deze mesjes exact hetzelfde zijn: Etos Dames scheermesjes navulling 5-blads bestellen | Albert Heijn (en de AH eigen merk ook) - passen zelfs op de Estrid houder, dus dat is dan weer een voordeel. Heb het nog niet zelf geprobeerd, maar wel gelijk mijn Estrid abo opgezegd haha

10 likes

Goeie, ik heb ook mn abonnement opgezegd. Wilde ik sowieso al pauzeren, omdat ik voorlopig voldoende mesjes heb. Nu stopgezet en als ze ooit op zijn, ga ik die van de etos kopen.

2 likes

Ik zat gisteren bij een bekend boscafé waar een boterham met jam of kaas voor de allerkleinsten €4,50 kost :flushed:

2 likes

Jaaaaaaaaa omg ik dacht dit dus ook al?! Had laatst ook al foto’s gemaakt van m’n oude gore Etos mesje en Estrid ernaast om binnenkort eens hier in het ontharingstopic te posten of iemand er meer van wist en het klopt dat dit hetzelfde is. Maar klopt echt dus?! Wat een boeven

foto van deze SCAM

17 likes

De was doen. Ik laat het ook steeds opstapelen en dan moet ik weer superveel vouwen en dan bedenk ik me weer dat ik een capsulewardrobe wil zodat het nooit zo veel kan worden, terwijl het al niet zo veel is (één mand), maar de volgende was ligt al klaar dus er komt ook geen einde aan. Als ik ooit rijk word dan is dat het eerste dat ik uitbesteed.

5 likes

lijkt het wel op ja

die van de hema zijn ook hetzelfde (en die passen ook op de etos-houder en andersom)