Waar erger je je aan? #15

“Chicken snacks” :joy::heart:

6 likes

Was dat een 5 sterren snackbar??

2 likes

Je zou het bijna denken maar nee.

1 like

Blijkbaar.
Heb de bon niet meer maar misschien dat ze toch groot hebben aangeslagen maar niet hebben meegegeven.

2 likes

expose m pls

3 likes

Ik kan vaak best veel geduld opbrengen, maar voor mensen die hun hele boodschappenbon gaan uitpluizen VOOR de kassa/pinautomaat heb ik 0,0 geduld. GA gewoon weg!! Als je 1 stap buiten zet om je bon te controleren, mag je echt wel terug naar binnen om je 10 cent terug te vragen als het niet klopt.

22 likes

Dit zijn ook meestal oude mensen die zich dan meteen weer willen omdraaien omdat er ergens 10 cent korting vanaf had gemoeten ofzo

12 likes

Jaaa zo irritant
Ook bij metro/treinpoortjes als mensen dan heel uitgebreid op dat poortje naar hun saldo gaan gluren.

Wel een keer gezien dat iemand daardoor klem kwam te zitten tussen dat poortje dat was wel grappig hahaha

6 likes

Elke x als het hier over friet gaat kan ik nergens anders meer aan denken. Jullie houden mij dik!!

4 likes

Ja precies :sweat_smile:

4 likes

Hier word ik zo gek van he. Hele rij bij dat poortje maar nee jij moet even kijken hoeveel ervan af is.

1 like

Ik heb die nog nooit in mijn leven hoeven maken want stond bij beide koffiezaken niet op het menu. Er is 1 klant die hem weleens besteld en 1 iemand die hem altijd maakt en dan zegt hoe die moet maar dat is echt max 1x per maand. Dus ene oor in en andere oor uit.

3 likes

Neen.

5 likes

Ja sommige dingen vind ik idd ook duur maar dat bestel ik eigenlijk nooit. Als ik een knakworst wil dan koop ik gewoon unox en niet sie van de snackbar.

@iloveblush: hahaha is me nooit opgevallen maar staat er dom idd. Heb ze ooit wel eens besteld en was wel van een bepaald merk. Misschien dat het er daarom zo staat.

Een andere ergenis die te maken heeft met menukaarten van snackbarren/shoarmatenten enz vind ik dat soms de bedragen niet netjes onder elkaar staan. Dus waarschijnlijk hebben ze dan handmatig die menukaarten gemaakt en via spaties die bedragen zo gezet. Wel schattig dat ze dst zo doen maar dan denk ik: is er dan niemand die je kent die via tabs alles netjes kan krijgen?

2 likes

Ik erger mij aan al dat non nieuws over Jutta Leerdam. En aan haar winged eyeliner. En aan de zwarte vlekken onder Inez Weski’s ogen.

Eigenlijk erger ik mij gewoon aan eyeliner op dit moment. Nutteloos, maar wel een lekkere ergernis.

7 likes

Met een ijsklontje??? In Spanje nog wel, ben verbaasd dat ze niet weigeren :joy:

1 like

Vloerbedekking. Ik snap niet dat mensen en bedrijven ervoor kiezen.
Hoe houdt je dat schoon? Hoe voorkom je vlekken?
Instant allergie als ik weer ergens met vloerbedekking of kleden ben. Op mijn werk bijvoorbeeld wordt het vloerkleed nooit gezogen (gestofzuigd?). Wil ervan af maar moet blijven omdat de etage eronder anders last heeft van het geluid.

16 likes

Ja waarom hebben zoveel hotels vloerbedekking, echt goor!

6 likes

Dat de facking wcs op het station dicht zijn. Ik pis straks alles onder.

1 like

Gore zoete vanille parfum walm in de tram. Sowieso al wagenziek en dan ook nog misselijk en hoofdpijn door die lucht.

5 likes