Waar erger je je aan? #15

Dit zou echt verboden moeten zijn. Wat als je darmproblemen hebt?!?

1 like

Ik wil een late night snack afhalen bij een doner zaak maar wil dat combineren met de hond uitlaten. Maar ik denk niet dat ze het waarderen als ik naar binnen kom met een hond op mijn arm? Denk ik? Zou dan al bestellen + betalen op thuisbezorgd

4 likes

Gezien de staat waarin ik hier de gemiddelde persoon aan tref bij een late night dönerrun zou ik me niet echt zorgen maken.

22 likes

Ja dat bedacht ik me later ook :joy: heb gebeld dat ik voor de deur sta en gevraagd of ze het naar buiten wilden brengen.

9 likes

Dat het scherm in mn ipad gebarsten is. Moet ik dat weer laten maken godsamme.

2 likes

Mn ouders wonen al 30 jaar in hetzelfde huis en in de tuin van de achterburen staat een prachtige mega hoge boom. Nu zijn er een nieuw stel yuppen komen wonen en die hebben gewoon die boom mishandeld zodat ze zelf meer zon hebben in hun tuin. Kijk hoe zielig het eruit ziet en hoe weinig blad hij nu heeft, hij is waarschijnlijk langzaam aan het afsterven :pensive:

6 likes

toch geen bezorgkosten betaald zeker :clown_face:

3 likes

Ik heb het opgezocht maar hij staat (nog) niet op de lijst met monumentale bomen. Oh wat erger ik me aan die mensen, met name dat die man hem dan zelf snoeit en “dat wel leuk vind om te doen”. Omg hou er mee op je kunt het helemaal niet!!! Kut yup

2 likes

Hier is maar 1 oplossing voor

23 likes

Ik heb deze parfum op:

En eerst dacht mijn vriend dat hij de parfum van de hond rook (die is naar de kapper geweest) en ik word er zelf ook gewoon misselijk van. Wat een intense geur. Vreselijkkkkkk. Ook nog op mn haar gespoten dus kan het niet afvegen ofzo

6 likes

Ohh bah ik ken dat. Gewoon fysiek ziek worden van parfum (patchouli magnetik had ik dit van echt kokhalsneigingen). Maar ik vind alle montale sws veeeel te heftig

3 likes

Niemand in mijn omgeving doet hem nog op omdat ik er echt gewoon zo mega misselijk van word. Ik ruik deze echt al van een km afstand :nauseated_face:

1 like

Al een halve week staan hier 2 paar Vans in de woonkamer waarvan ik niet weet welke maat ik wil houden/het beste zit. Het liefst stuur ik ze beide ook gewoon terug zodat ik niet meer hieraan hoef te denken.

3 likes

Ik heb echt het gevoel dat dit zo’n parfum is die ik helemaal het einde ga vinden :smiling_face_with_tear:

3 likes

Doe dat dan? Wat een non probleem.

26 likes

Nee, ik moet gewoon even niet zo moeilijk doen en eens een keer een keuze maken. :joy: Dat is waar ik me aan erger.

Ze zijn wel heel leuk.

1 like

Maar dan zitten ze toch duidelijk allebei niet echt lekker? Anders had je allang de keuze gemaakt.

14 likes

Het is een berk! En de boom is rond de 50 jaar.

Maar je bericht stelt me gerust, ik hoop dat hij weer zo mooi vol wordt als eerst!

2 likes

Aan mijn kat die een kikker had gevangen (kikker leeft nog) en deze kwam brengen aan mij. De kikker sprong onder de bank dus ik kon die kikker achterna om hem vervolgens een stuk verderop buiten in de regen weg te zetten. Echt fijn.

6 likes

Lullig! Snap het helemaal. Ik ben ook altijd opgelucht wanneer ik de foto van de bezorger niet herken

3 likes