Waar erger je je aan? #15

Vorig weekend een verjaardag gehad van een kind en nu heb ik een verkoudheid te pakken. Dat heb ik dus altijd, als 1 van die kleintjes loopt te snotteren, heb ik het een paar dagen later. Het komt alleen zo beroerd uit deze week… :face_with_spiral_eyes:

Ik ben zó intens bang voor kikkers :sob::sob::sob:

4 likes

Idd. Tenzij hij zegt: “jezus meid, eet je nou weer 5 hamburgers en 3 grote friet?”, denk ik niet dat hij er iets mee bedoelt.

10 likes

mn ikea bestelling - in plaats van een kleed zit er een ovenhandschoen bij??
echt geen zin in deze hele riedel en regelen dat ik dat kleed als nog krijg

2 likes

Welcome to my life!

1 like

Dat Sifan Hassans prestaties nu in de pers als ‘buitenaards’ en ‘onmenselijk’ beschreven worden

11 likes

Ik denk dat hij daar inderdaad helemaal niet over nadenkt

3 likes

Maar hij maakte in feite helemaal geen opmerking over eten? Hij geeft gewoon aan dat hij er weer is, is gewoon iets wat mensen zeggen in dat soort situaties

12 likes

Ik snap het wel hoor. Ik durf niet te vaak achter elkaar eten te bestellen omdat ik bang ben dat ze me herkennen. Als iemand zoiets zou zeggen zou ik me ook “betrapt” ofzo voelen, ook al bedoelen ze er waarschijnlijk helemaal niets mee

3 likes

Gaan slapen met hoofdpijn. Opgestaan met hoofdpijn. En nu nog steeds hoofdpijn :unamused:

1 like

Dat de taksi ranja nergens te bekennen was :cry:

1 like

Ik gelukkig niet, liever een kikker dan mega spin oid haha.

4 likes

Dat ik niet vooruit te branden ben vandaag. Heb vanmiddag een afspraak dus moet zo wel mijn nest uit.

2 likes

Ik had erop gerekend vandaag m’n salaris te krijgen maar volgens mij komt 't morgen pas. Uggghh.

2 likes

Ja ik hoor vandaag ook te krijgen maar heb ook niks ??

2 likes

Lullig bedoel ik meer als situatie voor de ontvanger. Ik zou me lullig voelen, maar niet dat ik dat de bezorger aanreken, snap je? Wat iemand later zegt; ik zou me betrapt voelen voor mijn gesnack :smiley:

Ing die weer storing lijkt te hebben. En ik moet echt iets overmaken :face_with_spiral_eyes:

Ik heb zo’n coupon van new york pizza voor gratis garlic bread en 't maakt niet uit wat ik in m’n mandje gooi, bij geen enkele combinatie werkt dat ding :face_with_symbols_over_mouth: terwijl ik mij netjes aan de voorwaarden hou. Dan toch maar koken :roll_eyes:

3 likes

De kwaliteit van de lucifers die ik nu heb, of altijd al maar volgens mij zijn ze extreem verslechterd.

Dat randje doet nauwelijks wat dus slijt meteen, de kop van de lucifer ook én hij breekt gewoon.
Ik dacht dat ik gewoon onhandig was, maar vroeger lukte het wel gewoon altijd.
Nu gebruik ik een aansteker om m’n lucifer aan te steken omdat ik niet bij de kaars kom ugh :thumbsup:

5 likes

Dat ik mezelf heb laten verleiden/influencen door de aesthetics van Estrid en dan ik net een filmpje voorbij zag komen dat deze mesjes exact hetzelfde zijn: Etos Dames scheermesjes navulling 5-blads bestellen | Albert Heijn (en de AH eigen merk ook) - passen zelfs op de Estrid houder, dus dat is dan weer een voordeel. Heb het nog niet zelf geprobeerd, maar wel gelijk mijn Estrid abo opgezegd haha

10 likes