Waar erger je je aan? #15

huh? ik heb dit nog nooit gehad hoor of is dat een iphone ding

2 likes

Voor zover ik weet worden er bij verschillende telefoons nooit meer blokjes geleverd, alleen (soms) nog kabeltjes

1 like

Walgelijk

9 likes

ohhh wow ik heb laatst een samsung besteld en mijn vriend een xiaomi en wij hebben allebei gewoon een lader gekregen. wat een skere bullshit zeg

Ja dat dacht ik ook, maar de nieuwste hebben een ander blokje nodig. Waar ook een usb c gat in zit, dus kan niet met zo’n oud blokje :sob:

4 likes

Een onverwacht voordeel van de geldharkstrategie van apple en samsung

8 likes

Ja want die opladers zijn echt de oorzaak van het mileuprobleem
Net als die plastic rietjes :smiling_face_with_tear:

3 likes

Een scheve vergelijking, grondstoffen die nodig zijn voor opladers zijn wel ff wat anders dan rietjes
En productie idem dito

3 likes

Ja ik werkte in een ziekenhuis en nachtdiensten waren in eerste instantie voor mij geen optie
" Oh werkt je man dan ook in de nacht? " Ook echt man.

Heb genoeg vriendinnen die getrouwd zijn, kinderen hebben en die het qua zorgtaken veel zwaarder hebben omdat ze ook vooral voor hun man moeten zorgen :face_vomiting:

2 likes

Maar de turtles :sob:

@Kultakala ik betwijfel of dit helpt, want ik hoor uit mijn omgeving dat mensen alsnog extra opladers kopen

@Reflect wtf?! Is toch juist leuk als ouders meedoen? Zolang je er netjes om mee gaat, hoort dat niet kapot te gaan

2 likes

Respect dat je daar überhaupt in gaat zitten. Ik word al misselijk als ik naar die dingen kijk.

19 likes

Ik geloof wel dat die dingen vervuilend zijn, maar vind het echt onzin dat ze er omwille van het milieu niet bij zitten ipv dat het gewoon geld bespaart. Als het milieu ze ook maar iets zou boeien zouden ze wel zorgen dat alle elektronica dezelfde kabeltjes gebruikt en dat als je aangeeft niet zo’n adapter te hebben je er gratis een kan ophalen. Sorry ben hier onnodig geĆÆrriteerd over haha maar ik heb binnen een jaar drie Apple producten gekocht en ze hadden allemaal een andere kabel, slaat nergens op

4 likes

Ik wacht al bijna 2 uur op mijn pizza
ā€œJa mevrouw, maar het is koningsnacht.ā€
Thanks Willie

3 likes

Die laxers zijn toch wel allemaal (vaak) anders? Als ik met eentje van vriendin oplaad of mn eigen die bij vorige telefoon kwam, duurt het veel langer dan wanneer ik mn eigen nieuwe gebruik. En het merk is hetzelfde, dus daar ligt het niet aan.

1 like

Dan nog is het stupidissimo.

2 likes

Nou dit dus @Kultakala :woozy_face:
Verder is het natuurlijk een goede ontwikkeling.
Ik hergebruik andere ook.

1 like

Dat de dichtstbijzijnde Amazing Oriental meer dan een uur rijden is. Lijkt mij zo’n leuke winkel om eens rond te neuzen. Hier in de buurt zitten alleen kleinere toko’s

2 likes

qua aanbod is het heel vergelijkbaar hoor! denk dat amazing oriental tegen gaat vallen als je hoge verwachtingen hebt

7 likes

Oh nou dat scheelt hahaha. Dan ga ik morgen weer naar de toko in de buurt :hugs:

1 like

Je kan bij oriental ook online bestellen en ze hebben heul veel :smiley: