Oh vind ik niet! AO heeft echt veel meer dan de meeste toko’s. Vooral als je even wil snuffelen. Voor mij is het echt een uitje!
Mijn favo is trouwens buikslotermeerplein!
Welke tokos vinden jullie nog meer aanraders?
Oh vind ik niet! AO heeft echt veel meer dan de meeste toko’s. Vooral als je even wil snuffelen. Voor mij is het echt een uitje!
Mijn favo is trouwens buikslotermeerplein!
Welke tokos vinden jullie nog meer aanraders?
Mijn zusje heeft 6 piercings in haar gezicht en 2 haarkleuren en de hoeveelheid mensen die haar aanstaren op straat… echt wtf. Ook gewoon boos kijken
Luchtige bohemian jurken. Prachtig op de hanger maar als ik hem aandoe lijk ik net een dikke engelse oma in een nachtjapon.
Hahahaha, maar hoezo engels? Of is dat typisch engels ofzo
Haha dit is echt toevallig ik moest ook aan misses Bucket denken. Laatst nog een compilatie van gezien.
Love de omschrijving. Ik heb laatst ook zo’n hip dingetje geprobeerd en mijn indruk was ook… behoorlijk Engels. Ik zag er uit als een soort lantaarnpaal in een Laura Ashley theedoek.
Iedereen maakt zoveel dronken herrie, ik vind dit echt zo kut.
In het weekend slaap ik altijd al voordat de dronken mensen door mn straat lallen, maarja op koningsdag gaat dat niet.
Kan niet wachten tot de huizenprijzen dalen en ik weg kan uit het centrum🖕.
Ongevraagd advies en neemt niet weg dat het gewoon kut blijft: ik zweer bij wassen oordopjes van Orophax.
Ja ik ook! Maar ik ben bang dat ik dan de babyfoon niet meer hoor en de baby slaapt zo ver weg dat we het niet vanzelf wel horen
Dat mijn eigen vader me aanspreekt bij de achternaam van mijn man Terwijl hij het ook makkelijk kan vermijden. Nu zegt ie weer ‘Hoe gaat het met alle Smitten’ terwijl hij ook kan vragen ‘hoe gaat het met jullie’. Hallo jij hebt mij deze achternaam gegeven, gebruik hem dan ook.
Drie weken slecht slapen en ik ben bang dat het voorlopig niet gaat ophouden🙃
Van die mensen die op de vrijmarkt dingen verkopen en ineens de marktkoopman/vrouw in zich los laten. Laat me gvd gewoon rustig kijken.
“Ja mevrouw ik zie je wel kijken, je wilt dat spel wel hebben hè? Je mag de doos wel openmaken, hij is als nieuw! Mag echt open hoor!”
NEE Reinier (het was een kakversie van Jeroen) tyf op, ga lekker met iemand anders rollenspel doen. Ik wilde gewoon rustig kijken of dat spel ook geschikt was voor mijn driejarige. Laat me met rust.
Dat handbagage met vliegen bij sommige maatschappijen niet meer standaard is en je extra voor moet betalen om deze gegarandeerd aan boord mee te nemen.
Groetjes een skere passagier die nu alsnog dr koffer heeft moeten inchecken omdat er “maar” 70 koffers mee konden in de cabine en ik als 71e in de rij stond
Bij Transavia gaan er maar 70 koffers mee in de cabine. Je kan dan extra betalen zodat hij mee mag als handbagage. Anders wordt die gratis ingecheckt als 70 is bereikt.
Ja mega irritant! Ik heb ook een hekel aan in de rij staan als ze gaan boarden en ging altijd als één van de laatste. Maar nu ben ik dan sowieso m’n handbagage kwijt. (Echt een luxeprobleem dit haha)
Ik vlieg echt nooit meer met een trolley. Zoveel ergernissen door dat ding. Ik heb een rugtas waar alles wat in een klein koffertje past, ook prima in gaat. Die mocht tot nu toe altijd mee en past ook onder de stoel voor me. Veel relaxter reizen.
Als ik langer weg ga check ik wel wat in, maar dat gedring met rolkoffertjes, ugh.
Ik dacht dat die ook niet meer mochten. Tenminste als je later in de rij staat. Of is het dan echt een heel klein rugzakje dat niet bovenin hoeft? Daarvan weet ik het niet
Een gewoon formaat. Herschel Little America. Afgelopen december met Transavia geen enkel probleem. Werd ook gezegd dat rugzakken onder de stoelen moesten.
Transavia, maar er gebeurt meer. Heb het ook als eens bij Easyjet en RyanAir gehad, maar daar moet je nu sowieso extra betalen als je een koffer als handbagage mee wil nemen.
Series die wel op de Amerikaanse HBO Max staan maar in NL niet te zien zijn.