Waar erger je je aan? #15

Ah thanks voor de tip, maar ben er nu achter dat het m’n koolmonoxidemelder is en niet de rookmelder haha.

7 likes

Ik word echt helemaal gek van mijn buik/darmen en vooral als je dan bij iemand blijft slapen zorgt het me zoveel ongemak en stress :frowning:

6 likes

Herkenbaar. En die stress verergert het vervolgens dan alleen maar :+1:t2:

1 like

Als ik de pan al op het vuur heb gezet en snel een ui wil snijden, en dat er dan zo’n velletje op zit wat er alleen maar in 500 kleine stukjes af wil en je er niet gewoon in 1 keer af kunt trekken grrr

46 likes

Ooooo ik deel dit. ZO fucking irritant

2 likes

Ja echt geen geduld voor hoor. Meestal hak ik het er dan geïrriteerd af of trek ik een extra laag eraf maar dat is ook zo’n zonde. Ben wel benieuwd of hier een remedie voor bestaat.

5 likes

Grootste ergernis in de keuken :triumph: ik trek nu ook vaak de buitenste laag er maar helemaal af.

5 likes

En dan heb je vervolgens maar een halve ui én moet je janken

9 likes

De kaneelbroodjes bij de ah zijn in mijn persoonlijke bonus en ik kan ze al de hele week niet vinden :sob:

1 like

Pff nu heb ik weer een bijholteontsteking te pakken. In 2,5 maand al 4 weken ziek geweest en voor de 3e keer verkouden. Zo klaar mee.

3 likes

Heb er zo’n hekel aan dat wanneer je met een vriendin af probeert te spreken, dat ze dan pas over twee maand een vroegst mogelijke optie hebben. Ik vind t nooit een probleem om elkaar een paar maand niet te zien, dat vliegt zo voorbij. Maar ik voel me altijd zo optioneel als iemand zegt; over 2.5 maand heb ik wel een plekje voor je.

27 likes

Ik wilde wat gaan eten met m’n nichtjes en partners. Kwamen ze met een datum in juli. Ik snap dat we wel met veel zijn maar JULI?!

11 likes

Die kan je het boek agendahedonisme wel aan gaan raden.

@Trivia bedoelde die daar dan mee onder voorbehoud oid?

2 likes

Zou niet misplaatst zijn inderdaad. We bellen best regelmatig, afspreken dus wat minder, maar als ik dan hoor wat die allemaal doen en plannen in een week. Lid van 4 verschillende verenigingen volgens mij, dan nog zelf sporten, 1 heeft een kind en ze werken beide fulltime. Ik ben al moe na zo’n telefoongesprek. Echt, hoe houd je het vol

2 likes

Haha wow echt? ‘I’ll pencil you in’?
Wat een lef.

3 likes

Erger me kapot aan Valentijnsdag markting OVERAL.

14 likes

Haha ik ook met een paar vrienden zooooo irri. Maar ja we hebben nu eenmaal weinig vrije tijd dus het loopt snel vol.

5 likes

Ik kreeg gister zelfs valentijnskorting in de bouwmarkt?!

4 likes

Romantisch klussen a la Bob en Wendy

6 likes

Ja ik spreek niet meer op mijn initiatief af met deze mensen, vind dat echt onnodig gedoe.