Ik heb iemand die ik begeleid die dat doet en ik vind het zooo vervelend. Ik app altijd terug. Goed hoor, waar kan ik je mee helpen?
Maar tis altijd welke dag heb je tijd om me te helpen. Dus dan moet ik die vraag nog afwachten voor ik daarop kan reageren.
Spotify is sowieso kut, ik heb een lijst met nummers die ik leuk vind, en dan knalt ie ineens een random lijst met nummer erdoor die nergens bij passen.
Of ineens een random album van een artiest aanzet.
Ik ben wel benieuwd, wat vragen ze dan bijvoorbeeld? (Misschien kun je net als mijn vader zeggen wat je budget isš)
Ik heb heel veel kleren (te veel) maar ben bijna 10 kilo aangekomen de laatste maanden en voel me gewoon nergens fijn in
Ik erger me aan mijn ouderwetse schoonfamilie. Mijn vriend is onze badkamer aan het slopen maar ach hij moet alles alleen doen. En ach hij moet door de weeks ook werken. Ik werd boos. Ik zeg ja en ik doe zeker helemaal niks. Ja jij werkt maar 3 dagen. Ik zeg ja en die andere dagen lig ik zeker op de bank??? Echt fuck off allemaal. Ben zo pissed. Heb gvd mijn enkelband gescheurd waar ik super veel last van heb en bijna niet kan lopen maar nu ook gewoon door moet, maar daar hoor je ze niet over. Dat is āvervelendā maar thatās it
Ik zou dat soort dingen dus echt nooit durven vragen. Mijn vader doet dat ook niet. Cadeaus die wij geven zijn rond de 25 euro. Dus ik ben echt niet gewend om dure dingen te krijgen en snap dus niet dat mensen dat vragen aan anderen.
Kun je niet een bijdrage aan een van deze dingen geven in de vorm van een bon ofzo? Dan hoef je niet boven je budget te gaan en kun je met een kaartje laten weten waar het een bijdrage voor is.
Ik zou dan ook een waardebon geven. Of wel eens een budget laten vallenā¦
Ik zit dus graag lekker een uur ofzo in de hema met een koffie om een beetje mensen te kijken enzo, maar je kan dus nergens even je handen wassen, in de toiletten moet je meteen betalen. Vind ik jammer.
@Sazie @ellegirltalk @Bennielava Goede ideeƫn! Normaal geef ik geen budget omdat ik het niet erg vind om voor iets leuks wat meer uit te geven, maar ik hou ook graag budget over voor leuke dingen voor mezelf deze maand hahah
Ik doe dit ook. Tenminste⦠ik ben super slecht met contact onderhouden. Dus eens in de zoveel tijd stuur ik een oprechte hoe gaat het, als soort bijpraat moment. Niet omdat ik wat wil.
Ga ik eens een keer zwemmen, ben ik ongesteld⦠Wil ik de tampon in doen, krijg ik het plastic er met geen mogelijkheid afā¦
Maar ik neem aan dat je dat naar vrienden, vriendinnen, familie doet? Want dat doe ik uiteraard ook als ik gewoon wil weten hoe t met iemand gaat. Maar dit is echt een random persoon die ik max 1x in t jaar spreek zo via via op een verjaardag van iemand ooit, waar ik niet per se een ābijpraatmomentā mee nodig heb, want zo betrokken zijn we niet bij elkaars leven.
Oh ja wel naar mān kring inderdaad. Niet zoals jij bedoelt dus.
Dat ik iets duurs op marktplaats heb gekocht. Er gisteren heen ben gereden. En nu in goed daglicht er achter kom dat er schimmelvlekken er op zitten. Verkoper reageert natuurlijk niet meer.
oh nee! wat is het voor iets? een houten kastje of zo zou je nog wel kunnen repareren denk ik door t goed te schuren en opnieuw te lakken?
Een kinderwagen. De bekleding heeft schimmel alleen was gisteravond dus niet te zien. Mijn hormonen helpen niet in deze situatie haha. Ook zitten er meer beschadigingen op dan ik in eerste instantie heb gezien. Misschien had ik daar zelf ook beter op moeten letten. Die schimmelvlekjes had ik echt niet kunnen zien. Dat zag ik vanmorgen pas doordat het heel lichte vlekjes waren. Ik hoop dat ik het er uit ga krijgen met schoonmaakazijn. En oja, het is een oudere versie wagen dan dat ze hebben gezegd. Dit irriteert me ook. Maargoed ik had misschien zelf ook beter moeten kijkenš
Nou das ook gewoon vals adverteren. Zou dit wel melden bij marktplaats en een slechte review geven. Ik vind dat je dit soort dingen moet vermelden, hier en hier schimmelvlekje, hier en hier beschadiging, dit is het model zie de bon of hier het kenmerk, ect. Ja je hebt zelf ook een soort onderzoeksplicht maar dit is gewoon oplichterij. Stom!
Ja daarom kan ik het niet goed loslaten. Ik voel me gewoon genaaid. Heb er vandaag wel mee gelopen en hij loopt als een zonnetje. Dat dan weer wel. En ik gebruik hem zoān 3 jaar en het is gewoon een gebruiksvoorwerp dus beschadigingen komen er toch wel. Maar toch voelt het niet helemaal lekker.
Wat rot zeg! Inderdaad een slechte review achterlaten, want dit is wel vals adverteren. Misschien dat je het er nog met een (gehuurde) stoomreiniger uit kan krijgen. Dat is mij bij van die buitenkussens gelukt op deze manier.