Koken. Ik dacht lekker pasta pesto te maken. Het duurde al 10 minuten voordat dat water begon te koken, toen de pasta er in en dat zou ongeveer 13 min moeten koken. Na 8 minuten begon ik aan de saus (letterlijk alleen pesto en kookroom lol) maar toen dat klaar was, was die pasta nog steeds keihard. Toen flikkerde de lepel met saus op de net gedwijlde vloer, lag er allemaal troep op het aanrecht, kookte het water ineens over. Duurde het nog zeker 15 min tot de pasta zelf klaar was, intussen was de saus bijna verbrand dus dat had ik uit gezet. Nou toen ging ik eten, is die oasta nog steeds te hard
Ik HAAT het.
Daarom kook ik nooit. Over de afwas nog niet te beginnenâŚ
Die afwas probeer ik al vaak te tackelen door alles tussendoor te doen, spuit het water over de hele aanrecht heen om vervolgens na het eten weer afwas te hebben. Ik snap niet hoe mensen het ontspannend vinden.
Laatst maakte ik ook zoete aardappelfriet met spinazie. Toen de spinazie klaar was duurde die frieten nog 10 min en was die shit al koud voordat ik kon eten. De frieten waren ineens verbrand en toen kon ik ook nog 5 min wachten op de eieren. ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()