Weet je zeker dat er echt geen batterijen in zitten? Ik dacht dat die op stroom ook een batterij hadden, voor het geval dat de stroom uitvalt
@tessel goed punt trouwens, maar wij (ik en vriendinnetje) konden gisteravond echt nergens een batterij vinden? Maar ik vraag straks wel of mijn vriend er even naar wil kijken anders.
Is hij al wat ouder? Ik had laatst dat die van mij ook afging(zelfs na nieuwe batterijen) en toen bleek dat hij helemaal vervangen moest worden.
Hou ons op de hoogte van de uitslag van je coopertest.
Als ik na een lange pauze weer ga sporten is vaak de tweede dag na mân workout nog erger dus sterkte alvast dit gehele weekend.
Same. De volgende ochtend voel ik niet zo veel maar in de avond en de volgende dag⊠ai ai
Eiwitten eten en stretchen allemaal!!
Kind meenemen.
Fear! Pain = fear leaving the body!
Kun je je broer lekker corrigeren.
Weet het zeker. Heb deel 1 van dinges gedaan, hoe heet het wat je toen deed, de montignac van de fitness toen?
Voel je vrij, ik neem er geen aanstoot aan.
De hotelprijzen.
Ik maak heel graag reisjes in mijn eentje maar de ho(s)tels zijn zĂł duur geworden
Aan Lufthansa
Mijn vlucht van ruim een maand geleden is geannuleerd ivm stakingen, en ik probeer nu al een maand dus een restitutie terug te krijgen maar wordt elke keer van het kastje naar de muur gestuurd. Helemaal gek ervan.
Ja echt bizar hĂš! Vooral in Nederland vind ik het verschil met 2 jaar geleden zo bizar. Ik ben in 2021 wel eens een nachtje naar Amsterdam geweest en toen betaalde ik rond de 60 of 70 voor een kamer. En nu is het gewoon meer dan 150 voor diezelfde kamer.
En hostels zijn idd ook veel duurder geworden. Op veel plekken minstens 20 voor een bed in een slaapzaal
Ik word chagrijnig van opruimen, ik kan het niet en ben helemaal geërgerd. Weet ook niet waar ik moet beginnen. Ga van her naar der zonder daadwekelijk op te schieten.
Nu was ik met de badkamer bezig, maar dan kom ik deoâs tegen die ik 1x heb geprobeerd maar niet voor mij werkten en dan dar voor niks liggen⊠maar vind het ook zonde om ze weg te gooien. Sommige zijn een tientje p stuk (en dan nog niet werkend ). Maar wat moet je met zulke dingen?
En dan nog te zwijgen over mijn kledingkast. De helft past niet, maar ik ben ook een jojo dus iets wat 2 maanden geleden paste en nu niet, zou ik zomaar weer over 2 maanden wel weer kunnen passen. En dan nog 101 items die ik maar heel af en toe draag, te leuk om weg te doen/gooien, want wat als ik het wel weer aan wil?
Vorige keer bij een grote opruimbeurt had ik hulp van een vriendin waardoor het makkelijker ging, maar dat gaat komende tijd niet lukken.
Ja precies! Ik boekte in NL ook graag een hotel voor overnachting na een concert of feest, maar het is nu zoveel moeilijker door die prijzen. âŹ100-150 is nu idd de prijs voor matig hotel en je zit als single altijd aan een tweepersoonskamer vast. Een mini eenpersoonskamer voor de helft van de prijs zou top zijn.
Dit probleem speelt overal in Europa want als ik naar landen kijk die vroeger goedkoper waren, zijn de prijzen niet veel lager dan hier (tenzij je echt in the middle of nowhere wilt zitten). En de reiskosten zijn ook duurder geworden
Ik zou per kamer gaan opruimen, zodat je overzicht houdt.
En bijv bij kleding een stapel te klein/te groot en dat bijv opbergen op zolder/vliering in bakken
Dat mân badkamerrek na een half jaar prima hangen nu ineens steeds eraf dondert. Al mân spullen op de grond. Grrr. Ben in staat te lijmen, maar daar krijg ik later problemen mee en dus spijt van. Blijf gewoon hangen!
Zo eentje met een zuignap?
Heb je misschien een weggeefkastje in de buurt staan? Daar kunnen mensen het gratis pakken. Anders even informeren of het Leger des Heils/ de Voedselbank er iets me kan.
Nee zo een die je uitdraait en dan klemt tussen de vloer en het plafond.