Waar erger je je aan? #15

Door alleen al je post te lezen proef ik dat gore waterige schuimlaagje weer van die ‘cappuccino’ (en ik heb al zeker 8 jaar geen Senseo meer)

17 likes

Ik was vrijdag vrij en blijkbaar kan niemand zich hier zonder mij redden? Ben nog geen minuut binnen en 2 collega’s hebben al gevraagd of ik iets voor ze te doen heb, mag ik eerst m’n computer ff opstarten?

En ja, uit irritatie ga ik nu eerst het forum bijlezen.

23 likes

Omg gaat het? Als je er over wilt praten mn dm staat altijd open. Sterkte vandaag :heart:

10 likes

Direct salarisverhoging aanvragen, men kan iet zonder jou.

2 likes

Ik HAAT dat zo he, laat me eerst even rustig mijn jas ophangen en de laptop opstarten, en koffie pakken.

6 likes

Ja, dat is nog m’n grootste irrotatie, laat me eerst ff opstarten. En dan vooral die koffie!

5 likes

Ok mijn kinderwagen verhaal krijgt nog een staartje… ze heeft haar excuses aangeboden en gezegd dat ze echt dacht het een nieuwere variant was. Ik geloof haar wel. Ik zou hem mogen inruilen voor een andere die nog wat nieuwer is maar dan moet ik wel 100 euro meer betalen. Ik twijfel dus nu. Volgens mij is die wel een stuk mooier. En als ik alles los koop dan ben ik veel meer kwijt. Dus weet niet wat ik nu moet doen :joy:

2 likes

Wel goed dat ze nog gereageerd heeft. Doet lang niet iedereen! Weet je of die nieuwere ook zo fijn loopt als deze? Als dat het geval is en je kan die € 100 missen dan zou ik het doen. Als je dat niet weet en deze fijn vindt dan zou ik deze houden mits je het schimmelstukje kan loslaten. Een andere optie is misschien on deze terug te geven en geld terug te krijgen zodat je opnieuw op zoek kan maar ik weet niet hoe veel tijd je nog hebt.

Succes met keuzes maken. Maak i.i.g. een keuze waar je je goed bij voelt want anders blijf je jezelf er aan irriteren en dat zou zonde zijn als je dadelijk met je kindje gaat wandelen!

4 likes

Ik ga vanavond kijken en er een rondje mee rijden. Dan maak ik een beslissing. Ik hoop dat ik het daarna los kan laten!

1 like

Je kan ook vragen of ze je tegemoet kan komen door een bedrag terug te storten? Scheelt heel wat zoekwerk en keuzestress voor jezelf denk ik. En wat de schimmel betreft, is het van dat schimmel wat je ook snel in tuinkussens hebt? Van dat weer zeg maar. Dat is erg lastig schoonmaken, al zou je iets van HG kunnen proberen. je kunt misschien een andere hoes ervoor kopen of voor laten maken? Ik dacht niet dat deze schimmel veel kwaad kan, maar zeker weten doe ik het niet. Als je zoekt op weer bekleding kinderwagen krijg je wel veel tips.

In elk geval wat een gedoe. Ik snap helemaal dat je je er aan ergert.

2 likes

Ik ga eerst kijken, ik ben zo goedkoper uit dan de onderdelen los te kopen. En ik mezelf ik ga me er aan blijven ergeren dat het niet netjes is :see_no_evil:. Ik hoop dat dit gewoon een goede beslissing is!

2 likes

Dat die Lady Speed Stick deo niet in Nederland verkocht wordt en dat ze bizar duur zijn als je ze online wil bestellen. Ik vind het echt de allerbeste deo die er is, maar zo moeilijk verkrijgbaar :sob::sob:

4 likes

En ik maar ‘korte bon’ kiezen want :dizzy: klimaat :dizzy: ondertussen bezorgen bedrijven hun pakketjes zo (was gewoon ook als 1 bestelling geplaatst, zou allemaal prima in het kleine doosje passen) :cry:

6 likes

Ze staan toch gewoon op Bol? Of is dat duur :grimacing:

4 likes

Ja ik zag ze daar inderdaad wel, maar niet de variant die ik wil en fijn vind :sweat_smile: maar ik ga even die site van @Lula checken!

2 likes

Ja daar zijn ze duur… In Amerika kosten ze 2-3 dollar per stuk

2 likes

Geen lady speedstick, maar ik gebruik deze deosticks van dove en die vind ik minstens zo goed https://www.etos.nl/producten/dove-invisible-dry anti-transpirant-deodorant stick-40-ml-110719972.html?gclid=CjwKCAjwxr2iBhBJEiwAdXECw2jTFPnp18HWNAtxY3Var3GeCFoI1OOt8BUldwcIKqn0wSOc0OsXahoCUQAQAvD_BwE

3 likes

@Mrs.Fraser en anders deze

https://www.etos.nl/producten/rexona-women-maximum-protection-confidence-deodorant-stick-45-ml-111211329.html?list=product-line-search&qs=rexona

werkt ook super goed

oh dit was geen reactie op totoro excuse mee

5 likes

Wat voor soort textuur hebben deze? Vergelijkbaar met een roller? Of meer dat crème achtige of juist gel achtige?

Ik heb er ooit wel eens wat geprobeerd van de drogist die er op leken, maar ik weet niet zo goed meer welke dat nou waren die ik toen niet fijn vond.

2 likes

Als je speciaal daarvoor zou vliegen ja… maar als je toch al die kant op gaat, kan je meteen inslaan.

Zowel die dove als rexona doen voor mij niks, terwijl met Speed stick ik nooit stink.

1 like