Ah shit… gek dat dat ineens niet meer blijft zitten!
Misschien kun je alle dingen waar iemand anders nog iets aan kan hebben; in een doos verzamelen. Vervolgens kijken of je het ergens kunt doneren en zo niet, weggooien. Heel zonde maar het heeft weinig zin om alles te bewaren.
Mij helpt het om een lijst per ruimte te maken met alles wat ik moet opruimen. Vervolgens doe ik iedere dag een onderdeel van de lijst, dan is het wat overzichtelijker en zie ik er niet zo als een berg tegenop.
Er heeft een duif kaka gedaan op onze ruit dus nu moeten we ze wel kuisen. De vorige keer (drie jaar geleden ) heeft mijn man de ruiten geluisd, dus nu is het aan mij
Heb focking maagzuur
Als mensen die je normaal nooit spreekt ineens appen met “hee rebel, hoe gaat het met jou?” en dan eerst wachten op je reactie. Ik ben niet geïnteresseerd in je small talk zeg gewoon meteen wAt je van me wil
9 van de 1 keer weet je ook al dat het iets gaat zijn waar je absoluut geen zin in hebt
Mn ouders die alleen maar hele dure cadeaus willen. Zelf verdienen ze heel veel geld dus ze hebben echt geen flauw benul van geld lijkt wel.
Dat spotify de wachtrij steeds verkloot. Dan zet ik er liedjes in en dan pakt ie soms wel de goede maar laatste tijd bij veel liedjes steeds andere liedjes uit dezelfde playlist
Ik heb iemand die ik begeleid die dat doet en ik vind het zooo vervelend. Ik app altijd terug. Goed hoor, waar kan ik je mee helpen?
Maar tis altijd welke dag heb je tijd om me te helpen. Dus dan moet ik die vraag nog afwachten voor ik daarop kan reageren.
Spotify is sowieso kut, ik heb een lijst met nummers die ik leuk vind, en dan knalt ie ineens een random lijst met nummer erdoor die nergens bij passen.
Of ineens een random album van een artiest aanzet.
Ik ben wel benieuwd, wat vragen ze dan bijvoorbeeld? (Misschien kun je net als mijn vader zeggen wat je budget is😂)
Tuingereedschap van rond de 100 euro, cameramaterialen (zoals lenzen) vanaf een paar honderd euro, dat soort dingen. En nu valt een jubileum, verjaardag en moederdag binnen 2 weken en dan ben ik niet zo blij hahah.
Ik heb een broer dus gelukkig kunnen we soms samen doen, dat scheelt.
Edit: hahaha ja dat is wel een optie.
Ik heb heel veel kleren (te veel) maar ben bijna 10 kilo aangekomen de laatste maanden en voel me gewoon nergens fijn in
Ik erger me aan mijn ouderwetse schoonfamilie. Mijn vriend is onze badkamer aan het slopen maar ach hij moet alles alleen doen. En ach hij moet door de weeks ook werken. Ik werd boos. Ik zeg ja en ik doe zeker helemaal niks. Ja jij werkt maar 3 dagen. Ik zeg ja en die andere dagen lig ik zeker op de bank??? Echt fuck off allemaal. Ben zo pissed. Heb gvd mijn enkelband gescheurd waar ik super veel last van heb en bijna niet kan lopen maar nu ook gewoon door moet, maar daar hoor je ze niet over. Dat is “vervelend” maar that’s it
Ik zou dat soort dingen dus echt nooit durven vragen. Mijn vader doet dat ook niet. Cadeaus die wij geven zijn rond de 25 euro. Dus ik ben echt niet gewend om dure dingen te krijgen en snap dus niet dat mensen dat vragen aan anderen.
Kun je niet een bijdrage aan een van deze dingen geven in de vorm van een bon ofzo? Dan hoef je niet boven je budget te gaan en kun je met een kaartje laten weten waar het een bijdrage voor is.
Ik zou dan ook een waardebon geven. Of wel eens een budget laten vallen…
Ik zit dus graag lekker een uur ofzo in de hema met een koffie om een beetje mensen te kijken enzo, maar je kan dus nergens even je handen wassen, in de toiletten moet je meteen betalen. Vind ik jammer.
@Sazie @ellegirltalk @Bennielava Goede ideeën! Normaal geef ik geen budget omdat ik het niet erg vind om voor iets leuks wat meer uit te geven, maar ik hou ook graag budget over voor leuke dingen voor mezelf deze maand hahah
Ik doe dit ook. Tenminste… ik ben super slecht met contact onderhouden. Dus eens in de zoveel tijd stuur ik een oprechte hoe gaat het, als soort bijpraat moment. Niet omdat ik wat wil.