Ga ik eens een keer zwemmen, ben ik ongesteld… Wil ik de tampon in doen, krijg ik het plastic er met geen mogelijkheid af…
Maar ik neem aan dat je dat naar vrienden, vriendinnen, familie doet? Want dat doe ik uiteraard ook als ik gewoon wil weten hoe t met iemand gaat. Maar dit is echt een random persoon die ik max 1x in t jaar spreek zo via via op een verjaardag van iemand ooit, waar ik niet per se een “bijpraatmoment” mee nodig heb, want zo betrokken zijn we niet bij elkaars leven.
Oh ja wel naar m’n kring inderdaad. Niet zoals jij bedoelt dus.
Dat ik iets duurs op marktplaats heb gekocht. Er gisteren heen ben gereden. En nu in goed daglicht er achter kom dat er schimmelvlekken er op zitten. Verkoper reageert natuurlijk niet meer.
oh nee! wat is het voor iets? een houten kastje of zo zou je nog wel kunnen repareren denk ik door t goed te schuren en opnieuw te lakken?
Een kinderwagen. De bekleding heeft schimmel alleen was gisteravond dus niet te zien. Mijn hormonen helpen niet in deze situatie haha. Ook zitten er meer beschadigingen op dan ik in eerste instantie heb gezien. Misschien had ik daar zelf ook beter op moeten letten. Die schimmelvlekjes had ik echt niet kunnen zien. Dat zag ik vanmorgen pas doordat het heel lichte vlekjes waren. Ik hoop dat ik het er uit ga krijgen met schoonmaakazijn. En oja, het is een oudere versie wagen dan dat ze hebben gezegd. Dit irriteert me ook. Maargoed ik had misschien zelf ook beter moeten kijken😭
Nou das ook gewoon vals adverteren. Zou dit wel melden bij marktplaats en een slechte review geven. Ik vind dat je dit soort dingen moet vermelden, hier en hier schimmelvlekje, hier en hier beschadiging, dit is het model zie de bon of hier het kenmerk, ect. Ja je hebt zelf ook een soort onderzoeksplicht maar dit is gewoon oplichterij. Stom!
Ja daarom kan ik het niet goed loslaten. Ik voel me gewoon genaaid. Heb er vandaag wel mee gelopen en hij loopt als een zonnetje. Dat dan weer wel. En ik gebruik hem zo’n 3 jaar en het is gewoon een gebruiksvoorwerp dus beschadigingen komen er toch wel. Maar toch voelt het niet helemaal lekker.
Wat rot zeg! Inderdaad een slechte review achterlaten, want dit is wel vals adverteren. Misschien dat je het er nog met een (gehuurde) stoomreiniger uit kan krijgen. Dat is mij bij van die buitenkussens gelukt op deze manier.
Als ik moet niezen en ik een soort gebaar geef van , wacht ff met praten of iets zeggen want ik wil/moet niezen. En diegene dan alsnog praat. Ik kan er niet tegen. ik denk dat mn lichaam expres nu meer dan 11 keer achter elkaar heeft geniest.
Delta zonder overleg mijn complete vliegplan gewijzigd waardoor op de heenreis mijn tweede vlucht van een andere luchthaven vertrekt dan de eerste aankomt en op de terugweg heb ik opeens een random overstap van meer dan 10 uur. De website en FAQ geven nul antwoord, de aangedragen oplossing werkt niet en de klantenservice is onbereikbaar natuurlijk
Ik weet nog steeds niet wat ze van me wil grrr
Koken. Ik dacht lekker pasta pesto te maken. Het duurde al 10 minuten voordat dat water begon te koken, toen de pasta er in en dat zou ongeveer 13 min moeten koken. Na 8 minuten begon ik aan de saus (letterlijk alleen pesto en kookroom lol) maar toen dat klaar was, was die pasta nog steeds keihard. Toen flikkerde de lepel met saus op de net gedwijlde vloer, lag er allemaal troep op het aanrecht, kookte het water ineens over. Duurde het nog zeker 15 min tot de pasta zelf klaar was, intussen was de saus bijna verbrand dus dat had ik uit gezet. Nou toen ging ik eten, is die oasta nog steeds te hard Ik HAAT het.
Daarom kook ik nooit. Over de afwas nog niet te beginnen…
Die afwas probeer ik al vaak te tackelen door alles tussendoor te doen, spuit het water over de hele aanrecht heen om vervolgens na het eten weer afwas te hebben. Ik snap niet hoe mensen het ontspannend vinden.
Laatst maakte ik ook zoete aardappelfriet met spinazie. Toen de spinazie klaar was duurde die frieten nog 10 min en was die shit al koud voordat ik kon eten. De frieten waren ineens verbrand en toen kon ik ook nog 5 min wachten op de eieren.
Hahaha ik vind mezelf echt zielig, first world problems dit. Ik heb gewoon penne!
Wacht dus je hebt bijna een half uur je pasta gekookt in totaal??
Maar hoe dan!
Mijn buurjongens kijken voetbal in de tuin met vrienden en staan echt hysterisch te juichen voor PSV en ‘Eindhoven’ te schreeuwen in de tuin. We wonen ergens tussen Rotterdam en Gouda?!
Heb je de plastic verpakking er wel afgehaald😅
Denk dat ze voor Feyenoord zijn dan.
Hahah ja dat gok ik ook ja.
Ja! Ik heb dat echt nog nooit meegemaakt. Ik weet dat ik slecht kan koken, maar pasta gaat altijd wel prima. En @Totoro ik heb het vanmiddag pas bij de supermarkt gehaald!
@Kameleon Zo ver kom ik nog wel! Haha
@anon3219017 Grand italia! Nog nooit problemen mee gehad, dus vind het echt gek. Maar misschien ligt het wel aan mijn pan, dat kan ook nog.