Waar erger je je aan? #15

Is het water wel goed weer opnieuw aan de kook geraakt? Ik zou t morgen nog een keer testen haha en anders ligt het aan de pasta? Is niet normaal hoor :joy:

1 like

Dat ik steeds plopjes en schopjes voel in mijn buik terwijl ik no way zwanger kan zijn. Opeens komen er allemaal i didnt know i was pregnant vibes voorbij in mijn hoofd. :sob:

2 likes

Haha ja dat denk ik ook maar voelt wel heel gek.

2 likes

In slaap gevallen op de bank, schrok om 21.00 wakker en nu ben ik klaarwakker. Heb vannacht ook maar 4 uurtjes geslapen dus had wel even wat in te halen.

hoop ik dat je zo wel weer door kunt slapen!

2 likes

Dat ik gewoon niet in slaap kan vallen…

1 like

Same echt hinderlijk en ik heb kriebelhoest

1 like

Uiteindelijk rond middernacht pas in slaap gevallen, ben vandaag vrij dus dat is wel fijn, kan dan mooi even op de bank gaan liggen.

Ook zoiets. Als ik iets gehad heb, bijvoorbeeld het concert van Metallica afgelopen zaterdag, heb ik onderhand 2 dagen nodig om bij te komen. :face_with_spiral_eyes: Vroeger lachte ik mijn moeder uit als ze bij moest komen, en nu ervaar ik hetzelf.

6 likes

Ben een half uur wakker en nu al geirriteerd door alles wat mis ging…stroop op hand, fucking knoop in haar wat er niet uitging dat soort gedoe.

Leuke start na mijn vakantie.

2 likes

Van die tag en win acties waarbij mensen dan een verhaaltje moeten schrijven. ā€˜Ik tag @… voor gezellig avondje bij jou thuis’. Buikpijn krijg ik ervan.

6 likes

Ah balen! Fijn dat je rustig aan kunt doen vandaag.

Ja erg is dat hĆØ. Vroeg ging ik inderdaad 2 keer per week uit. Als ik nu een keer ga dan ben ik 1. Blij als ik rond 2 in mijn bed lig. En 2 ik moet 3 dagen bijkomen hhaha. Dus herkenbaar hoor!

1 like

Dat ik de ochtend moet beginnen met Senseo omdat de normale koffie op is.

4 likes

Door alleen al je post te lezen proef ik dat gore waterige schuimlaagje weer van die ā€˜cappuccino’ (en ik heb al zeker 8 jaar geen Senseo meer)

17 likes

Ik was vrijdag vrij en blijkbaar kan niemand zich hier zonder mij redden? Ben nog geen minuut binnen en 2 collega’s hebben al gevraagd of ik iets voor ze te doen heb, mag ik eerst m’n computer ff opstarten?

En ja, uit irritatie ga ik nu eerst het forum bijlezen.

23 likes

Omg gaat het? Als je er over wilt praten mn dm staat altijd open. Sterkte vandaag :heart:

10 likes

Direct salarisverhoging aanvragen, men kan iet zonder jou.

2 likes

Ik HAAT dat zo he, laat me eerst even rustig mijn jas ophangen en de laptop opstarten, en koffie pakken.

6 likes

Ja, dat is nog m’n grootste irrotatie, laat me eerst ff opstarten. En dan vooral die koffie!

5 likes

Ok mijn kinderwagen verhaal krijgt nog een staartje… ze heeft haar excuses aangeboden en gezegd dat ze echt dacht het een nieuwere variant was. Ik geloof haar wel. Ik zou hem mogen inruilen voor een andere die nog wat nieuwer is maar dan moet ik wel 100 euro meer betalen. Ik twijfel dus nu. Volgens mij is die wel een stuk mooier. En als ik alles los koop dan ben ik veel meer kwijt. Dus weet niet wat ik nu moet doen :joy:

2 likes

Wel goed dat ze nog gereageerd heeft. Doet lang niet iedereen! Weet je of die nieuwere ook zo fijn loopt als deze? Als dat het geval is en je kan die € 100 missen dan zou ik het doen. Als je dat niet weet en deze fijn vindt dan zou ik deze houden mits je het schimmelstukje kan loslaten. Een andere optie is misschien on deze terug te geven en geld terug te krijgen zodat je opnieuw op zoek kan maar ik weet niet hoe veel tijd je nog hebt.

Succes met keuzes maken. Maak i.i.g. een keuze waar je je goed bij voelt want anders blijf je jezelf er aan irriteren en dat zou zonde zijn als je dadelijk met je kindje gaat wandelen!

4 likes