Ik ga vanavond kijken en er een rondje mee rijden. Dan maak ik een beslissing. Ik hoop dat ik het daarna los kan laten!
Je kan ook vragen of ze je tegemoet kan komen door een bedrag terug te storten? Scheelt heel wat zoekwerk en keuzestress voor jezelf denk ik. En wat de schimmel betreft, is het van dat schimmel wat je ook snel in tuinkussens hebt? Van dat weer zeg maar. Dat is erg lastig schoonmaken, al zou je iets van HG kunnen proberen. je kunt misschien een andere hoes ervoor kopen of voor laten maken? Ik dacht niet dat deze schimmel veel kwaad kan, maar zeker weten doe ik het niet. Als je zoekt op weer bekleding kinderwagen krijg je wel veel tips.
In elk geval wat een gedoe. Ik snap helemaal dat je je er aan ergert.
Ik ga eerst kijken, ik ben zo goedkoper uit dan de onderdelen los te kopen. En ik mezelf ik ga me er aan blijven ergeren dat het niet netjes is . Ik hoop dat dit gewoon een goede beslissing is!
Dat die Lady Speed Stick deo niet in Nederland verkocht wordt en dat ze bizar duur zijn als je ze online wil bestellen. Ik vind het echt de allerbeste deo die er is, maar zo moeilijk verkrijgbaar
En ik maar ‘korte bon’ kiezen want klimaat
ondertussen bezorgen bedrijven hun pakketjes zo (was gewoon ook als 1 bestelling geplaatst, zou allemaal prima in het kleine doosje passen)
Ze staan toch gewoon op Bol? Of is dat duur
Ja ik zag ze daar inderdaad wel, maar niet de variant die ik wil en fijn vind maar ik ga even die site van @Lula checken!
Ja daar zijn ze duur… In Amerika kosten ze 2-3 dollar per stuk
Geen lady speedstick, maar ik gebruik deze deosticks van dove en die vind ik minstens zo goed https://www.etos.nl/producten/dove-invisible-dry anti-transpirant-deodorant stick-40-ml-110719972.html?gclid=CjwKCAjwxr2iBhBJEiwAdXECw2jTFPnp18HWNAtxY3Var3GeCFoI1OOt8BUldwcIKqn0wSOc0OsXahoCUQAQAvD_BwE
Wat voor soort textuur hebben deze? Vergelijkbaar met een roller? Of meer dat crème achtige of juist gel achtige?
Ik heb er ooit wel eens wat geprobeerd van de drogist die er op leken, maar ik weet niet zo goed meer welke dat nou waren die ik toen niet fijn vond.
Als je speciaal daarvoor zou vliegen ja… maar als je toch al die kant op gaat, kan je meteen inslaan.
Zowel die dove als rexona doen voor mij niks, terwijl met Speed stick ik nooit stink.
Dit is meer crème!
Ja deze zijn zo fijn mijn stash is ook alweer bijna op, heel irritant
Voor mij is het relevant, omdat ik meestal 1x per jaar die kant op ga en dan dus insla. En als ik niet ga, dan gaat familie er heen en nemen ze het voor me mee. Dus ik vergelijk de prijs ja
@lisaanna ik probeer je een pb te sturen, maar lukt niet. Kan jij mij een bericht sturen?
Schimmel is super slecht voor je dus als je dat ding goed wil laten reinigen kost het ook wel 100 euro. Dus zou voor die andere gaan.
Ik heb de andere kinderwagen gekocht! Ben helemaal gelukkig!! Heb met een zaklantaarn de kappen zitten bekijken maar geen schimmel te bekennen hahaha! Nu alles in de was voor het gevoel. Maar ik ben blij dat ik gegaan ben!
geen deostick, maar ik (en inmiddels best veel mensen in mijn omgeving) heb goede ervaringen met nuud. Ik hoef het maar eens in de paar dagen te gebruiken, en heb geen zweetgeur meer of gele vlekken in kleding.
Die dove en rexona deden ook niets bij mij.
Is dit ook goed voor mensen die snel last hebben van een zweetgeur? Ik ben altijd opzoek naar de oplossing namelijk
Ja! Ik rook mijn vriend regelmatig aan het eind van de dag, maar nu eigenlijk nooit meer (ja ok tenzij hij het vergeten is op te smeren). Vind het echt chill spul, is ook zo’n makkelijke kleine tube.
@James het is geen anti transpirant he? Dus het houdt je zweet niet tegen (het stinkt alleen niet meer)