Waar erger je je aan? #15

Ik heb idd ook meerdere van die dingen van dove en rexona geprobeerd maar die halen het bij mij ook niet bij die lady speedsticks. Blijf het nog wel eens proberen want heb liever iets wat gewoon bij de drogist te koop is maar eigenlijk kan ik dat beter niet doen en dan maar die iets duurdere blijven bestellen he :sweat_smile:

Ik heb gewoon de Lady Speed Stick in verschillende geuren, niet per se voorkeur voor 1 specifieke, vind ze allemaal chill! Of nja de allerfijnste vond ik de invisible met floral geur, die had ik vorig jaar zomer in Costa Rica gekocht maar die kan ik online niet meer vinden helaas :frowning:

Deze

3 likes

Huh maar was dat eerdere stuk dan een soort boomer clickbait? Gewoon vooral zoveel mogelijk mensen op de kast jagen ofzo?

5 likes

Jaa bij kruidvat nu met 50%korting zag ik vanmiddag

Ik zweet heel erg, zelfs in de winter. Volgens mij heb ik alle deodorants al een keer gehad (inclusief de Lady Speed Stick), maar niks werkt voor mij zo goed als deze;

Wel wat duurder en volgens mij alleen bij de apotheek of online te koop. Maar echt elke cent waard.

6 likes

Fucking eiwit scheten.

4 likes

Oké die is gewoon een soort sociaal experiment aan het doen ofzo? Ik schrijf lekker alles, voor ieder wat wils?

3 likes

Is dit de Boris Johnson Brexit strategie? Die had voor het referendum ook een voor en tegen column geschreven en z’n keuze gemaakt op basis van welke column hij het beste vond, misschien is ze geïnspireerd?

4 likes

Ik kijk net op marktplaats… heeft ze die kinderwagen er voor MEER geld op gezet :sweat_smile::sweat_smile::joy:

4 likes

Wow wat schaamteloos! Jij had de indruk dat ze niet wist van de schimmel en dat het een ander model was, toch? Denk je dat nu nog steeds?

2 likes

Nee niet meer. Ik vind het heel bijzonder. Ben erg blij met die ik nu heb. Maar het wordt wel een vaag verhaal. Ik denk nu een beetje dat ze bij mij overstag is gegaan doordat ik moeilijk ging doen. Ga denk ik berichtje naar marktplaats sturen of ik hier iets over kan melden

9 likes

Lijkt wel op zo een oefening van de debatclub. #advocaatvandeduivel

3 likes

Ik moet echt iets aan mn anger issues gaan doen. Ben geirriteerd om niks en net werd t gewoon zwart voor mn ogen omdat de wc op werk weer eens bezet was hahha. Slaat echt nergens op dit.

4 likes

De insta/tiktok hype rondom North-West

8 likes

Een 9-jarig kind, ik snap het ook niet.

3 likes

Ik haat online berichten aan artsen moeten sturen, ik heb geen idee hoeveel informatie ik moet geven en wat dan precies, en wat is de etiquette?!

1 like

Ik ben geen arts maar ik zou zeggen zo veel mogelijk info als je kan geven! Scheelt alleen maar gedoe met heen en weer berichten en wachten op reacties. En ik doe naar mijn huisarts altijd gewoon alsof ik een redelijk nette mail schrijf, dus ‘beste’ als aanhef en afsluiten met vriendelijke groet oid.

2 likes

Ja mijn ervaring (met deze arts) is wel dat als ik te lange berichten stuur er alleen maar op één dingetje gereageerd wordt in plaats van op het hele verhaal, dus ik wil er ook niet te lange berichten van maken. Maar goed verder doe ik inderdaad ook gewoon de “nette mail” opzet, vind het dan alleen altijd zo droog als ik dan veel informelere dingen (zonder aanhef/afsluiting) terugkrijg haha

Dit vind ik ook altijd, dan probeer ik een nette duidelijk mail te maken, krijg je één kort en onduidelijk zinnetje terug.
Als ik meerdere vragen heb waar ik antwoord op wil doe ik soms ook een opsomming met cijfers, dan kunnen ze er moeilijker omheen om maar op één ding te reageren :joy:

5 likes

Haha ja eigenlijk zou ik gewoon dezeflde strategie moeten gebruiken als bij m’n supervisors op werk

2 likes