Jaaa wilde olie druppelen aanraden, maar zie dat je dat al gaat doen! Ik heb er (door slapen met oordoppen) ook zo vaak last van maar olie druppelen werkt bij mij echt goed. Hopelijk bij jou ook! Want het is bloedirritant.
Ik gebruik nooit rollers haha, gewoon de Dove spuitbus.
Sorry maar dit is peak Viva
Over mijn letterlijke lijk
Ik erger me echt aan mn ADHD vandaag. Ik heb zelden dagen dat ik me er zo slecht door voel als vandaag. Ik ben op kantoor aan het werk en er is zoveel rumoer vandaag en ik kan er zo slecht mee omgaan. Werkt niet mee dat ik zelf hartstikke moe ben, waardoor het me altijd al meer moeite kost om me af te sluiten van alles, maar vandaag is echt next level. Ik word gek en wil huilen en gillen.
Mag je geen koptelefoon op tijdens je werk? Voor ik mān diagnose had deed ik dat altijd al, als ik me moest concentreren een ASMR video, en als ik iets eenvoudigers deed een podcast oid.
Sterkte in ieder geval, kantoortuinen zijn de hel!
Allebei geen optie helaas. Normaal zou ik thuis gaan werken, maar door afspraken vandaag moet ik op kantoor blijven.
En vanwege mijn functie, moet ik op een vaste plek zitten.
Ik ben straks in elk geval weer op de hoogte over lampjes in autoās en wanneer Feyenoord kampioen wordt
@JuneOsborne Ik doe dat wel eens inderdaad, ga maar eens kijken of mn oortjes in mn tas zitten
Mijn overburen zijn een aanbouw aan het bouwen en het is zoooo lelijk, niet te doen. Het is een heel mooi authentiek jaren '30 huis waar een mega grote futuristische aanbouw aangeplakt wordt. Waarom???
Mijn buurman heeft dat ook en zei dat hij pogingen had gedaan voor een vergunning met een āauthentiekeā aanbouw, maar dat die steeds afgekeurd werd! Je ziet het bij mij in de buurt ook veel, oude boerderijtjes met een half nieuwbouw huis er aan vast
Wij hebben aan de achterkant ook een houten dakopbouw. Gebouwd door de vorige bewoners. Opzich wel mooi afgewerkt en het blend wel met het huis. Maar dit mocht vergunningsvrij gebouwd worden. Ze wilden namelijk eerst een opbouw maken die perfect paste bij het zadeldak, een tweede zadeldak zeg maar. Maar omwonenden hadden bezwaar gemaakt blijkbaar. Nou prima, dan kijk je maar tegen deze legodoos, ook goedā¦
Ofwel, als je een aanbouw wil en mensen klagen heb je niet altijd een keuze als je meer huis wil.
Dat mn fam in griekenland mooie fotos stuurt van dat hrt daar lekker weer is. En ik zit hier in takketatta land.
(Iedereen die komt met āDan ga je toch lekker daar heenā moet dood)
ik zie dit soort sjaaltjes de laatste tijd zo vaak en vind ze ZO lelijkš kan iemand echt moeilijk serieus nemen wanneer ze zoiets dragen
Mensen die gewoon niet ff goed lezen. Ik wil een vakantie doen met vrienden dus ik stuur 3 fotos van huizen door, met het bericht: ālijkt me leuk om in september een week een huis huren in Frankrijkā + plaats een poll met: āFrankrijk in september ga je mee?ā
Slaagt er alsnog iemand in om de vraag te stellen in welke maand ik wil gaan
Omg LEES gewoon even kreng
hahahaha ja ik herken het patroon ook
vraag me soms af of er iets gebeurd is in mn jeugd met een strik
Hahah ziet eruit alsof iemand halverwege geen zin meer had in breien.
Wanneer je favoriete shawl per ongeluk in de droger is geweest maar hij was duur. Show must go on.
Ja ik weet echt precies welk huis je bedoeld en het past totaal niet
Ik blijf steeds zo hard lachen als jij hem hertje noemt.
Mijn verhuurder die blijkbaar vindt dat ik volgende week mijn definitieve intrek moet nemen in de woning waar ik nu officieel tijdelijk woon (maar dan dus definitief. Ik woon hier tijdelijk vanwege renovatie van mijn eigen woning) terwijl er 1. nog tijdelijke meubels in staan en 2. er nog geen fatsoenlijke vloer in ligt. Hoe verwachten ze dan dat ze mijn meubels er weer in kunnen zetten?! En het irritante is dat ik al weken aangeef dat ik wil dat er een heldere planning komt, en dat wordt aangegeven wie wat waar en wanneer omdat er nou eenmaal eerst meubels uit moeten en een vloer gelegd moet worden, maar deze mensen luisteren gewoon niet? En nu wordt het mijn probleem gemaakt terwijl zij het planningtechnisch niet op orde hebben
Zoals @Oprah mij laatst al zei, na de zoveelste wederzijdse kennis: deze provincie is echt te klein.