Waar erger je je aan? #15

Ja mis dat ook! :’( The milk-eyed mender is echt een van mijn grootste lievelingsalbums

4 likes

Ja ik snap je helemaal. Laatst iemand in mijn omgeving dat die extra ton van zijn vader ook niet zoveel deed voor het kopen van zijn gewenste woning. Pardon je krijgt een ton van je ouders cadeau?! Wat een zegen om zo priviliged op geldgebied te zijn dat je daar nog over kan zeuren.
Misschien kennen we dezelfde persoon want herken dit lijstje helemaal😅

1 like

Ohhh god dit had ik laatst. :smiling_face_with_tear:

1 like

Hahaha

We hebben al glasvezel met agressieve verkoop van KPN en nu krijgen we weer een glasvezelkabel voor de deur van Delta? Ik dacht een kabel is wel voldoende?
Weer bende voor de deur :face_with_raised_eyebrow:

Ik hoop dat deze mannen niet ook een gaslek veroorzaken bij ons voor de deur

Een paar jaar geleden was bij ons eerst de stoep open omdat de gemeente stoeptegels ging rechtleggen. Een week later ging de stoep open voor KPN en weer een week later voor T mobile. Drie keer raden wie vervolgens weer de stoeptegels kwam rechtleggen…

6 likes

Tja de gemeente moet ook wat te doen hebben!

Hier vind ik dan dat zand zo irritant na het terugleggen van de tegels. Zo grof en het gaat overa tussen zitten.

Ik hoop ook niet dat delta ook eeer tig keer aan de deur komt.
“U moet glasvezel nemen want we halen de kabels weg. Dus ziggo kan niet meer bij u leveren”
Ja doei KPN daar trap ik niet in.

2 likes

Toch langs de A1 heel veel vlaggen gezien die goed zijn gehangen. :blush:

5 likes

Dat mijn jas kreukt :triumph: terwijl dit eigenlijk niet zo storend is en wel bij dd stof hoort geloof ik. Maar toch ga ik telkens weer met het stoomapparaat erlangs.

2 likes

Ik kwam toevallig ook voor een kreukergernis! Bij mijn lievelingskledingwinkel hangt alles ZO gekreukt in de winkel echt niet normaal. Ik snap dat ze geen tijd hebben om alles uitgebreid te strijken maar ik kon laatst gewoon van iets niet goed beoordelen of het leuk was omdat er zoveel kreukels in zaten.

1 like

Het is toch wel echt schandalig hoe slecht verjaardagsliedjes worden gezongen door gemiddelde Nederlanders he, 5 verschillende toonsoorten door mekaar en een toonvastheid waar je u tegen zegt…

3 likes

Oh myyyyy ik heb een nieuwe satisfyer en koos de nieuwe gen 3 want stiller en een extra functie maar de bediening blijkt compleet anders dan de vorige en ik snap er niks van!!! Logica ontgaat me volledig en ik kreeg ‘m ook niet uit :joy::joy::joy::joy: WAT EEN GEZEIK, ga gewoon aan en harder en weer uit als ik dat wil maar nee hoor :triumph::triumph::triumph: Dit weekend maar even een studie-uur inplannen voor gebruik

2 likes

Hahaha dit probleem had ik ook bij de gen 2 pro weet ik veel wat, heb de handleiding erbij moeten pakken want hij ging maar niet uit!! Inmiddels snap ik m wel maar er gaat eigenlijk niks boven de gewone sati

2 likes

Ja zelfde kabeltje! Vind ‘m ook echt nice, mooie kleur (heb de wijnrode) en ligt lekker in de hand maar mijn HEMEL wat een gedoe om dit uit te zoeken :joy: Heb ik toch geen zin in

Eerste collega’s op sandalen zijn al gespot :sob:

2 likes

Dat zijn ook altijd de mensen die hun voeten niet verzorgen. Opbokken met die schoffels.

26 likes

Dat vaders altijd zo belerend is tegen moeders.
Echt, doe normaal.

2 likes

Jaa ik heb deze ergenis vaker. Wel leuk meerdere die het herkennen haha. Ik had ooit apple music en daar stond het wel gewoon op. Nu maar via YouTube…

1 like

Mijn collega die nooit gewoon schrijft wat hij wil maar alleen een berichtje ‘hey simsalabim’ op teams knalt, om dan vervolgens rustig een paar uur te wachten totdat ik eindelijk maar iets als ‘hoi piet’ terugschrijf. Waar hij dan weer met ‘alles goed?’ op zal reageren. Zeg gewoon wat je van me nodig hebt!

6 likes

Dankje, 38 :crazy_face::rofl:

4 likes