Deze link naar hem sturen.
Ik zag de eerste lading kalknagels en eeltplateaus ook al langskomen op straat
Hahaha zo herkenbaar Ook volwassenen overigens âmisschien moeten we dat EENS VRAGEN (stem verheffen binnen gehoorbereik)â. Ik vertik het gewoon om erop te reageren.
âIk heb een vraagâ / âMag ik iets vragenâ en in plaats van dat er dan daadwerkelijk een vraag komt, zeggen ze alleen 1 woord. Ja wat is je vraag nou?
Ik vind dit eerlijk gezegd wel fijn. Zo vaak dat klanten vanaf de andere kant van de showroom roepen âMevrouw! Mevrouw!â of dat ze nog net niet op je af rennen en zonder enige begroeting âwil je ff mee lopen?â zeggen. Ik ben dan echt petty en blijf gewoon staan. Kom op zeg, ik ben ontzettend behulpzaam en meedenkend maar daar verwacht ik wel enig respect voor terug. Meestal zien ze aan mijn reactie wel dat het niet netjes was, ik ben inmiddels pro in gedrag spiegelen
De zieke kijk van mn moeder op eten. Echt zoân jaren 90 1200 calorieĂ«n is genoeg mentaliteit.
Hoor al anderhalve week aan dat ze nog 2 ons kwijt moet. Pleur op.
Mezelf. Ik vind klussen leuk, maar netjes klussen staat niet in mijn woordenboek. Of âvoorbereidenâ ook niet.
Aan de muis die al 2 dagen door mân tuin loopt. Nu ben ik bang dat er ergens een nest zit en ze straks ook in huis zittenđ
Dat ik nu al fotoâs krijg toegestuurd van een vriend die verbrand is. Ik zeg oke, ja dat is kut voor je? En dat is blijkbaar geen goede reactie. Wat moet ik er anders op zeggen.
Kinderen en de achteloosheid en onverschilligheid waarmee ze alles vies en rommelig maken.
Dat hij een idioot is en vanaf nu zonnebrand moet smeren.
Al dat may the fourth be with you. En ja ik weet dat 4 mei iets Nederlands is, maar toch vind ik al dat star wars gekut vet irritant en onbeschoft. Dat zoiets belangrijks in andere landen overschaduwd wordt door een stomme film.
Hormonen. Ik ben de hele dag al niet vooruit te branden, alles is meh, ben afwisselend boos en verdrietig zonder te weten waarom⊠en toen bedacht ik me ineens: aaaahh ik moet deze week weer ongesteld worden.
En nu erger ik me er aan dat de hele maatschappij is ingericht op de 24-urige mannelijke hormooncyclus die lekker stabiel en continu is en dat t als vrouw soms écht wel extra moeite kost om daarin mee te moeten draaien.
Ik hoorde al een hele tijd (meer dan een half uur) een baby huilen, prima natuurlijk kan zoân hummel niks aan doen.
Loop ik net naar buiten, zie ik dat de babygeluiden geproduceerd worden door een kind van minstens 10 jaar oud hahaha, zit echt op de stoeprand volledig los te gaan en niemand die ernaar omkijkt kennelijk?
Zielig! Heb je gevraagd of je wat kon doen?
Edit: sorry zie nu pas dat dit t ergernis topic is. Zal wel niet dan
Nee is gewoon een vrij dramatisch kind denk ik haha, ze woont wel in de straat dus het zal wel los lopen.
Als ze er in het donker nog zit zal ik wel ff een zaklantaarn brengen.
Ugh dat ik met weinig mensen in de trein zit maar IEDEREEN hoest, niest, kucht, proest, snuift. Weer twee maanden verkouden straks.
Hopen dat iedereen gewoon last van hooikoorts heeft
Ik ben deze week met een nieuwe baan begonnen en vrijdag is een verplichte thuiswerkdag, maar nu krijg ik die kut vpn niet aangezet omdat ik een inlogcode mis en ik krijg niemand te pakken die me kan helpen