Waar erger je je aan? #15

Wel mooi ook dat ik op één feestje ooit jouw vader en @Oprah haar broer heb gezien. :joy:

28 likes

Er zitten twee techbros tegenover me (compleet met pet, overhemd en patagonia fleece vest) in het cafe en ze hebben het over iets dat deeptech heet en ik erger me dood maar tegelijkertijd voel ik me ook… aangetrokken? Tegenstrijdige gevoelens

6 likes

De trein rijdt ineens op een ander tijdstip en dat wist ik niet, nu moet ik 20 minuten wachten op de volgende

3 likes

Ik heb zaterdag een tas gekocht en toen ik hem uit de verpakking haalde stonk hij zo vies. Hslve week later nog steeds :sob:

1 like

Aan de reactie van die Farmers defence force vrouw :sob:

8 likes

Ik heb al weken een afspraak in mn agenda staan voor komende zaterdag. Nu vraag ik: moet ik iets meenemen, weet ze ineens nergens vanaf. Eh scroll even naar boven?

Ik heb nu een paar maanden een relatie met een fantastische lieve, leuke, zelfstandige man die ook echt helemaal gek op mij is. Geweldig, tijd van m’n leven, maar sinds kort komt er steeds vaker zo’n baby stemmetje naar boven en het is een turn off. Ik betrap me er zelf ook wel eens op als we aan het knuffelen zijn ofzo, maar het begint bij hem uit de hand te lopen. Nadat hij vannacht, toen ik wakker werd van een nachtmerrie zei ‘het zijn maar droompjes’ dacht ik oké tot hier en niet verder :joy:

Nu nog even bedenken hoe ik dit op een goede manier ga communiceren maar why doen zo veel mannen dit please don’t

23 likes

Dat ik uit kon slapen maar dat er sinds 7 uur vanmorgen zo’n irritante vrachtwagen voor spouwmuurisolatie in de straat staat te ronken. Wat een gruwelijk irritant monotoon gebrom zeg. Is ook al de zoveelste en telkens komen ze op een dag dat ik eens een keer kan uitslapen :angry:

2 likes

Ik was zo moe vanochtend dat ik een pompje handzeep op mijn tandenborstel deed ipv tandpasta

9 likes

Lijkt wel zo’n geitensik

6 likes

Dat ik zojuist wakker ben geworden door een geloofsovertuiger die aan belde (ondanks de sticker op de deur)

Zoonlief heeft’m afgewimpeld maar ik ben ondertussen wel wakker
(Nachtdienst gehad)

:rage:

3 likes

Zijn ze… meerderjarig?

4 likes

Ik ken wel iemand die doet en die is ergens in de twintig. :nauseated_face:

1 like

This is why I date fossils.

3 likes

Deze is 35 en de vorige was 32 :sparkles:

2 likes

Ik werk een halve dag en al mijn collega’s zeggen hmm heerlijk neem het er lekker van! Maar ik was er vanochtend als allereerste en moet nu haasten naar mn andere werk dus dit is helemaal niet lekker

8 likes

Ik had er eentje van 40 :cry: Heb wel eens eerder gepost dat ik het daten met hem had afgekapt vanwege zijn verkleinwoorden. Aardbeitjes was de druppel

4 likes

Wat hebben wij vrouwen toch met veel shit te dealen.

Goed dat je voor jezelf hebt gekozen. <3

9 likes

Ahh jaa dat doet mijne ook ja haha. Verder is ie echt zo leuk dat ik het er niet bij wil laten zitten op zoiets dus ik heb hoop op potentiële verbetering

1 like

Dat je een vet goede grap maakt en degene de grap niet begrijpt en je dan moet gaan uitleggen hoe de grap in elkaar steekt die allang geen grap meer is dan!!

18 likes