Hahaha leuk ik dacht bob en wendy? Hahaha goed gevonden
Ik haat carnaval zo erg hoop dat het zo gaat regenen
Motorrijders die denken dat rechts geen voorrang heeft.
Had net een hele groep die wilde doorrijden terwijl ik voor hun van rechts kwam.
Toeter was heel effectief
Die nieuwe doppen op de Coca Cola-flessen. Vergeet het de hele tijd en het is moeilijker om die dingen nu dicht te doen.
Oh ik probeerde niet eens echt grappig te doen, werk met kleuters die hier gewoon vaak over praten
De halve randstad heeft januari in Kaapstad doorgebracht?
Draai ze meteen los. Wat een gekut anders idd.
Ja, hier ook. Meerdere voor een aantal weken en nu ook iemand voor een paar maanden.
Ik zeg steeds per ongeluk heerlie het is ironisch begonnen maar nu kan ik niet meer stoppen
Ja weinig tijdsverschil en warmte. Dus veel mensen gaan dan langer weg en gaan vanuit daar werken.
Ik heb hetzelfde en ik zeg nu ook steeds vaker âgezelâ dan ik eigenlijk wil. Gaat automatisch inmiddels
Gezel is al jaren een vast onderdeel van mijn vocabulaire ik ben verloren
Toen ik ooit bij de McDonaldâs werkte gaven we mensen die geen vlees of vis in hun Happy Meal wilden gewoon 2x friet. Maar via het kassasysteem moest je idd iets van een burger of kipnuggets kiezen, dat is na meer dan 10 jaar dus nog steeds zo.
Ik snap sowieso niet waarom je als volwassene een Happy Meal zou bestellen. Zoân verspilling van papier en plastic.
Ik at gisteren dahl met parathas en dat was hartstikke lekker enzo maar mijn handen zijn nu nog steeds geel van de kurkuma
Haha ik heb ook gele kurkuma handen. Gelukkig trekt het wel snel weg.
Ja? Ik hoop dat je gelijk hebt haha want vooral onder mijn nagels ziet het er zo goor uit :â)
Voor de volgende keer: je kan gewoon een cadeautje los kopen. Dus gewoon friet en drinken en dan een cadeautje. Heb je dit gedoe ook niet!
Ik bestel dit wel eens omdat ik wel trek in maccie heb maar niet een groot menu. Je kan ook gewoon aangeven dat je de doos niet hoeft.