Ja, hier ook. Meerdere voor een aantal weken en nu ook iemand voor een paar maanden.
Ik zeg steeds per ongeluk heerlie het is ironisch begonnen maar nu kan ik niet meer stoppen
Ja weinig tijdsverschil en warmte. Dus veel mensen gaan dan langer weg en gaan vanuit daar werken.
Ik heb hetzelfde en ik zeg nu ook steeds vaker âgezelâ dan ik eigenlijk wil. Gaat automatisch inmiddels
Gezel is al jaren een vast onderdeel van mijn vocabulaire ik ben verloren
Toen ik ooit bij de McDonaldâs werkte gaven we mensen die geen vlees of vis in hun Happy Meal wilden gewoon 2x friet. Maar via het kassasysteem moest je idd iets van een burger of kipnuggets kiezen, dat is na meer dan 10 jaar dus nog steeds zo.
Ik snap sowieso niet waarom je als volwassene een Happy Meal zou bestellen. Zoân verspilling van papier en plastic.
Ik at gisteren dahl met parathas en dat was hartstikke lekker enzo maar mijn handen zijn nu nog steeds geel van de kurkuma
Haha ik heb ook gele kurkuma handen. Gelukkig trekt het wel snel weg.
Ja? Ik hoop dat je gelijk hebt haha want vooral onder mijn nagels ziet het er zo goor uit :â)
Voor de volgende keer: je kan gewoon een cadeautje los kopen. Dus gewoon friet en drinken en dan een cadeautje. Heb je dit gedoe ook niet!
Ik bestel dit wel eens omdat ik wel trek in maccie heb maar niet een groot menu. Je kan ook gewoon aangeven dat je de doos niet hoeft.
Maar kun je dan ook het allerbeste uit een happymeal, knijpfruit
, kiezen?
Je kunt dan toch gewoon een kleine friet + hamburger bestellen
Slaat ook nergens op, in andere landen hebben ze wel gewoon vega en vegan happy meals. De Mac in NL loopt echt achter qua vega(n).
Maar gelukkig zijn er hier wel goede vega(n) opties, behalve Happy Meal dan, dat is wel stom.
In Spanje hadden ze gewoon niks vegetarisch (ja frietjes) En in Noorwegen alleen zoân stomme groenteburger met stukjes wortel erin, daarvoor ga ik niet naar de mac
Waarom? Een happy meal is goedkoper dan kleine friet + hamburger + drinken los.
ik ben een paar jaar geleden vanuit de randstad verhuisd naar een gemeente waar het carnaval gevierd wordt
en prima want dat was in de binnenstad en daar woon ik niet dus ik had daar geen last van
maar nu hebben ze het verplaatst naar het park naast ons huis en het is 5 dagen tot 1 u 's nachts???
en ik ben er onredelijk zuur over haha
wil gewoon slapen en chillen zonder carnaval op mân stoep
Carnaval lijkt me ook het aller, allerergste feest om voor je deur te hebben Sterkte