Waar erger je je aan? #15

Hahaha dit probleem had ik ook bij de gen 2 pro weet ik veel wat, heb de handleiding erbij moeten pakken want hij ging maar niet uit!! Inmiddels snap ik m wel maar er gaat eigenlijk niks boven de gewone sati

2 likes

Ja zelfde kabeltje! Vind ‘m ook echt nice, mooie kleur (heb de wijnrode) en ligt lekker in de hand maar mijn HEMEL wat een gedoe om dit uit te zoeken :joy: Heb ik toch geen zin in

Eerste collega’s op sandalen zijn al gespot :sob:

2 likes

Dat zijn ook altijd de mensen die hun voeten niet verzorgen. Opbokken met die schoffels.

26 likes

Dat vaders altijd zo belerend is tegen moeders.
Echt, doe normaal.

2 likes

Jaa ik heb deze ergenis vaker. Wel leuk meerdere die het herkennen haha. Ik had ooit apple music en daar stond het wel gewoon op. Nu maar via YouTube

1 like

Mijn collega die nooit gewoon schrijft wat hij wil maar alleen een berichtje ‘hey simsalabim’ op teams knalt, om dan vervolgens rustig een paar uur te wachten totdat ik eindelijk maar iets als ‘hoi piet’ terugschrijf. Waar hij dan weer met ‘alles goed?’ op zal reageren. Zeg gewoon wat je van me nodig hebt!

6 likes

Dankje, 38 :crazy_face::rofl:

4 likes

Deze link naar hem sturen.

11 likes

Ik zag de eerste lading kalknagels en eeltplateaus ook al langskomen op straat :cry:

6 likes

Hahaha zo herkenbaar :tired_face: Ook volwassenen overigens “misschien moeten we dat EENS VRAGEN (stem verheffen binnen gehoorbereik)”. Ik vertik het gewoon om erop te reageren.

7 likes

“Ik heb een vraag” / “Mag ik iets vragen” en in plaats van dat er dan daadwerkelijk een vraag komt, zeggen ze alleen 1 woord. Ja wat is je vraag nou?

3 likes

Ik vind dit eerlijk gezegd wel fijn. Zo vaak dat klanten vanaf de andere kant van de showroom roepen “Mevrouw! Mevrouw!” of dat ze nog net niet op je af rennen en zonder enige begroeting “wil je ff mee lopen?” zeggen. Ik ben dan echt petty en blijf gewoon staan. Kom op zeg, ik ben ontzettend behulpzaam en meedenkend maar daar verwacht ik wel enig respect voor terug. Meestal zien ze aan mijn reactie wel dat het niet netjes was, ik ben inmiddels pro in gedrag spiegelen :face_with_hand_over_mouth:

9 likes

De zieke kijk van mn moeder op eten. Echt zo’n jaren 90 1200 calorieĂ«n is genoeg mentaliteit.
Hoor al anderhalve week aan dat ze nog 2 ons kwijt moet. Pleur op.

4 likes

Mezelf. Ik vind klussen leuk, maar netjes klussen staat niet in mijn woordenboek. Of ‘voorbereiden’ ook niet.

4 likes

Aan de muis die al 2 dagen door m’n tuin loopt. Nu ben ik bang dat er ergens een nest zit en ze straks ook in huis zitten😭

2 likes

Dat ik nu al foto’s krijg toegestuurd van een vriend die verbrand is. Ik zeg oke, ja dat is kut voor je? En dat is blijkbaar geen goede reactie. Wat moet ik er anders op zeggen.

7 likes

Kinderen en de achteloosheid en onverschilligheid waarmee ze alles vies en rommelig maken.

5 likes

Dat hij een idioot is en vanaf nu zonnebrand moet smeren.

4 likes

Dat deze koekjes zo lekker zijn en dat ze alweer op zijn :angry:

32 likes