Hahaha dit probleem had ik ook bij de gen 2 pro weet ik veel wat, heb de handleiding erbij moeten pakken want hij ging maar niet uit!! Inmiddels snap ik m wel maar er gaat eigenlijk niks boven de gewone sati
Ja zelfde kabeltje! Vind âm ook echt nice, mooie kleur (heb de wijnrode) en ligt lekker in de hand maar mijn HEMEL wat een gedoe om dit uit te zoeken Heb ik toch geen zin in
Eerste collegaâs op sandalen zijn al gespot
Dat zijn ook altijd de mensen die hun voeten niet verzorgen. Opbokken met die schoffels.
Dat vaders altijd zo belerend is tegen moeders.
Echt, doe normaal.
Jaa ik heb deze ergenis vaker. Wel leuk meerdere die het herkennen haha. Ik had ooit apple music en daar stond het wel gewoon op. Nu maar via YouTubeâŠ
Mijn collega die nooit gewoon schrijft wat hij wil maar alleen een berichtje âhey simsalabimâ op teams knalt, om dan vervolgens rustig een paar uur te wachten totdat ik eindelijk maar iets als âhoi pietâ terugschrijf. Waar hij dan weer met âalles goed?â op zal reageren. Zeg gewoon wat je van me nodig hebt!
Dankje, 38
Deze link naar hem sturen.
Ik zag de eerste lading kalknagels en eeltplateaus ook al langskomen op straat
Hahaha zo herkenbaar Ook volwassenen overigens âmisschien moeten we dat EENS VRAGEN (stem verheffen binnen gehoorbereik)â. Ik vertik het gewoon om erop te reageren.
âIk heb een vraagâ / âMag ik iets vragenâ en in plaats van dat er dan daadwerkelijk een vraag komt, zeggen ze alleen 1 woord. Ja wat is je vraag nou?
Ik vind dit eerlijk gezegd wel fijn. Zo vaak dat klanten vanaf de andere kant van de showroom roepen âMevrouw! Mevrouw!â of dat ze nog net niet op je af rennen en zonder enige begroeting âwil je ff mee lopen?â zeggen. Ik ben dan echt petty en blijf gewoon staan. Kom op zeg, ik ben ontzettend behulpzaam en meedenkend maar daar verwacht ik wel enig respect voor terug. Meestal zien ze aan mijn reactie wel dat het niet netjes was, ik ben inmiddels pro in gedrag spiegelen
De zieke kijk van mn moeder op eten. Echt zoân jaren 90 1200 calorieĂ«n is genoeg mentaliteit.
Hoor al anderhalve week aan dat ze nog 2 ons kwijt moet. Pleur op.
Mezelf. Ik vind klussen leuk, maar netjes klussen staat niet in mijn woordenboek. Of âvoorbereidenâ ook niet.
Aan de muis die al 2 dagen door mân tuin loopt. Nu ben ik bang dat er ergens een nest zit en ze straks ook in huis zittenđ
Dat ik nu al fotoâs krijg toegestuurd van een vriend die verbrand is. Ik zeg oke, ja dat is kut voor je? En dat is blijkbaar geen goede reactie. Wat moet ik er anders op zeggen.
Kinderen en de achteloosheid en onverschilligheid waarmee ze alles vies en rommelig maken.
Dat hij een idioot is en vanaf nu zonnebrand moet smeren.