Tot 6 mei is ook tot en met 5 mei en niet tot en met 6 mei.
Dus het klopt dat je het niet meer kan indienen.
Ik ben pislink want Asos heeft hun retourbeleid veranderd:
āIf you have purchased an item that was in the sale (that means it had a red-penned, reduced price) youāll need to create a return and request a refund for your item within 14 days of it being delivered to you.ā
Maar al de rest mag gewoon 28 dagen??? Wtf nu zit ik hier met 100 euro aan spullen die niet passen.
Als je iets te laat bent kan je het alsnog retourneren en dan krijg je een cadeaukaart ter waarde van het bedrag (alsnog kut maar beter dan niks)
En misschien die cadeaukaart dan weer verkopen? Zijn vgm wel bepaalde websites voor ook
Oh ok dat is idd beter dan niks. Ben nu in contact met de klantendienst.
Ach het houdt Charles en de rest weer van de straat he
Er stonden e-mailadressen in de tekst dus ik ga ze wel even mailen.
Zeker alsnog solliciteren! Als ik kijk naar de kwaliteit van sollicitanten die de laatste maanden binnen komen, maak je sowieso al kans als je de naam van het bedrijf goed schrijft.
Ik beoordeel zelf sollicitaties in mijn functie en het boeit echt 0 als iemand een dag te laat is. Gewoon doen!
Ik zit op een verjaardag en nogal tokkie lui en een van de gasten is overtuigd van het feit dat ministeries autoās stelen om als bedrijfswagen te gebruiken
Hahaha vertel hem over de SwapFiets theorie
Aan die Wes Anderson videoās op TikTok.
Ja joh ik denk dat hij ook een deal met TikTok heeft gesloten voor naamsbekendheid. Ik zie het opeens overal.
haha dat heeft hij toch totaal niet nodig?
In deze markt ben ik überhaupt al blij als er iemand reageert, laat staan met enthousiasme. Go for it!
Mensen die steeds benadrukken hoe ontzettend belangrijk familie is. āIk hoop dat je veel tijd met je familie kunt doorbrengen, want dat is het allerbelangrijksteā.
Dat is gewoon niet voor iedereen waar, en niet iedereen heeft geluk met zijn familie?
En waarom zou je dat per se boven al het andere moeten zetten? Ok als dat voor jou geldt, maar dat is geen universele waarheid of zo.
Heb je geen crosta mollica in de vriezer
Bridgerton. Hele serie gekeken, wordt geen 1x fatsoenlijke seks getoond, alleen maar penetratie
Wat is dat?
Insta zegt dat ik een bericht heb. Maar het tonen als ik er op klik? Neeeee dat niet. Mad as hell ben ik. Furieus.
Nou ja beetje geƫrgerd.