Waar erger je je aan? #15

Dat ik al 2+ uur op mijn eten wacht, terwijl het max. 50min zou duren.
Ik zou een kortingscode krijgen zei ze toen ik belde… die hoef ik niet ik wil gewoon eten.

1 like

Bruiloften met een strenge dresscode

16 likes

Lijkt me ook vermoeiend als bruidspaar. Dat je je plezier op zo’n dag laat afhangen aan een bepaalde kleur jurk van je bestie of een stropdas van een gozer

4 likes

ff in de magnetron en laten afkoelen?

2 likes

Nee, de appels. Maar je kan nu wel antihistaminetabletjes (tegen hooikoorts) gebruiken.

2 likes

Helpt dat?!

3 likes

Zo herkenbaar! Dit had ik vorige keer net zo. Alle bussen op mijn halte gaan naar de zelfde bestemming, eindbestemming. Dus ik en 10 anderen staan daar niet voor ons lol. Ik kreeg vorige keer ook weer een preek.

Sowieso heb ik het idee dat de gemiddelde buschauffeur echt een stuk minder vriendelijk is dan 5 jaar geleden. Er kan soms niet eens een hallo vanaf bij binnenkomst terwijl ik het wel altijd zeg :upside_down_face: En vorige keer was er een vrouw (rond de 60) die aan de buschauffeur vroeg naar welke halte hij ging. Toen zei hij: dat kun je toch op het bord en op de bus lezen?!

Misschien komt het ook door de werkdruk hoor dat de sfeer anders is maar pff ik erger me zo vaak aan buschauffeurs.

3 likes

Nou maar dat idd. Je gasten zullen maar als zichzelf komen en zich dan op hun gemak voelen…

Nee nu word ik soort van verplicht schoenen aan te hebben (en dus te kopen) waar ik nooit een hele dag op kan staan, echt top. (en het is vast iets genuanceerder en vast bespreekbaar of het ook iets ander schoeisel mag zijn)

3 likes

Oh ik ben hierin wel team buschauffeur haha. Misschien rijdt die chaffeur die route niet vaak en ik kan me ook wel voorstellen dat een buschauffeur niet per se bij elke halte gaat nadenken welke andere bussen daar ook al weer stoppen en wanneer. Hoe kleine moeite is het om je hand uit te steken?

15 likes

Ik heb een keer meegemaakt dat die voorbij reed. Ik wist toen niet dat zwaaien een ding was want ik haat bussen dus ik ga nooit met de bus.
Ik vind het echt een achtelijk iets want als ik daar recht voor sta op t punt waar die bus stopt kan je er toch vanuit gaan dat ik mee wil. Als ik die bus niet wou dan zat ik wel in t bushokje op mn telefoon te scrollen ofzo.

4 likes

Oh eens dat zn reactie overtrokken was, maar als je weet dat je je hand moet uitsteken zodat de bus stopt, en ook al is het 100% dat hij daar moet stoppen, dan alsnog is het toch 0 moeite? Snap niet dat je om zo’n miniscule handeling zou riskeren dat hij voorbij rijdt.

3 likes

Wacht, wat is de dresscode precies? Strekt die zich ook uit tot schoenen?

(Ik ben plebs, enige dresscodes die ik tot nu toe voor m’n neus gehad heb waren “feestelijk” en “geen spijkerbroeken”).

3 likes

Waarom niet een keertje ‘zij’ :expressionless:

6 likes

Zeker. Tot aan wat voor stof, kleuren, schoenen etc

Ik haat het dat ik nooit eén (of meer) ding heb dat ik leuk blijf vinden. Ik ben een paar maanden parfum verslaafd geweest, deed workshops en kocht niche parfums, nu klaar. Toen was het boeken, allerlei speciale edities kopen, al maanden niet gelezen. Toen planten, 80% is nu dood. Nu is het ‘gezond’ leven, heb vanochtend gembershots gemaakt en zit al een paar dagen gezonde recepten op te zoeken, sportoefeningen voor bepaalde doelen etc.

Waarom kan ik niet voor langere tijd iets leuk vinden en blijven doen? :sweat_smile:

13 likes

Haha oh zo herkenbaar dit! Ik heb ook echt sportspullen voor wandelen, hardlopen, wielrennen, fitnessen en boksen in de kast liggen. Een spinningfiets in m’n slaapkamer, een enorme boekenkast vol met boeken waar van de helft ongelezen, een hele lade met kraaltjes om armbandjes te maken, een doos met spullen voor planners/bullet journaling en ga zo maar door :sob:

En ik wil nu graag een cursus pottenbakken gaan doen omdat ik op TikTok mensen hele leuke schaaltjes en vaasjes zag maken.

10 likes

Hier ook herkenbaar. Ik bedacht tijdens Koningsdag en ik naast een kind stond die geschminkt werd: oh leuk, wil ik ook leren! Het is een wonder dat ik nog niets besteld heb.

En nu wil ik dit ook:

3 likes

Ik heb net nog deze video in mn story gedeeld

The ADHD App on Instagram: "This week it’s tie-dye 🌀".

Erg herkenbaar dus :sweat_smile:

6 likes

Ik erger me aan mn hersenen die ervoor zorgen dat ik ocd heb.

3 likes

Prijzen voor ontbijt in een hotel :rage::rage::rage: heb net €22 euro per nacht betaald, maar ik ben alleen en vegan dus ben benieuwd hoeveel ik kan eten.

Ik had natuurlijk ook helemaal niet meer moeten opzoeken hoeveel het was toen ik al ja had gezegd :sweat_smile: maar ik verbaas me vaker over die prijzen.

1 like