Ik ben voor het eerst in mijn leven m’n OV kaart kwijt geraakt. Na overal gezocht te hebben en zelfs anderen die bij me thuis waren gevraagd te hebben of zij hem toevallig hadden besloot ik om in te loggen op mijn ov. Nou en ja hoor, iemand heeft hem dus gevonden en is ‘m gaan gebruiken. Echt zo fucking aso vind ik dat!!! Ik denk dat ik hem kwijt geraakt ben toen ik de tram uit stapte en in mijn tas wilde doen, dat hij toen gevallen is. Of optie 2 is dat ik hem met boodschappen doen bij de zelfscan heb laten vallen, staat me vaag iets van bij dat ik hem tussen tram en boodschappen doen nog in m’n tas zag zitten, maar not sure. Maar echt zo irritant
Dat ik even een half jaar aan toeslag terug moet betalen. Ik heb verdorie gebeld met ze of ik recht had op. Een week meerdere keren contact en ja heb je recht op. Ik aangevraagd (ja ja eigen verantwoordelijkheid) en nu mag ik dus alsnog betalen.
Hahah ja dat is een van mn lievelings podcasts en waarschijnlijk een deel van de reden dat ik me er zo aan erger !
Voor een winkel stond een kauwgomballenautomaat met kleine edelsteentjes erin. Er stond een stelletje voor en de man stond het uitgebreid te bekijken. Zijn vriendin vroeg waarom. Zijn antwoord: ‘Ik begrijp het concept niet.’
Dit is al dagen geleden en ik erger me nog steeds kapot aan die vent
De verbouwing is nog steeds niet klaar. Ergernis 1.
Ik woon momenteel bij mijn ouders en ben daar ook wel weer klaar mee. Ergernis 2.
Omdat ik nu dichter bij mijn nieuwe woning werk slaap ik doordeweeks bij mijn vriend thuis en moet ik dus kleding meenemen voor een week maar al mijn zomerkleding ligt in ons nieuwe huis ergens verstopt in de garage. Gisteren dus een melt down gehad. Ik wil mijn kledingkast weer terug
Ik had mijn pds-poep-pas in mijn portemonnee, maar ik durfde 'm nooit te laten zien… toch schaamte voor wat je hebt
Linkedin. Ik weet 0 van die etiquette. Hoe goed moet ik iemand kennen om een connectie te maken??? error
Daar is echt geen etiquette voor😂 iedereen die je om welke reden dan ook interessant vindt kun je toevoegen.
Ah wat stom! Zo zonde van je tijd.
We hebben ondertussen een maximum afgesproken waar we allebei niet overheen gaan zodat we gedeeld eerste worden .
Ja merk het hier ook weer. Ik voel me verder prima maar merk het altijd aan mijn huid/eczeem dat er weersverandering is/aan komt. Succes! Jeuk is zo rot!
Ik doe maar wat, soms maak ik een connectie als het in mijn voordeel kan zijn qua werk en ik die persoon wel eens heb gesproken. Voor een onbekende is mijn profiel toch nauwelijks interessant.
Wel een avontuur dat je niet eens weet op welk station je zo gaat uitstappen omdat je geen idee hebt waar je naar toe rijdt
Alles is tegenwoordig te manifesteren. Straks nog bij Dela: ‘Manifesteer je dood’. Als je 90 bent, in je slaap en uitgestrooid in Amelisweerd, als het nog bestaat.
Daarom draag ik altijd mijn bikini onder mijn kleren. You never know
Das best handig
Die mails voor moederdag. Nee. Ik ben geen moeder. Nee ik koop je zooi niet. Gelijk uitgeschreven. Ruimt wel op.
Toen ik in de trein zat en bij een van de deuren stond om eruit te gaan, stond een conducteur naast me. Vraagt ie: “Waarom kijk je zo boos?”
Echt, flikker toch een eind op. Ik heb dit wel vaker gehoord, vreemd genoeg altijd van mannen. En zij zeggen dit nooit tegen een andere man…
Heb spijt dat ik over me heen heb laten lopen en niet gewoon zei, bemoei je er niet mee of whatever. In plaats daarvan gaf ik maar een vriendelijke glimlach om te laten zien dat ik niet boos was. Maar dat is gewoon mijn gezicht soms, als ik niet mijn best wil doen om er blij uit te zien.
Super irritant dat een wildvreemd iemand zich dan geroepen voelt om er iets over te zeggen. Wat gaat het je aan hoe ik kijk denk ik dan haha
Omdat je een lelijke rotkop hebt is een goed antwoord
Mijn pakket is nog niet opgehaald en ik ben erg moe.
Met dit tempo wordt het 22:30u.
Of, dat is eerder gebeurt, uitgesteld naar morgen.