Waar erger je je aan? #15

Als je kosten lager zijn dan die drempel krijg je niets. Denk dat dat het probleem is (haar aftrekbare kosten zullen lager zijn dan 900).
@Merel de aftrek is beperkt tot het tarief van de laagste schijf, dus heeft geen extra voordeel meer bij mensen die in de hogere schijf vallen.

1 like

Jij gunt je medeforummers ook nachtmerries :smiling_face_with_tear:

Ik zit me zo te ergeren aan de reacties van boomers als iemand alleen op vakantie gaat. Niet persĂ© bij mij hoor, maar bij m’n beste vriendin en m’n zusje op het moment. Allemaal van die verbaasde en bezorgde ‘helemaal alleen?!’ opmerkingen. Ja Greet, niet iedereen trouwt op z’n 18e om vervolgens alleen nog maar met Harry op vakantie te gaan.

En het zijn ook gewoon hele normale bestemmingen. Het is niet alsof ze zijn vertrokken naar Sudan ofzo.

9 likes

Anders tegen die vrouw zeggen dat de volgende keer als je weer mensen voor haar spreekt, je je voor doet als haar en ze lekker gaat uitschelden ofzo. Wat kan jou het boeien? Niet jou klanten toch? :woozy_face:

7 likes

Hoe ik het dacht, maar misschien heb ik het fout:
– ik kom sowieso wel aan de 900 dieet kosten
– maar volgens mij ligt de drempel voor zorgkosten in het algemeen bij mij op 1200 oid, dus dan zit ik alsnog onder die drempel
– dus ik dacht dat ik alleen als ik boven de 1200 kom, ik iets terug kan krijgen

Maarja conclusie: glutenvrij is fucking duur, vies en vaak ook ongezond, coeliakie is kut :sob:

2 likes

Ja alleen boven het drempelbedrag, als je dat hebt uitgerekend op €1200,—
Ik kom ook niet goed uit dus heb het nooit geprobeerd.

Maar koop het boek van Fatima Abakka en dan zelf brood bakken!
Ik ben echt blij verrast door het lekkere brood.
Nu dus zelf pita proberen :smile:

3 likes

Ja ik heb hem in de bus maar uitgetrokken en ben de dag half sokloos doorgegaan.

1 like

Mensen die me nu al appen over m’n vakantie. Of me ĂŒberhaupt appen over m’n vakantie. Laat me met rust!! Vraag me gewoon nooit over m’n vakantie? Ik wil het er nooit over hebben. Echt gvd ik heb er gewoon geen zin in ga weg

5 likes

“Zo trots op jeee” - reacties op zwangerschapsaankondigingen. Trots op wat? Sinds wanneer is dit een ding? Is gefeliciteerd niet goed genoeg?

11 likes

Huh, das echt raar :joy: Waarom zou je dat zeggen idd

1 like

goed geneukt :clap:

30 likes

Dan moeten ze maar zelf 5 jaar sparen zodat ze zelf op die leuke vakantie kunnen gaan!!!

Nee grapje maar echt ik heb zo’n hekel aan over m’n vakantie praten. De volgende keer dat ik vakantie dagen opneem zeg ik wel dat ik drie weken naar de achterhoek ga, dan laat iedereen me hopelijk met rust

Misschien hebben mensen een heftig traject doorgemaakt om zwanger te worden, of heeft het lang geduurd voor het lukte, of is het anderszins een moeilijke weg naar een gezonde zwangerschap geweest? Genoeg redenen om tegen iemand te willen zeggen dat je trots bent, is toch nou juist fijn en positief om te horen.

20 likes

Ik zou daar niet beleefd op kunnen blijven antwoorden men zaken gaan verzinnen zoals: ze is met staande voet ontslagen.

6 likes

Ja als dat het geval zou zijn, maar dat is het dus in de gevallen die ik zie niet. Bij mensen die toegeven binnen 2 maanden in verwachting zijn. Het lijkt echt een nieuw ding te worden waardoor het zinnetje nietszeggend is.

1 like

Of het telefoonnummer van de concurrent doorgeven, denk dat het bedrijf dan ook sneller actie onderneemt

10 likes

Je weet toch nog hoe iedereen zwanger is geworden?

Ja ik kijk altijd ff mee of er goed gemikt wordt

1 like

Ik ging vorige week naar de fietsenmaker met twee problemen met mijn fiets. Door het ene probleem kon ik niet meer fietsen en het andere probleem was gewoon van nouja als ik hem naar de fietsenmaker breng dan kan ie dat ook mooi gelijk fiksen maar verder niet heel belangrijk. Kom ik hem ophalen, heeft ie alleen dat tweede miniprobleempje gefikst🙄 En toen had ik assertief moeten zeggen van ehhh door jouw slordigheid ben ik nu heel lang mn fiets kwijt, regel het alsnog maar met korting maar dat durfde ik natuurlijk niet haha. Fijn allemaal weer. Dus nu alsnog geen fiets. Hoop dat ie vrijdag als ik hem kom ophalen niet zo is van ja heb hem blauw gespoten maar je kunt er alsnog niet mee fietsen, succes👍

2 likes

Even huilen want ga de nachtdienst weer in :disappointed_relieved:

1 like