Eerlijk. De dag na ket ben ik echt blij en tevreden.
De kozijnen van mān huurwoning zijn blijkbaar lek het regent zo hard dat er gewoon stroompjes water naar binnen komen. Heb het noodnummer van de verhuurdienst gebeld maar dit was blijkbaar niet nood genoeg dus moest morgen maar weer bellen. Heb gezegd ja prima, als je maar aantekening maakt dat ik het direct gemeld heb.
En mān kat denkt verdorie dat de handdoeken die ik op de grond heb neergelegd voor hem bedoeld zijn dus die ligt er nu lekker op te chillen
Haha nee gelukkig komt het niet zo hard naar binnen het is een oude kat (17 jaar) en heeft problemen met de vacht, de vacht āviltā. Dus hij gaat paar keer per jaar naar de kapper. Maar daardoor kijk je een beetje gek op de vacht.
Als je dat zegt zullen ze misschien wel komen, maar dan zien ze dat het niet zo is, en gaan ze er weer vandoor.
Mijn ervaring is dat de verhuurder pas ruim een week later iemand stuurde om ernaar te laten kijken, en het vervolgens nog minstens 2 weken duurde voor er iets aan gedaan werd, alles opnieuw gekit, en een stuk hout vervangen
Ja en het automatische bandje zei dat als bleek dat het geen nood was de kosten voor mijn rekening komen⦠Nu hebben ze inschatting gemaakt dus bel morgen wel weer. Heb iig genoeg fotoās gemaakt. Het is ook niet zo dat mijn vloer blank staat ofzo, het meeste water gaat gelukkig aan de onderkant van het kozijn weer naar buiten. Maar wou niet hebben dat ze achteraf zouden zeggen ādit is nood je had direct moeten bellenā, dat heb ik nu iig gedaan.
Als het goed is is het rond kwart over 11 droog hier dus ik wacht dat ff af zodat ik het droog kan maken en dan zie ik 't morgen wel weer.
Maar wat verwacht je dat ze nu kunnen doen dan? Als de kozijnen lek zijn moet dat gerepareerd of vervangen worden, beide gaan ze niet midden in de nacht doen en vaak moet het eerst droog zijn voor ze zoiets kunnen maken. Hoe klote ook maar hier is op dit moment niks aan op te lossen.
Kan je t misschien aan de buitenkant afplakken? Neemt niet weg dat het kut is en dat je verhuurder dit zeker snel moet fixen
Ik houd de socials van mijn werk bij en dat is zoooo doorzichtig nieuwe volger die ineens 38 likes geeft en op elke story reageert: een mini wannabe influencer die toevallig precies de doelgroep is.
Nee meid, ik ga niet in op jou en de 2k volgers voor een samenwerking.
Verhuizen ondanks dat er gelukkig heel veel voor me wordt gedaan vind ik het toch altijd mega stressvol
Ik ga verhuizen en in ons complex is het heel normaal dat je spullen laat staan of doorverkoopt aan de nieuwe huurder. Maar ondanks dat je binnen 48 uur na aanbod moet accepteren en ik mijn huur vorige week maandag heb opgezegd heeft er nog steeds geen nieuwe huurder gemeld. Ik word daar nerveus van
Kriebelhoest. Wanneer gaat dat eens weg
Vond je het lastig om erheen te lopen om te vragen of hij weg wilde? Of kon je er zelf ook niet langs zonder fiets om dat te vragen?
Wij hebben deuren waarbij je de deurklink omhoog trekt, loslaat en dan kun je de deur op slot draaien. Ik heb dat al duizend keer uitgelegd aan mijn ouders. Maar elke keer als ze hier zijn geweest hebben ze weer iets geks gedaan waardoor de hele deur blokkeert. Geen idee wat ook, maar er komt een dag dat het slot uit elkaar valt omdat we zo hard moeten trekken en forceren om het weer normaal te krijgen.
Ohhh! Heel irritant
Inpakken voor vakantie.
Ja hoezo heeft die bank elke keer storingen?! Ik gebruik meestal geen ING maar voor mijn gevoel heeft ie al heel veel storingen gehad dit jaar.
Ja de laatste tijd is het echt heel veel. Ik heb ing als zakelijke rekening dus ik moet veel dingen handmatig betalen. Ik kon gister pas in de middag weer bij mijn rekening
Ik ben nu al zo moe en het is pas dinsdag. Waarom gaat deze week zo langzaam
Volgende keer lekker op zān toeter drukken.
Waarom staat lippenstift bij anderen mooi en sexy maar ziet het er bij mij altijd uit alsof ik net een bord spaghetti bolognese naar binnen heb gewerkt