Stappegoor zou ik dan weer niet dood gevonden willen worden
ik heb het allemaal voor mijn deur haha
ik vind het wel gezellig hoor (behalve dat draaiorgel als ik brak ben op zaterdagochtend)
Heb het echt met je te doen, maar moest wel lachen om de term āonredelijk zuurā
Tilburg trappers zijn daar he voor die jongens doe ik alles
ik vind niks hiervan gezellig en ik woon ook echt in een dorp (vind ik, de harde kern noemt het een stad want stadsrechten blablabla)
en @Acquiesce ik krijg van bekenden te horen ānou het is maar een paar dagen per jaar, blabla dat heb je weleensā dus daarom onredelijk denk ik. maar dat vind ik dus NIET haha
Ik ben als een soort grapje begonnen met āthank you de penkjoeā zeggen tegen mijn vriend (ja verschrikkelijk ik weet het), maar nu hoorde ik het mezelf laatst op mijn werk zeggen?!
Dit is duurder
Happy meal heb je ook nog cola en appel er bij
Ik lees trappers op zn nederlands haha. Zo klinkt tilburg trappers echt als een carnavals act.
Het is ook gewoon op zn Nederlands!
Is het ook een carnavals act?
Nee een ijshockeyteam hahaha
Ik vind je redelijk zuur. Niet redelijk als ābest welā maar redelijk als in āmet goede redenā
Dat nergens op sportscholen meer de prijs staat tegenwoordig. Zo maak je sporten toch niet toegankelijkā¦
De 9292 app. Ik word gewoon al geĆÆrriteerd als ik zie dat mensen die gebruiken.
haha huh bedoel je zo groot op de gevel? om vervolgens alsnog opgelicht te worden omdat die 7 euro per week āonbeperkt sportenā inhoud dat je alleen op de tweede zondag van de week tussen 11-13 kan sporten en je niet mag douchen?
want op sites kun je het toch prima vinden
Van ketens volgrns mij wel zoals basic fit. Maar bij sommige krijg je pas de prijs te horen als je er heen gaat en ze je dus een abbo aan willen smeren.
Kun je dat uitleggen? Ik ga te weinig met het openbaar vervoer om te weten wat zo kut is aan 9292.
Heel veel sportscholen hebben het niet op hun website staan! Bij mij in het dorp alle drie niet geloof ik. Dan moet je bellen of zelfs persƩ langskomen en dan hoor je de prijs pas. En soms hebben ze ook niet een standaard prijs, maar is het ook nog per persoon een beetje aangepast.
Edit: oh lekker dubbelop haha
Ik vind het gewoon nutteloos omdat het precies dezelfde informatie is als op google maps. Dan denk ik typ het gewoon daar in
Weet niet waarom eigenlijk maar gewoon sterke irritatie
Ik doe het vooral om te weten hoeveel de reis gaat kosten