Dat en een draaiorgel.
Of een grote kermis, dat lijkt me nĂłg erger.
Nooit naar tilburg verhuizen dan, daar heb je alles
Of gewoon niet in het centrum
Buiten de ringbaan bestaat niet voor mij (met uitzondering van stappegoor dan)
Stappegoor zou ik dan weer niet dood gevonden willen worden
ik heb het allemaal voor mijn deur haha
ik vind het wel gezellig hoor (behalve dat draaiorgel als ik brak ben op zaterdagochtend)
Heb het echt met je te doen, maar moest wel lachen om de term âonredelijk zuurâ
Tilburg trappers zijn daar he voor die jongens doe ik alles
ik vind niks hiervan gezellig en ik woon ook echt in een dorp (vind ik, de harde kern noemt het een stad want stadsrechten blablabla)
en @Acquiesce ik krijg van bekenden te horen ânou het is maar een paar dagen per jaar, blabla dat heb je weleensâ dus daarom onredelijk denk ik. maar dat vind ik dus NIET haha
Ik ben als een soort grapje begonnen met âthank you de penkjoeâ zeggen tegen mijn vriend (ja verschrikkelijk ik weet het), maar nu hoorde ik het mezelf laatst op mijn werk zeggen?!
Dit is duurder
Happy meal heb je ook nog cola en appel er bij
Ik lees trappers op zn nederlands haha. Zo klinkt tilburg trappers echt als een carnavals act.
Het is ook gewoon op zn Nederlands!
Is het ook een carnavals act?
Nee een ijshockeyteam hahaha
Ik vind je redelijk zuur. Niet redelijk als âbest welâ maar redelijk als in âmet goede redenâ
Dat nergens op sportscholen meer de prijs staat tegenwoordig. Zo maak je sporten toch niet toegankelijkâŠ
De 9292 app. Ik word gewoon al geĂŻrriteerd als ik zie dat mensen die gebruiken.
haha huh bedoel je zo groot op de gevel? om vervolgens alsnog opgelicht te worden omdat die 7 euro per week âonbeperkt sportenâ inhoud dat je alleen op de tweede zondag van de week tussen 11-13 kan sporten en je niet mag douchen?
want op sites kun je het toch prima vinden