Waar erger je je aan? #15

Maar kun je dan ook het allerbeste uit een happymeal, :sparkles: knijpfruit :sparkles: , kiezen?

2 likes

Je kunt dan toch gewoon een kleine friet + hamburger bestellen

1 like

Slaat ook nergens op, in andere landen hebben ze wel gewoon vega en vegan happy meals. De Mac in NL loopt echt achter qua vega(n).

3 likes

Maar gelukkig zijn er hier wel goede vega(n) opties, behalve Happy Meal dan, dat is wel stom.

In Spanje hadden ze gewoon niks vegetarisch (ja frietjes) :exploding_head: En in Noorwegen alleen zo’n stomme groenteburger met stukjes wortel erin, daarvoor ga ik niet naar de mac

2 likes

Waarom? Een happy meal is goedkoper dan kleine friet + hamburger + drinken los.

1 like

ik ben een paar jaar geleden vanuit de randstad verhuisd naar een gemeente waar het carnaval gevierd wordt
en prima want dat was in de binnenstad en daar woon ik niet dus ik had daar geen last van
maar nu hebben ze het verplaatst naar het park naast ons huis en het is 5 dagen tot 1 u 's nachts???

en ik ben er onredelijk zuur over haha
wil gewoon slapen en chillen zonder carnaval op m’n stoep

8 likes

Carnaval lijkt me ook het aller, allerergste feest om voor je deur te hebben :sob: Sterkte :sob:

34 likes

Dat en een draaiorgel.

5 likes

Of een grote kermis, dat lijkt me nóg erger.

5 likes

Nooit naar tilburg verhuizen dan, daar heb je alles

9 likes

Of gewoon niet in het centrum :smirk:

2 likes

Buiten de ringbaan bestaat niet voor mij (met uitzondering van stappegoor dan)

5 likes

Stappegoor zou ik dan weer niet dood gevonden willen worden :rofl:

1 like

ik heb het allemaal voor mijn deur haha

ik vind het wel gezellig hoor (behalve dat draaiorgel als ik brak ben op zaterdagochtend)

3 likes

Heb het echt met je te doen, maar moest wel lachen om de term ‘onredelijk zuur’ :joy:

3 likes

Tilburg trappers zijn daar he voor die jongens doe ik alles

3 likes

ik vind niks hiervan gezellig en ik woon ook echt in een dorp (vind ik, de harde kern noemt het een stad want stadsrechten blablabla)
en @Acquiesce ik krijg van bekenden te horen ‘nou het is maar een paar dagen per jaar, blabla dat heb je weleens’ dus daarom onredelijk denk ik. maar dat vind ik dus NIET haha

2 likes

Ik ben als een soort grapje begonnen met ‘thank you de penkjoe’ zeggen tegen mijn vriend (ja verschrikkelijk ik weet het), maar nu hoorde ik het mezelf laatst op mijn werk zeggen?!

27 likes

Dit is duurder
Happy meal heb je ook nog cola en appel er bij

1 like

Ik lees trappers op zn nederlands haha. Zo klinkt tilburg trappers echt als een carnavals act.

3 likes