Alleen als ik ziek was.
Mn vriend dacht mij even uit te leggen hoe online shoppen en online shops werken. Vriend, wie bestelt hier meer, jij of ik?
Nee en ik weet niet meer wat ik daarvan vond
Geen idee of ik dit wel/niet wilde tbh, maar het gebeurde iig niet.
Ik heb er net exact 2 uur over gedaan met het OV van Schiphol naar huis - ik woon net boven Amsterdam En was vanochtend om 11 uur al op het vliegveld van Rome, ben echt gesloopt. Krijg net ook een appje binnen of ik morgen vanaf 7.30 kan invallen op werk, nou ik dacht het niet
Ik mocht in de vakanties soms een nachtje bij mijn moeder “logeren”. Dan moest mijn vader in mijn bed met heel veel knuffels. Hij bleek achteraf niet zo fan te zijn geweest van deze logeerfeestjes
Ik blijf maar zeggen tegen mensen ‘duurt nog heel lang, tot juni’ en dan blijkt dat nog 3 weken te zijn
Hahaha dit is wel een goed idee.
Aww, wel gezellig! Mijn vader stond altijd vroeg op en dan ging ik in de weekenden nog even bij mijn moeder in bed verder dutten.
Dure glutenvrije pita. Ze waren ooit 4 stuks voor €4,— toen werden ze €5,— maar goed, goed voor twee maaltijden.
Nu zijn ze €6,99
€6,99!!!
Zelf maken snoes.
Ja, was al met mijn eigen begonnen. Nu ook maar door met pita.
Ik had laatst dezelfdw reactie. Glutenvrij eten is veeeel te duur en je hebt ook geen andere opties. Zou fijn zijn als het ooit vergoed zou worden aangezien dit het medicijn is bij coeliakie!
Dieetkosten kan je aftrekken bij de IB, coeliakie valt hieronder. Je hebt wel een arts verklaring nodig.
Ja weet ik maar dat dekt lang niet alle kosten helaas.
Nee zeg, ze waren zo al dichtbij genoeg.
Ik hoop voor 12 te slapen want moet 6 uur op voor mijn ochtenddienst maar ben echt nog niet moe
Kijk NL op het songfestival even terug
Ik heb meer dan 25 jaar geleden 2 jaar een instrument gespeeld en heb dat recent weer opgepakt. Gewoon als hobby. Nu heb ik 4 boeken met bladmuziek gekocht speciaal voor dat instrument, maar ik kreeg ze vandaag binnen en bijna alle muziek is genoteerd in een toonsoort die niet het meest gangbaar is (laat staan makkelijk te spelen). Hier heb ik dus voorlopig niks aan en ik had me er helemaal op verheugd. Boeken mogen ook niet geretourneerd vanwege kopieergevaar.
Volgens mij heb je op online aankopen sowieso retourrecht omdat je het product niet in het echt hebt gezien voor je het hebt aangeschaft. Dus ik zou zeker een poging wagen.