Waar erger je je aan? #15

M’n rechter oor die kraakt als ik kauw

Mijn nieuwe collega die ze volgensmij ergens uit een stoffig kantoor uit de jaren 80 getrokken hebben. Hij heeft het ook over ‘geachte relatie’ en over ‘wanneer zijn jullie op de zaak?’

Ook het type wat hierover zou zeuren denk ik

7 likes

De mensen die denken dat mail een soort brief is, denk ik

Mijn buren die zogenaamd naar eigen zeggen af en toe een muziekje op hebben staan. Lijkt wel alsof ik dagelijks in de Maassilo sta.

Aan mijn vriend, die zojuist zei: ‘ja dat spel dat je altijd speelde, hoe heet het nou ook alweer… Animal Crushing?’

:sleepy:

16 likes

Ik heb voor t eerst sinds weken een hele nacht doorgeslapen. En ben nu meer moe dan wanneer ik doodleuk om 3 uur klaar wakker ben.

Why? :frowning_face: Is je werk niet leuk?

1 like

Ik houd een stopweek omdat ik het idee had dat mijn lichaam daar aan toe was (buikpijn), en nu moet ik bijna weer beginnen met slikken en is er nog steeds geen bloed. (Heb vannacht wel een zal chocoladepretzels op, want buikpijn)

Ik werd wakker op het hoogtepunt van mijn nachtmerrie en nu weet ik voor altijd niet hoe die droom gaat eindigen

3 likes

Oh dat is altijd zo rot… ik blijf dan altijd scenario’s bedenken maar dat is niet hetzelfde als de daadwerkelijke droom/nachtmerrie.

Hier ging de wekker precies toen ik in mijn droom de aanloop nam om in bikini over een ravijn te springen. Weet nu ook niet meer wat de logica achter deze droom was.

2 likes

Mijn reisstress. Elke keer weer, waarom doe ik mezelf dit aan.

1 like

Het geluid van hoogwerkers. Rot op.

4 likes

Dat ze bij de gemeentelijke stoep bezig zijn en onze nieuwe tegels op eigen grond hebben beschadigd.
Terwijl ze helemaal niks op onze grond hebben te zoeken

Ow, en dat ze al een week bezig zijn en geen ene moer opschieten

De AH app is zo traag sinds een paar dagen. Nu kan ik mijn bestelling voor volgende week niet af ronden.,

1 like

hierdoor ben ik acuut vergeten hoe het echt heet wtf (geen zin om te googelen wil kijken hoe lang dit fenomeen duurt)

2 likes

oh kut ik weet het opeens weer

nou ongeveer 20 seconden

1 like

De ING app die elke keer dat ik de app open me er aan herinnert dat ik inderdaad geen koophuis heb door mijn studieschuld, hoevaak ik de melding ook weg klik. Thanks, ik was er inderdaad van op de hoogte!

5 likes

De storing op de ing app. WEER

6 likes

Dat ik echt super ongemotiveerd ben. Ik krijg echt niks uit handen en zit eigenlijk alleen maar op mijn telefoon.

7 likes

Ik kan het forum niet meer openen via Safari op m’n MacBook sinds gister? Wat is dit voor onzin

3 likes