goed geneukt
Dan moeten ze maar zelf 5 jaar sparen zodat ze zelf op die leuke vakantie kunnen gaan!!!
Nee grapje maar echt ik heb zo’n hekel aan over m’n vakantie praten. De volgende keer dat ik vakantie dagen opneem zeg ik wel dat ik drie weken naar de achterhoek ga, dan laat iedereen me hopelijk met rust
Misschien hebben mensen een heftig traject doorgemaakt om zwanger te worden, of heeft het lang geduurd voor het lukte, of is het anderszins een moeilijke weg naar een gezonde zwangerschap geweest? Genoeg redenen om tegen iemand te willen zeggen dat je trots bent, is toch nou juist fijn en positief om te horen.
Ik zou daar niet beleefd op kunnen blijven antwoorden men zaken gaan verzinnen zoals: ze is met staande voet ontslagen.
Ja als dat het geval zou zijn, maar dat is het dus in de gevallen die ik zie niet. Bij mensen die toegeven binnen 2 maanden in verwachting zijn. Het lijkt echt een nieuw ding te worden waardoor het zinnetje nietszeggend is.
Of het telefoonnummer van de concurrent doorgeven, denk dat het bedrijf dan ook sneller actie onderneemt
Je weet toch nog hoe iedereen zwanger is geworden?
Ja ik kijk altijd ff mee of er goed gemikt wordt
Ik ging vorige week naar de fietsenmaker met twee problemen met mijn fiets. Door het ene probleem kon ik niet meer fietsen en het andere probleem was gewoon van nouja als ik hem naar de fietsenmaker breng dan kan ie dat ook mooi gelijk fiksen maar verder niet heel belangrijk. Kom ik hem ophalen, heeft ie alleen dat tweede miniprobleempje gefikst🙄 En toen had ik assertief moeten zeggen van ehhh door jouw slordigheid ben ik nu heel lang mn fiets kwijt, regel het alsnog maar met korting maar dat durfde ik natuurlijk niet haha. Fijn allemaal weer. Dus nu alsnog geen fiets. Hoop dat ie vrijdag als ik hem kom ophalen niet zo is van ja heb hem blauw gespoten maar je kunt er alsnog niet mee fietsen, succes👍
Even huilen want ga de nachtdienst weer in
Nouja mijn nichtje heeft een hele slechte jeugd gehad en ik was echt trots op haar dat ze ondanks alles nu zelf zo’n leuk en mooi gezin heeft/ gaat krijgen. Maar ik haf dat wel persoonlijk gezegd en niet op fb ofzo
Mijn leidinggevende is een aparte vrouw, nu heb ik haar nummer niet opgeslagen omdat als ik haar naam al zien staan krijg ik rillingen. Gaat ze mij appen of het kan kloppen dat ik geen profielfoto op whatsapp heb. Vrouw wat bekijk je mij om half 12?
In zulke situaties snap ik het ook. Begrijp me niet verkeerd. Net als dat voorbeeld dat @Junebug85 gaf. Helemaal logisch.
Nou maar echt en dan ook maar hopen dát die rijdt want er gaan volgens mij weinig weken voorbij zonder storing. Als je Alphen voorbij bent (in beide richtingen) is dat echt het juichen waard haha
Helaas niet gedaan en niet gegeten want ze zaten vol maar wel takeout gehaald
Oh heel gek Ik zou alles uit zetten hoor, wat een engerd. Heeft ze niks beters te doen op dr doordeweekse avond ofzo
Wakker geworden met knallende hoofdpijn. Kan er ook nog wel bij…
Understatement
Ik heb per 1 juli een nieuwe werkgever en maandag opgezegd bij mijn huidige werkgever. Ben toen direct vrijgesteld van werk maar krijg wel t/m 31 juni doorbetaald.
Heb nu dus een vet lange vakantie wat heel chill is maar voel me alleen maar opgefokt en onrustig tot nu toe waarom kan ik hier niet gewoon van genieten.
Energiecontracten en alle aanbieders en het vergelijken en de klantenservices enzo. Ik vind het maar stressvol. Maar het is gelukt, hoop ik lol. En mijn vette haar, moet het echt wassen. Voel me dan gelijk viezig en onverzorgd.
Oja en de vieze limoenranja van karvan cevitan.