Ik vind het een super goeie ontwikkeling dat merken zich steeds meer richten op grotere maten en dat dit ook doorzet in grotere schoenmaten voor vrouwen etc. Maar waaar zijn de mooie hakken voor vrouwen met een kleinere maat dan 36? Al sinds de zomer opzoek naar mooie hakken voor m’n bruiloft maar NIKS past. Als het dan bv maat 34 of 35 zou zijn, vallen ze groot dus is het eigenlijk alsnog 36 of 37. Ook voor andere kledingstukken overigens. Dan zeggen ze dat het ‘voor iedereen’ is, maar als je dan klein bent (of juist heel lang) heb je pech. Geen petite of tall lijn. Er zijn wat merken die dat wel hebben dus het kan gewoon. Als je echt inclusief wil zijn, pak je dat ook mee en anders moet je niet zeggen dat het voor iedereen is.
En als het dan voor lange of kleine mensen is, is het weer niet voor lange of kleine mensen met dikke billen of benen. Het is vaak of het 1 of het ander, maar nooit allebei.
Die van mij zijn van paradox, pink. Maat 35 en zitten super!
Wow wtf
Wat wil ze horen dan? “Nee ik heb je nr niet opgeslagen”.
Wat heb je geantwoord?
Voor échte mannen, oké Hema.
Ugh, gezellige mannen en vrouwen mogen levendige gesprekken voeren, maar echte mannen stevige gesprekken.
De xenos verkoopt hier de vrouwelijke variant van. Voor prachtige vrouwen
Aan de oude man die tegen mij zei dat ik niet zo moest schreeuwen naar mn kind. Ik was wel aan het roepen ja, maar t kind wou zelf naar huis gaan voor het eerst en twijfelde zo lang of ze wel kon oversteken bij het groene licht dat het ondertussen rood was geworden en ze wou gaan. Zo’n bejaarde die dan ook nog gaat oordelen had ik echt niet nodig.
(Ik riep dus: stooop niet oversteken)
Dat ik 4 jaar nadat ik een keer heel dom gevallen ben nog steeds last heb van m’n pols Ik ben er toen vrij lang mee door blijven lopen voor ik naar de huisarts ging, uiteindelijk bleek dat er vanalles gescheurd was (en mogelijk ook gebroken geweest maar dat wisten ze niet zeker). Heb ook handtherapie gehad en al maar hij blijft gewoon zo gevoelig voor overbelasting en bij alle sporten die ik leuk vind om te doen belast ik m’n pols. En dan denk ik steeds dat het eindelijk goed gaat en een week later maak ik weer een verkeerde beweging of doe ik net te veel en dan doet het weer weken zeer :’) Ik vind het meestal niet zo’n issue maar atm ben ik er echt even heel erg klaar mee dus dat moest er even uit i guess
Ik las echte mannen en bobbel blik. Dacht wat is dat nou weer voor een sex doos.
“En we slaan veel te ver door in dat gender gedoe! In de klas mag de juf niet eens meer “goedemorgen jongens en meisjes” zeggen. En als ik mail kan ik niet beginnen met “goedemorgen meneer of mevrouw”!!”
M’n rechter oor die kraakt als ik kauw
Mijn nieuwe collega die ze volgensmij ergens uit een stoffig kantoor uit de jaren 80 getrokken hebben. Hij heeft het ook over ‘geachte relatie’ en over ‘wanneer zijn jullie op de zaak?’
Ook het type wat hierover zou zeuren denk ik
De mensen die denken dat mail een soort brief is, denk ik
Mijn buren die zogenaamd naar eigen zeggen af en toe een muziekje op hebben staan. Lijkt wel alsof ik dagelijks in de Maassilo sta.
Aan mijn vriend, die zojuist zei: ‘ja dat spel dat je altijd speelde, hoe heet het nou ook alweer… Animal Crushing?’
Ik heb voor t eerst sinds weken een hele nacht doorgeslapen. En ben nu meer moe dan wanneer ik doodleuk om 3 uur klaar wakker ben.
Why? Is je werk niet leuk?
Ik houd een stopweek omdat ik het idee had dat mijn lichaam daar aan toe was (buikpijn), en nu moet ik bijna weer beginnen met slikken en is er nog steeds geen bloed. (Heb vannacht wel een zal chocoladepretzels op, want buikpijn)
Ik werd wakker op het hoogtepunt van mijn nachtmerrie en nu weet ik voor altijd niet hoe die droom gaat eindigen