Waar erger je je aan? #15

Het is anders dan die van Nederland of België, deelnemers krijgen bijvoorbeeld het huis niet tussendoor te zien, alleen als het verbouwd en af is. Vind het wel leuk om af en toe een te kijken, je moet wat haha (heb alles van NL/BE gezien). Staat op Videoland! De Amerikaanse versie staat er ook op geloof ik.

2 likes

Dat er in het weerbericht al weken wordt gepraat over de hoge temperaturen in Spanje. Over een week ga ik naar Valencia en ze melden REGEN.

Hij doet het wel bij mij via Klarna. Wat lukt niet?

Ik kan geen dutjes doen en dat is zo irritant. Ben echt moe maar ik kan gewoon niet in slaap vallen (nu in de trein, maar zelfs thuis op de bank lukt het niet). Ik heb denk ik nog nooit een dutje gedaan behalve als ik ziek ben.

4 likes

Ik kan dat ook niet en ik haat het!!

4 likes

Heb je het ook op bed geprobeerd?

Ja, lukt ook niet goed! Maar zou het vooral chill vinden om nu tijdens een lange, vroege treinreis te dutten. Of op werk in mijn pauze als ik echt moe ben. Sommige mensen vallen zo in slaap, lijkt me top

4 likes

Ja, lijkt mij ook!
Ik kan alleen dutten in bed in een donkere kamer. En dan nog lukt het lang niet altijd.

5 likes

Jeetje sinds wanneer betaal je 18 euro voor een fotorolletje😭

3 likes

Wacht maar tot je ‘m laat ontwikkelen 🥹

2 likes

Heb een negatief-scanner dus dat valt gelukkig wel mee als je alleen negatieven nodig hebt. Ik had op mijn lijstje voor de zomer staan 5 rolletjes volschieten, maar weet niet of ik daar 100 euro voor over heb hoor jeetjemina

2 likes

Bleh heb zo’n last van een kater maar dan alleen mentaal. Hopen dat buiten in de zon zijn vanmiddag gaat helpen. Als dit vaker gebeurt is het de gezellige avondjes in ieder geval niet meer waard pfff

2 likes

Er ligt verse rattenpoep in mijn schuurtje :weary:

1 like

Ben op een verjaardag maar er is geen taart. Ja sorry maar nodig me dan niet uit.

39 likes

Nodig me überhaupt nergens voor uit als er geen taart is. The fuck.

5 likes

Hangxiety?

2 likes

Er is hier al weken iemand elk weekend iets aan het schoonspuiten met een hogedrukspuit. Het duurt zeker twee uur per sessie met een seconde of 10 spuiten, 2 seconden uit, weer 10 seconden spuiten etc. Wtf ben je dan aan het doen?! Elk weekend elke tegel in je tuin afspuiten?!

5 likes

Mijn vriend heeft een hogedruk reiniger voor zijn auto en hij zou het liefst iedere dag zijn auto wassen

3 likes

Ik hoop niet dat hij daar twee uur over zou doen :grimacing:

1 like

Ik was een nacht naar een hotel en ik heb mijn shawl én mijn zonnebril op de kamer laten liggen :rage: dom dom. Word wel opgestuurd maar ben een beetje nerveus of het wel goed gaat met de post en nu moet ik mijn oude bril dragen

1 like