Waar erger je je aan? #15

Oh dat is altijd zo rot… ik blijf dan altijd scenario’s bedenken maar dat is niet hetzelfde als de daadwerkelijke droom/nachtmerrie.

Hier ging de wekker precies toen ik in mijn droom de aanloop nam om in bikini over een ravijn te springen. Weet nu ook niet meer wat de logica achter deze droom was.

2 likes

Mijn reisstress. Elke keer weer, waarom doe ik mezelf dit aan.

1 like

Het geluid van hoogwerkers. Rot op.

4 likes

Dat ze bij de gemeentelijke stoep bezig zijn en onze nieuwe tegels op eigen grond hebben beschadigd.
Terwijl ze helemaal niks op onze grond hebben te zoeken

Ow, en dat ze al een week bezig zijn en geen ene moer opschieten

De AH app is zo traag sinds een paar dagen. Nu kan ik mijn bestelling voor volgende week niet af ronden.,

1 like

hierdoor ben ik acuut vergeten hoe het echt heet wtf (geen zin om te googelen wil kijken hoe lang dit fenomeen duurt)

2 likes

oh kut ik weet het opeens weer

nou ongeveer 20 seconden

1 like

De ING app die elke keer dat ik de app open me er aan herinnert dat ik inderdaad geen koophuis heb door mijn studieschuld, hoevaak ik de melding ook weg klik. Thanks, ik was er inderdaad van op de hoogte!

5 likes

De storing op de ing app. WEER

6 likes

Dat ik echt super ongemotiveerd ben. Ik krijg echt niks uit handen en zit eigenlijk alleen maar op mijn telefoon.

7 likes

Ik kan het forum niet meer openen via Safari op m’n MacBook sinds gister? Wat is dit voor onzin

3 likes

Begint nu echt vervelend te worden

5 likes

Snap best dat er af en toe storing kan zijn maar laatste tijd is het wel bizar veel.

4 likes

Dat had ik ook. En toen barste t los en duurde t 8 fuckin dagen :sob: Hopelijk valt t bij jou mee.

2 likes

Ah wat rot! Denk het wel, het is heel licht begonnen en ik ga vandaag weer slikken haha. Heb sowieso weinig meer in m’n stopweken de laatste tijd, maar dit was wel heel extreem

1 like

Ik heb afgesproken en kreeg een appje met , oke ik pik je om half op.
Wat half, welke half? Volgens mij half 4 maarja, en nu krijg ik diegene niet aan de tel en ook geen reactie op whatsapp. :laughing:

3 likes

De dagelijkse struggle :clown_face:

1 like

De kopers van ons huis wilden ‘even’ langskomen om wat dingen op te meten. Ze hebben t hele gezin mee, waren flink later dan afgesproken, zijn nu al 45 minuten bezig met god weet wat allemaal opmeten en begonnen wéér te zeuren over de overdrachtsdatum terwijl we die discussie al via de makelaars gevoerd hadden. Volgende keer vraag ik wel welke maten ze willen weten en meet ik t zelf voor ze op.

7 likes

Als in: ze willen eerder/later de overdrachtsdatum? Wel irritant zeg. Als ik mag komen meten dan zou ik in ieder geval op tijd komen :smiling_face_with_tear:

Goed moment om over te stappen naar een duurzame bank :stuck_out_tongue:

7 likes