Ik las laatst een artikel (ik weet helemaal niet meer waar) over dat alles maar een prestatie moet zijn, zelfs wandelen. Lijkt mij inderdaad vervelend als zelfs zoiets als stappen geteld moeten worden voor je eigen gevoel van tevredenheid. Nog irritanter om dat met anderen te delen. Echt niet boeiend inderdaad.
Eerder inderdaad. Zij is zwanger en tegen die tijd uitgerekend. Snap dat je dan t liefst verhuisd wil zijn voordat de baby geboren wordt maar wij hebben ook tijd nodig om te verhuizen. En toen we hadden aangeboden dat drie dagen eerder wel kon was t niet nodig, en nu toch weer wel maar dan liefst week eerder.
Ze waren uiteindelijk bijna 1,5 uur binnen. Na een uur ben ik mān eigen kind maar op bed gaan leggen
Ik sta met mān dochter naar de ooievaars op hun nest te kijken.
Man: āPas maar op met die ooievaars hoor, straks heb je er ineens weer een kind bijā
Flikker op met je boomer grapjes.
Ik kijk naar een aflevering van Kopen Zonder Kijken (Australiƫ) en zie dat ze deze huidige trend ingezet hebben:
Zie het wel vaker op YouTube voorbijkomen. De bladzijdes laten zien, want dat oogt rustig en is zogenaamd āaesthetically pleasingā š« Blijf maar eens rustig als je op zoek bent naar een specifiek boek en alles om moet draaien.
Heel raar, is toch juist super leuk om lekker naar je boeken te kijken en geeft juist karakter en sfeer.
Ik wist niet dat er een Australische versie van het programma was, is het wat?
Dat heb ik ook altijd, echt weird
Ik snap niet dat boeken je onrustig maken maar je dan wel zoān behang neemt.
Ik vind het behang leuk (ik hou ook van zooi en kleur) maar als er iets onrust in je woning brengt is het wel een muur volā¦geen idee wat het is.
Ik vind boeken op kleur sorteren al idioot, maar bij dit ga ik echt bekeuringen uitdelen.
Thanks! We hebben de eerste stop goed gehaald. Hopelijk morgen laatste stuk ook
Ik vind het ook altijd zo stom als mensen zeggen āja mijn stappenteller deed het niet, telt deze wandeling dan?ā Uh wat denk je zelf
Ons zusje heeft het Videoland wachtwoord gedeeld met een vriendin en nu staat er steeds zooi zoals GTST in mijn āverder kijkenā. Ze spreekt haar niet meer dus we hebben het wachtwoord veranderd maar ze lijkt er nog steeds gebruik van te maken. Zo irritant en dom.
Volgens mij helpt het als je eerst alle apparaten uitlogt en dan het wachtwoord veranderd. Dan kunnen je zusje en jij met het nieuwe wachtwoord weer inloggen en zij niet.
Wat goed! Ga ik proberen. Thanks
Ik vind dit bijna creepy vibes geven haha dat je dan op eerste date bent bij een man en hij dan in de keuken drankjes maakt ofzo en je dan uit nieuwsgierigheid wat boeken omdraait en het shit is als hoe verstop je een lichaam en de tien ergste seriemoordenaars en hun werkwijze oid
Het is anders dan die van Nederland of Belgiƫ, deelnemers krijgen bijvoorbeeld het huis niet tussendoor te zien, alleen als het verbouwd en af is. Vind het wel leuk om af en toe een te kijken, je moet wat haha (heb alles van NL/BE gezien). Staat op Videoland! De Amerikaanse versie staat er ook op geloof ik.
Dat er in het weerbericht al weken wordt gepraat over de hoge temperaturen in Spanje. Over een week ga ik naar Valencia en ze melden REGEN.
Hij doet het wel bij mij via Klarna. Wat lukt niet?
Ik kan geen dutjes doen en dat is zo irritant. Ben echt moe maar ik kan gewoon niet in slaap vallen (nu in de trein, maar zelfs thuis op de bank lukt het niet). Ik heb denk ik nog nooit een dutje gedaan behalve als ik ziek ben.
Ik kan dat ook niet en ik haat het!!
Heb je het ook op bed geprobeerd?