Waar erger je je aan? #15

Ben op een verjaardag maar er is geen taart. Ja sorry maar nodig me dan niet uit.

39 likes

Nodig me überhaupt nergens voor uit als er geen taart is. The fuck.

5 likes

Hangxiety?

2 likes

Er is hier al weken iemand elk weekend iets aan het schoonspuiten met een hogedrukspuit. Het duurt zeker twee uur per sessie met een seconde of 10 spuiten, 2 seconden uit, weer 10 seconden spuiten etc. Wtf ben je dan aan het doen?! Elk weekend elke tegel in je tuin afspuiten?!

5 likes

Mijn vriend heeft een hogedruk reiniger voor zijn auto en hij zou het liefst iedere dag zijn auto wassen

3 likes

Ik hoop niet dat hij daar twee uur over zou doen :grimacing:

1 like

Ik was een nacht naar een hotel en ik heb mijn shawl Ʃn mijn zonnebril op de kamer laten liggen :rage: dom dom. Word wel opgestuurd maar ben een beetje nerveus of het wel goed gaat met de post en nu moet ik mijn oude bril dragen

1 like

Vuurwerk.

3 likes

Last van maagzuur en tegelijkertijd heb ik dat stomme liedje over Rasputin in mn hoofd.

6 likes

Dat ergens bij mijn achterburen een tuinfeest aan de gang is met knetterharde muziek, geen idee bij welk huis precies maar het is echt niet normaal. Loop mezelf ondertussen ook zo te ergeren dat ik klaarwakker ben. Hoop dat ze om 0.00 binnen verder gaan, maar vrees het ergste.

2 likes

Heb de hele dag tegen mn vrienden zitten opscheppen dat ik zou gaan seksen vanavond en nu net komt ie erachter dat ie morgenochtend vroeg moet hockeyen gvd piemel door mn neus geboord :rage:

3 likes

Nou ja zeg! Is een klassieker!

5 likes

Haha maar hoezo kan je dan geen seks hebben, moet hij zijn energie sparen of zien jullie elkaar dan helemaal niet?

1 like

Nee het was al elf uur ook dus tegen de tijd dat ie bij mij zou zijn en ik mn vrienden de deur uit had gebonjourd zou de wekker alweer gaan. Het is ook een scharrel dus niet mn partner met wie ik sws al zou slapen oid

1 like

Bij ons ook om 22u gister, was er iets te vieren??

2 likes

Dat nummer is wel eens bij een college Russische geschiedenis dat ik volgde gedraaid! :joy:

5 likes

Ik denk Eredivisie/Feyenoord. Maar ik weet niet eaarom precies gisteravond.

1 like

Verschrikkelijk. Helemaal omdat het eigenlijk gewoon over een hele vieze vent gaat die alles en iedereen een loer draaide en zichzelf nooit waste. :face_with_spiral_eyes:

Pijnlijk

9 likes

Dat ik me met dit weer nooit weet te kleden. In de zon is het snel te warm voor een lange broek, in de wind of schaduw snel te fris voor blote benen.

8 likes