Waar erger je je aan? #15

Teveel Supernatural gekeken

2 likes

ik had een foto gepost op de subreddit van een bepaalde anime en heb op zich leuke gesprekken in de comments maar echt aan alle kanten wordt aangenomen dat ik een man ben? Waarom

2 likes

Haha dit merk ik altijd als ik op Reddit comments lees, iedereen daar gaat er vanuit dat elke andere gebruiker een man is. :smiling_face_with_tear:

2 likes

En Amerikaan.

6 likes

Blijkbaar is mijn moeder nu al uren aan het oppassen omdat mijn zus naar een auto wou gaan kijken terwijl mijn moeder ook geen zin had en eigenlijk gelijk weer naar huis wou. Ben ik even blij dat ik mezelf niet in de risico zone heb gezet :no_mouth: haha. Sowieso was dan ook heel mijn dag weer naar de klote geweest.

5 likes

De wasmachine staat al bijna twee uur aan en nu kom ik erachter dat ik er geen wasmiddel bij heb gedaan, zo stom.

3 likes

Even in de zon en allemaal sproeten. Het wordt elk jaar erger in het gezicht, hoeveel ik ook smeer en uit de zon probeer te blijven.

Verder wordt ik niet bruin alleen sproeten echt stom.

Dat ik ĂĄltijd sociale context mis?
Vanmiddag belde de buurman aan met de vraag of wij een sleutel van hun hadden. Ik geef die. Hij draait zijn deur open en geeft sleutel terug.

En ik snapte totaal niet waarom hij dan niet zegt “ik heb mezelf buitengesloten” oid want snapte niet waarom hij om die sleutel vroeg :sweat_smile: :grimacing: :joy:

de ergernis is dat ik dit aan mijn man vertel en hij me dan ongeveer uitlacht want dit hoort bij mijn gebrek aan social skills.
Maar je moet me niet uitlachen hierom :sob: :joy:

2 likes

Helemaal niet gek hoor. Ik zou ook eerst denken “huh waarom”.

4 likes

Ja toch?
Mijn man zei dat hij het gelijk zou begrijpen. Nah geloof ik echt niet

3 likes

Ik denk vooral, waarom vragen of jullie een sleutel van hem hebben. Bedoel die heeft ie dan zelf toch gegeven? Dan weet je dat?

4 likes

Nah, waarschijnlijk zijn vrouw

4 likes

Ja, maar contact gaat vooral tussen mijn man en zijn vrouw.
Dus denk daarom zijn twijfel.

3 likes

Nou dan mogen we ook wel aan hun onderlinge communicatie skillz twijfelen :joy:

4 likes

Haha, ik voel me nu elk geval minder stom hierom nu.

9 likes

Dit ligt echt niet aan jou of je social skills hoor!
Normaal zou iemand toch zeggen van hey buurvrouw, heb mezelf buitengesloten mag ik ff de sleutel die jullie hier hebben liggen.

11 likes

Neee sproeten zijn zo leuk!

16 likes

Vind ik ook!! Mensen betalen tegenwoordig geld om ze te laten tatoeëren en wij krijgen ze gewoon gratis van de zon love it :sunny:

7 likes

Een paar wel maar niet zoveel. Heel mn gezicht, ook daar tussen je ooglid en wenkbrauw en spotte een op mn onderlip.

Paar op je neus en jukbeenderen vind ik wel leuk maar mijne zijn ook niet mooi rond en clusteren op sommige plekken.

1 like

Ik erger me aan de Kruidvat-app. Echt al aantal keer gehad dat er dan iets mis (lijkt) te gaan bij de betaling. Een foutmelding of dat het betaalproces blijft hangen. En dan bestel ik mog een keer maar dan blijkt de eerste bestelling toch doorgekomen te zijn. En de klantenservice bellen om te annuleren werkt niet.

Nou ja, misschien moet ik me ook niet meerdere keren aan dezelfde steen stoten. Plus het zijn produkten die heus wel op gaan (bijv wc papier) en anders kan ik ze in de winkel retourneren.

Maar Kruidvat, fix die gare app!

1 like