Eeen ik ben weer wakker. Ik ben kapot moe maar slapen ho maar.
Ik heb onlangs een spijkerbroek gekocht. Toen ik m paste dacht ik nog: deze maat is te klein want kreeg m amper over mijn heupen. Eenmaal dicht zat ie eigenlijk precies goed: strak bij de taille, heupen en billen en daarna recht.
Hij was alleen te lang en kon m bij de winkel in laten korten. Zo gezegd, zo gedaan. Eenmaal ingekort trok in m thuis opnieuw aan en het leek wel een andere broek?! Hij slobberde aan alle kanten en is minimaal 1, maar misschien wel 2 maten te groot. Ik snap er helemaal niets van.
In het label staat het juiste model en maat. Tussen 1e x passen en inkorten zat 4 dagen dus zoveel kan ik niet ineens afgevallen zijn. En heb 'm ook al gewassen om te checken of ie niet uitgelopen was.
Nou ja, daar erger ik me dus aan.
Oh ik dacht dat dit aan mij lag, ik heb dat ook al een paar keer gehad.
Laatste heb ik wel eens gedaan maar toen wist hij zo goed te gaslighten want âdit heeft hij nooit gezegdâ en ânou dat heb je dan verkeerd begrepenâ.
We wandelden altijd met een groepje maar sinds er 2 collegaâs weg zijn zijn wij dus over. Ik overweeg nu dan toch om telkens later te gaan wandelen met mezelf als hij er is. Dat zal vast en zeker opvallen maar dit is inderdaad geen doen, ben telkens volledig van slag.
ik ben heel benieuwd wat de vraag was die zo dringen was dat dat mocht om 5:15.
ik erger me aan zalando die op 10 mei al schoenen zou bezorgen en die zijn er nog steeds niet
en in de post app staat alleen âverzending vertraagdâ
âOnze kat is kwijt, heeft iemand hem gezienâ
En dat dan Ă©lke buur gaat appen ânee, ik nietâ
![]()
![]()
Maar als niemand reageert is het net alsof niemand het bericht heeft gezien. Vind in dit geval reageren toch aardiger dan niets zeggen.
Misschien met een buurtapp anders dan met collegaâs. Maar soms reageerden we dan gewoon op elkaar door een emoji toe te voegen aan het ene bericht.
Ik zou zeggen " ja hij liep net langs" en dan verder niks. Beetje variatie en spanning.
Budbee die zoals gewoonlijk nooit op komt dagen met mijn pakketje
Budbee is echt om te janken he. Echt vreselijk gewoonâŠ
Ik heb ineens allemaal kleine bultjes op mn benen en armen en ze jeuken als een malle. Word er helemaal gek van
Ugh ik haaaaat boodschappen doen. Vond het vroeger geweldig, maar nu erger ik me aan alles en iedereen. Neem later gewoon Picnic. Dan maar wat meer geld kwijt zijn aan bezorgen.
Picnic heeft gratis bezorging đ«¶
Nog een reden om niet meer dan de supermarkt te gaan ![]()
En je hoeft âmaarâ voor 35 euro te bestellen ipv 50 zoals de jumbo en AH!
Ja ik hou echt van Picnic, ook supergoede klantenservice als een product niet goed is of uitverkocht
Ze hadden trouwens als reden voor annuleren bezorging dat er verkeerd ingevoerde adresgegevens waren (terwijl het gewoon het juiste adres was), die gast dacht om 22:10 dikke doei, geen zin meer.
Vanavond gaan ze het weer proberen ![]()
Ik had wel vaak bij Picnic dat er iets stuk was, maar dat is ook niet vreemd als.je ziet hoe die dingen hobbelen haha
ja bah boodschappen doen, ik laat ook al een hele tijd mijn boodschappen bezorgen, en erger me altijd kapot als ik toch even naar de Appie moet. helpt ook niet dat de enige ap in de buurt een soort glorified AH to go is.