@Bunnyslippers Je hebt gelijk! Ik heb er nu ook gewoon geen zin in dus dan sta ik daar met tegenzin en dat gaan ze echt wel merken denk ik dus het lijkt me beter om het gewoon te laten. Ik voel me wel schuldig, maar ja dan is dat maar zo.
@ellegirltalk Klopt! Zo keek ik er nu eigenlijk ook wel tegen aan, dit is echt een moment om het gewoon niet te doen. Ik blijf er wel mee worstelen (zit hier ook o.a voor in therapie haha), maar ja dat is dan maar even zo.
@ZusjevanJoost Yep ik doe het idd mezelf aan
Daar ben ik door therapie ook achtergekomen. Het is alleen echt irritant dat ik een familie heb die altijd wel dingen bedenkt die ik moet/hoor te doen in mijn vrije tijd haha echt zo vervelend. Ik doe de meeste dingen ook met tegenzin omdat ik het bijna nooit doe puur omdat ik dat wil. Ik heb alleen last van chronisch schuldgevoel als ik dingen als dit niet doe, echt schijtirritant. Maar er is ook zo’n verwachting dat je dit Feyenoord gebeuren zo leuk hoort te vinden, en ik heb er gewoon niks mee, waardoor iedereen denkt dat ik een weirdo ben ofzo haha.
@Vaiana Het ergste zou alleen kunnen zijn dat mijn nichtje het zo jammer vindt dat ik er niet bij ben, maar eerlijk… dat zal heus wel meevallen ook