Same. Ik heb er ook niks mee maar het ziet er zo schattig uit al die blije mensjes.
Ik heb super veel zomerkleding uitgeleend aan mijn zus in februari voor haar vakantie en die weet niet meer precies wat. Maar ik ook niet maar ik wil het gewoon terug
Haha ja het kan mij ook gewoon niet zoveel boeien, maar je krijgt gelijk zoân gruwelijke side eye als je dat zegt als Rotterdammer. Ik kijk nooit voetbal en heb het totaal niet gevolgd, vind het dan ook een beetje hypocriet om er dan nu ineens zo in op te gaan voor mij persoonlijk. Maar mensen vinden daar helaas dan gelijk wat van, zal er morgen wel allemaal opmerkingen over krijgen
ik heb dit met âweâ hebben gewonnen
nee, ZIJ hebben gewonnen, jij zat op de bank chips te eten en op tv ernaar te kijken
Ik heb precies hetzelfde het kan me gewoon niet boeien. Leuk voor ze hoor maar om nou in zoân menigte te gaan staan, hoeft voor mij echt niet. Nope! Godzijdank zit ik in mijn pyjama op de bank net zoals ik wou haha
Ik heb een collega die elke dag met me mee wandelt (wat oudere mannelijke collega) waar ik vroeger goed bevriend mee was maar nu eigenlijk niet meer zo vanwege de reden dat hij me elke keer de paniek in weet te krijgen.
Hij doet altijd alsof hij me door en door kent en alles van tevoren al ziet aankomen. Mijn laatste relatie is echt net uit, waarvan ik stiekem hoop dat het nog ergens goedkomt, en natuurlijk zag hij dat allemaal al zo gaan want zus en zo en het is maar goed dat het allemaal uit is want dit werd toch al nooit wat, dat kon iedereen zien, en ach nou ja, ik ben gewoon niet gemaakt voor een relatie en gezin en dat geeft helemaal niks! Aldus hem.
En hij zegt alles met zoân kalme stelligheid en ik ben een eeuwige onzekere twijfelaar altijd op zoek naar zekerheid. En het triggert me telkens zĂł erg.
Hij is totaal geen persoon om veilige emotionele gesprekken mee te voeren maar hij graaft er wel altijd ontzettend naar en heeft het dan toch weer voor elkaar dat ik aan het eind wil huilen op de wc omdat ik twijfel aan alles van mezelf.
Ik haat hem voor dit doen en mezelf om er elke keer weer in te trappen.
Dat ik nog in de wachtkamer zit terwijl ik al aan de beurt zou moeten zijn
En het is steeds meer he. Sinds begin van het jaar ook alle vitamine d. En ik zie nu dus steeds meer mensen die het dan naar niet neer nemen
Ik krijg dus steeds filmpjes te zien op Insta over skinwalkers. Wat is dat nou weer voor âtrendâ? Heel veel ziet er hartstikke nep uit, maar van sommige krijg ik echt de rillingen. Maargoed, nu staat mijn feed er dus vol mee terwijl ik liever grappige filmpjes over kippen en caviaâs zie.
Dat ik een OV fiets huur die halverwege een lekke band krijg maar ze willen hem niet ophalen of ik moet 50 euro lappen. Echt donderstraal een eind op.
Teveel Supernatural gekeken
ik had een foto gepost op de subreddit van een bepaalde anime en heb op zich leuke gesprekken in de comments maar echt aan alle kanten wordt aangenomen dat ik een man ben? Waarom
Haha dit merk ik altijd als ik op Reddit comments lees, iedereen daar gaat er vanuit dat elke andere gebruiker een man is.
En Amerikaan.
Blijkbaar is mijn moeder nu al uren aan het oppassen omdat mijn zus naar een auto wou gaan kijken terwijl mijn moeder ook geen zin had en eigenlijk gelijk weer naar huis wou. Ben ik even blij dat ik mezelf niet in de risico zone heb gezet haha. Sowieso was dan ook heel mijn dag weer naar de klote geweest.
De wasmachine staat al bijna twee uur aan en nu kom ik erachter dat ik er geen wasmiddel bij heb gedaan, zo stom.
Even in de zon en allemaal sproeten. Het wordt elk jaar erger in het gezicht, hoeveel ik ook smeer en uit de zon probeer te blijven.
Verder wordt ik niet bruin alleen sproeten echt stom.
Dat ik ĂĄltijd sociale context mis?
Vanmiddag belde de buurman aan met de vraag of wij een sleutel van hun hadden. Ik geef die. Hij draait zijn deur open en geeft sleutel terug.
En ik snapte totaal niet waarom hij dan niet zegt âik heb mezelf buitengeslotenâ oid want snapte niet waarom hij om die sleutel vroeg
de ergernis is dat ik dit aan mijn man vertel en hij me dan ongeveer uitlacht want dit hoort bij mijn gebrek aan social skills.
Maar je moet me niet uitlachen hierom
Helemaal niet gek hoor. Ik zou ook eerst denken âhuh waaromâ.
Ja toch?
Mijn man zei dat hij het gelijk zou begrijpen. Nah geloof ik echt niet