Ik had de dokter gemaild omdat ik een moedervlekje wil laten weghalen maar nu zeggen ze dat ik moet bellen. Maar ik dacht juist ohja hiermee belast ik ze minder. Irritant ![]()
Dominos ![]()
Bezorgers lezen de notities op de bonnetjes niet. Dus ik bel altijd om te zeggen dat ze niet moeten aanbellen. En dan krijg ik echt altijd zoān bijdehand kut joch aan de lijn āohja dat is dat adres weer.ā āDe baby slaapt zekerā. Omdat ik al 380 keer heb gebeld om deze reden, ja als jullie gewoon zouden lezen zou ik niet hoeven bellen.
Met jullie aftandse pizzas. Had ik maar crosta molica gekocht
Kan je de bel niet uitdoen? En meestal zit er wel een tracker op de pizza kan je beetje zien wanneer die komt en het extra in de gaten houden
Ik erger mij aan mijn vriend die smakkend op ijsblokjes kauwt nadat hij zijn drinken op heeft, terwijl hij zichzelf niet hoort vanwege zijn koptelefoon.
![]()
Mijn misofonie verzet zich hier heftig tegen, waardoor mijn redelijk denkende brein geheel naar de achtergrond verdwijnt. Het lijkt in zoān geval een passende oplossing om hem op zijn kop te slaan met een stuk haardhout. Maar vanwege de complicaties die dat geeft, zie ik er vanaf en heb ik mijzelf maar even uit de woonkamer verwijderd. Hopelijk heeft ie zijn glas zo leeg.
Die tracker heeft serieus nog nooit accuraat gelopen bij mij.
18.30 uur: āUw pizza staat in de ovenā
18.31 uur: deurbel gaat en de bezorger staat voor de deur.
Zou alleen realistisch zijn als ze een oven op hun bagagedrager hebben. ![]()
Misschien een briefje op de deur plakken met āNiet aanbellen, graag op het keukenraam kloppenā of iets dergelijks?
Dan -zou je zeggen- kunnen ze het niet missen. Maar misschien overschat ik de gemiddelde Dominoās bezorgerā¦
Ja ik denk het welā¦
maar vanavond is het goedgekomen, hoorde hem al aan komen dus kon de deur al open maken
Oh echt? Dan helpt het niet veel nee.
Ik heb een soort nee nee sticker bij mn bel (geen verkoop en geen bekering aub) en sinds ik die heb kloppen bijna alle bezorgers aan ipv aan te bellen. Denk dat niet iedereen de sticker snapt. Maar misschien bestaat er ook zoān soort sticker met āniet aanbellen na x uurā ofzo ?
De ondertiteling van Homestead Rescue op Discovery+. Sowieso de Discovery+ app eigenlijk
Brood hoor je ook niet in de koelkast te bewaren, dat bevordert juist schimmelgroei en het wordt sneller droog/oud. Erbuiten of nog beter de vriezer houdt het langer vers.
Misschien zaten er eerst meer/ andere conserveringsmiddelen in waardoor het wel goed ging? Of staat je koelkast misschien nog wat kouder?
Ik merkte juist echt verschil tussen buiten de koelkast en in de koelkast! Deed het jaren erbuiten, maar nu laatste paar jaar erin en had juist het idee dat dat langer mee ging dan buiten de koelkast. Buiten de koelkast wordt het iig sneller uitgedroogd/smaak vind ik beter na bewaren in koelkast.
In vriezer kan hier niet helaas.
Maar ik zie nu dat ik het week geleden heb gekocht, dus misschien niet zo gek dat er schimmel op zit. Of het nu buiten of binnen koelkast was.
Ook het feit dat er nu nog alleen maar self checkouts zijn in sommige vestigingen. Waarom kan dat niet meer voor je gedaan worden ?
Sta ik iedere keer zelf zo te klootzakken haha.
Ik moest wat eten ![]()
En eten hoeft voor mij niet altijd lekker te zijn, heb gewoon kcal nodig (dat win ik ermee dan i guess?) en er was niks anders dus prima niet verse boterham met pindakaas. Graag wel zonder schimmelsmaak
Ik krijg een half brood dus ook vaak niet op in mijn eentje voor het beschimmeld is. Al zoveel btood weggegooid afgelopen jaar ![]()
Heb je geen vriezer?
Als je schimmel spot op je brood, moet je het echt allemaal wegdoen. De sporen zijn dan al aanwezig in het hele brood. Groetjes van iemand die ook eens brood heeft zitten eten en bij het laatste kwart schimmel spotte.
Heb t koekenloeren lied in mān hoofd ![]()
Ik nu ook
gaar programma was dat haha heb het toevallig laatst nog eens opgezocht