Ik denk vooral, waarom vragen of jullie een sleutel van hem hebben. Bedoel die heeft ie dan zelf toch gegeven? Dan weet je dat?
Nah, waarschijnlijk zijn vrouw
Ja, maar contact gaat vooral tussen mijn man en zijn vrouw.
Dus denk daarom zijn twijfel.
Nou dan mogen we ook wel aan hun onderlinge communicatie skillz twijfelen
Haha, ik voel me nu elk geval minder stom hierom nu.
Dit ligt echt niet aan jou of je social skills hoor!
Normaal zou iemand toch zeggen van hey buurvrouw, heb mezelf buitengesloten mag ik ff de sleutel die jullie hier hebben liggen.
Neee sproeten zijn zo leuk!
Vind ik ook!! Mensen betalen tegenwoordig geld om ze te laten tatoeëren en wij krijgen ze gewoon gratis van de zon love it
Een paar wel maar niet zoveel. Heel mn gezicht, ook daar tussen je ooglid en wenkbrauw en spotte een op mn onderlip.
Paar op je neus en jukbeenderen vind ik wel leuk maar mijne zijn ook niet mooi rond en clusteren op sommige plekken.
Ik erger me aan de Kruidvat-app. Echt al aantal keer gehad dat er dan iets mis (lijkt) te gaan bij de betaling. Een foutmelding of dat het betaalproces blijft hangen. En dan bestel ik mog een keer maar dan blijkt de eerste bestelling toch doorgekomen te zijn. En de klantenservice bellen om te annuleren werkt niet.
Nou ja, misschien moet ik me ook niet meerdere keren aan dezelfde steen stoten. Plus het zijn produkten die heus wel op gaan (bijv wc papier) en anders kan ik ze in de winkel retourneren.
Maar Kruidvat, fix die gare app!
Eeen ik ben weer wakker. Ik ben kapot moe maar slapen ho maar.
Ik heb onlangs een spijkerbroek gekocht. Toen ik m paste dacht ik nog: deze maat is te klein want kreeg m amper over mijn heupen. Eenmaal dicht zat ie eigenlijk precies goed: strak bij de taille, heupen en billen en daarna recht.
Hij was alleen te lang en kon m bij de winkel in laten korten. Zo gezegd, zo gedaan. Eenmaal ingekort trok in m thuis opnieuw aan en het leek wel een andere broek?! Hij slobberde aan alle kanten en is minimaal 1, maar misschien wel 2 maten te groot. Ik snap er helemaal niets van.
In het label staat het juiste model en maat. Tussen 1e x passen en inkorten zat 4 dagen dus zoveel kan ik niet ineens afgevallen zijn. En heb 'm ook al gewassen om te checken of ie niet uitgelopen was.
Nou ja, daar erger ik me dus aan.
Oh ik dacht dat dit aan mij lag, ik heb dat ook al een paar keer gehad.
Laatste heb ik wel eens gedaan maar toen wist hij zo goed te gaslighten want âdit heeft hij nooit gezegdâ en ânou dat heb je dan verkeerd begrepenâ.
We wandelden altijd met een groepje maar sinds er 2 collegaâs weg zijn zijn wij dus over. Ik overweeg nu dan toch om telkens later te gaan wandelen met mezelf als hij er is. Dat zal vast en zeker opvallen maar dit is inderdaad geen doen, ben telkens volledig van slag.
ik ben heel benieuwd wat de vraag was die zo dringen was dat dat mocht om 5:15.
ik erger me aan zalando die op 10 mei al schoenen zou bezorgen en die zijn er nog steeds niet
en in de post app staat alleen âverzending vertraagdâ
âOnze kat is kwijt, heeft iemand hem gezienâ
En dat dan Ă©lke buur gaat appen ânee, ik nietâ
Maar als niemand reageert is het net alsof niemand het bericht heeft gezien. Vind in dit geval reageren toch aardiger dan niets zeggen.
Misschien met een buurtapp anders dan met collegaâs. Maar soms reageerden we dan gewoon op elkaar door een emoji toe te voegen aan het ene bericht.
Ik zou zeggen " ja hij liep net langs" en dan verder niks. Beetje variatie en spanning.
Budbee die zoals gewoonlijk nooit op komt dagen met mijn pakketje