Een broodje kost bij Le Pain Quotidien 12 euro. Een gewoon broodje niet met speciale dingen in. Ben snel weer naar buiten gewandeld.
Ik ben in huis een schoen kwijt geraakt. Echt hoe dan zo groot is mijn huis niet
Ik had een nieuwe screen protector besteld en heb m echt zo scheef opgeplakt ![]()
Ik ken die tent niet dus heb ff op de site gekeken. Bijna 9 euro voor een ham kaas croissant! Nou zal die vast iets beter zijn dan zoân ding dat je op een station koopt maarâŠmanâŠvoor dat geld kan je je bij de ah to go klem eten aan kaas croissants.
Ik betaal graag voor kwaliteit, maar er is geen enkele reden dat een ham kaas croissant 9 euro moet kosten, tenzij hij even groot is als mijn hoofd of dat ik er een glas wijn bij krijg ofzo.
Ja, Belgische tent met ketens wereldwijd en wilden zich profileren als de hippe/bio ontbijt- en lunchplek. Hun prijzen waren altijd extreem maar dit is echt erover.
Dat ik elke dag moet nadenken wat ik aantrek naar het werk terwijl ik jaren lang in uniform liep. Was zoveel makkelijker destijds
Hahaha herkenbaar. En nog kom ik altijd uit op dezelfde top 5 jurken en negeer ik de andere 90 % beschikbare kleding.
Dat mensen met accounts over specifieke onderwerpen, ook vaak hun dagelijkse kopje koffie posten, of 100 vakantie fotoâs. Helemaal als je accountnaam Bloemschik.petra of houtbewerking_Marcel is, post gewoon alleen daar over. Nu moet ik me dagelijks door zo veel oninteressante stories worstelen omdat ik de relevante info niet wil missen. ![]()
![]()
Dat is wel echt droevig. Is het al zo goedkoop, ga je er ook nog jatten ook.
Boodschappen die steeds moeilijker te betalen zijn net zoals producten uit winkels heel gek dat mensen steeds meer gaan jatten
Och ja, ik volgde haar vroeger. Die goeie ouwe tijd zonder kindergezeik.
Is geen dom excuus door de inflatie vinden mensen het steeds lastiger om rond te komen en daarbij de combinatie zelfscan kassa ligt de lat daardoor lager.
Natuurlijk is jatten van allertijden maar afgelopen jaren is het flink toegenomen.
Action heeft misschien geen broden maar wel verzorgingsproducten, luiers noem het maar op
Ik haat het dat ik mezelf altijd zo overschat met koken. Ik heb de hele dag niks te doen en ben ook alleen en nu heb ik bedacht dat ik dan heel uitgebreid ga koken. De opties die ik nu in mân hoofd heb zijn pasta (alles zelfgemaakt, van pastadeeg tot de saus), een borrelplank (ook alles zelfgemaakt, dus zelf uienringen, kaaskroketjes, aioli etc maken) of sushi.
En ik weet echt nu al dat de keuken straks een grote bende is, dat alles mislukt is en dat ik dan een boterham met vega knakworsten zit te eten van ellende.
Dat ik 1 grote gehaktbal gemaakt heb ipv 2 kleine en nu extra lang moet wachten tot ie klaar is
Hallo er is een voedselbank he!!!
Lekker ik kom
Van die wastafels op toiletten met de kraan héél dicht tegen de rand van de wasbak aan zodat je niet je handen fatsoenlijk kan wassen zonder alles aan te raken ![]()
Ik vind dit echt een rare opmerking als je het niet verder kan onderbouwen dan dat je een keer een artikel hebt gelezen over studenten die stelen.