Het is ook gewoon op zn Nederlands!
Is het ook een carnavals act?
Nee een ijshockeyteam hahaha
Ik vind je redelijk zuur. Niet redelijk als âbest welâ maar redelijk als in âmet goede redenâ
Dat nergens op sportscholen meer de prijs staat tegenwoordig. Zo maak je sporten toch niet toegankelijkâŠ
De 9292 app. Ik word gewoon al geĂŻrriteerd als ik zie dat mensen die gebruiken.
haha huh bedoel je zo groot op de gevel? om vervolgens alsnog opgelicht te worden omdat die 7 euro per week âonbeperkt sportenâ inhoud dat je alleen op de tweede zondag van de week tussen 11-13 kan sporten en je niet mag douchen?
want op sites kun je het toch prima vinden
Van ketens volgrns mij wel zoals basic fit. Maar bij sommige krijg je pas de prijs te horen als je er heen gaat en ze je dus een abbo aan willen smeren.
Kun je dat uitleggen? Ik ga te weinig met het openbaar vervoer om te weten wat zo kut is aan 9292.
Heel veel sportscholen hebben het niet op hun website staan! Bij mij in het dorp alle drie niet geloof ik. Dan moet je bellen of zelfs persé langskomen en dan hoor je de prijs pas. En soms hebben ze ook niet een standaard prijs, maar is het ook nog per persoon een beetje aangepast.
Edit: oh lekker dubbelop haha
Ik vind het gewoon nutteloos omdat het precies dezelfde informatie is als op google maps. Dan denk ik typ het gewoon daar in
Weet niet waarom eigenlijk maar gewoon sterke irritatie
Ik doe het vooral om te weten hoeveel de reis gaat kosten
wow had echt geen idee, wat stom
Oh ja dat is wel slim! Dat zoek ik eigenlijk nooit op
Ja is echt raar dat dat kan ook eigenlijk. Ik had toen zelfs met twee vriendinnen dat we exact hetzelfde abonnement hadden en we waren ook allemaal dezelfde leeftijd etc., maar dat we alledrie een ander bedrag betaalden. Heel vaag.
Ik vind Google Maps echt onoverzichtelijk en ook niet altijd actueel
Ik ben ergens lunchen en de mensen achter me hebben het alleen maar over hoeveel calorieën er in de lunch zitten en dat dat veeeeel te veel is.
Ga dan thuis op je komkommer knabbelen
Marktplaats fotoâs die mooier zijn en ik die niet goed genoeg kijk. Nu ben ik thuis en denk dat ik echt teveel betaald heb voor een 2e hands fiets. Maar kind is heel blij dus dat is prima, maar ik had moeten afdingen
Edit: er blijken zelfs dingen stuk. Sukkel ben ik ook dat ik niet goed genoeg gekeken heb
Jaa precies. Hier staat dan ook weer geen rooster. Ik wil gewoon even rustig kijken of het uit komt en of ik het qua prijs oké vind voor hoeveel ik dan zou kunnen gaan. Wil niet een ongemakkelijk gesprek over prijzen hoeven voeren
Naast kurkuma handen erger ik me ook aan mijn eigen mail gedrag. Als ik een mail moet schrijven, open ik een venster, typ ik de aanhef, en ga ik dan automatisch naar instagram? Alsof mijn mail zichzelf schrijft. Waar heb ik mezelf dit soort uitstel gedrag aangeleerd