Oke volgens mij vraagt kali om verduidelijking van je opmerking en kom jij met een artikel dat je een keer gelezen hebt. Maar dan ben ik erg benieuwd naar je verdere onderbouwing waarom volgens jou de meeste mensen stelen voor de kick en niet uit armoede.
ârot opâ? intens taalgebruik wel
Ergernis: sportscholen die hun prijzen niet online zetten, maar die alleen op aanvraag geven. Ik wil helemaal niet zowel mijn nummer als mijn emailadres achter laten als ik aan het oriënteren ben.
Bij de sportschool waar ik ooit interesse in had was dat ook zo, maar kon ik ook online al het abonnement afsluiten. Als ik daar dan een paar keer in doorklikte (zonder daadwerkelijk al iets af te sluiten) kon ik toch de verschillende opties en tarieven zien. Waren ze bij de kennismaking helemaal verbaasd dat ik de prijzen al wist haha. Misschien werkt dat bij âjouwâ sportschool ook?
Dat ik al voor de tweede keer vandaag per ongeluk een instagram story binnen 3 minuten na plaatsing heb bekeken van iemand waar ik vroeger mee heb gedate. Lijk wel een fakking stalker.
Meid ik heb laatst een bestelling geplaatst en alles was fantastisch. Ben nog verbaasd.
Haha ik heb dezelfde poging gewaagd maar bij mij was de pasvorm van alles gewoon echt helemaal kut. Hoog water, te korte jurkjes en jumpsuits (inclusief cameltoes). Ik zou zeggen tot 1.75m en dan houdt het op
Ik erger me kapot aan mân oude laptop. Internetten gaat er prima mee, maar zodra ik ook maar iets meer wil, klinkt het direct alsof hij wil opstijgen. Ik wilde wat fotoâs door Lightroom gooien, maar alles loopt volledig vast en is teringtraag als het wel reageert.
Ik wist wel dat ik niet heel lang meer met mijn laptop door kan, maar ik heb echt totaal geen zin om een nieuwe te kopen.
Altijd als ik dit soort dingen denk ben ik een beetje bang dat ik gewoon oud word. Heeft C&A echt leukere dingen of ben ik nu gewoon C&A leeftijd? ![]()
Nee de dochters van mân kapper (15 & 17) waren er ook goed geslaagd! Terwijl ze zelf mochten kiezen waar ze gingen winkelen. En mijn kapper is echt enorm hip. Vind dâr altijd wat imponerend.
Ik ga al naar C&A sinds ik studeerde, maar ik wist niet dat het nog oudbollig imago had
ze hebben verschillende lijnen, fijne basics, niet alles is hip, maar er zijn altijd genoeg leuke dingen te vinden! En ze zijn veel bezig met duurzaam katoen!
Ik moet ook wel zeggen dat ik naar nooit H&M ga, dus misschien is het gewoon mijn stijl hahaha
Ik heb dat geprobeerd met een nep-emailadres, maar nu is er een mail daar naar toe verzonden met een aanbod.
Je mag mijn spam-mailadres wel even invullen, dan stuur ik je een screenshot. Pb me maar even als je dat wil!
Mijn nieuwe collega die elke keer als ik iets aan het uitleggen ben âkloptâ zegt.
âKijk, dan open je dit en dit en druk je daar en daar opâ
âKloptâ
âEn als je dan dat hebt gedaan, kan je dat en dat daar noterenâ
âkloptâ
KLOPT??? Zo bloedirritant, alsof zij mij aan het vertellen is of ik het goed doe ahahahah. Maid je hebt geen idee, ik ben je aan het inwerken, wil je ff niet doen alsof dit een overhoring voor mij is??? ![]()
Hahhaa sterk
Doet me denken aan een ober die we een keer in een restaurant hadden, die zei steeds âgraag gedaanâ toen hij dingen op tafel neerzette, dus nog voordat iemand âdankjewelâ oid had gezegd
en echt bij alles wat hij neerzette haha
Hahaha, dit heeft echt iets passiefs agressiefs.
Wat kut:( Heb je een plan B of tijd om de stad in te gaan?
Ik ben naar de kapper voor highlights, kleuren en knippen dus ik zit hier wel een paar uur. Lekker salade en koekjes mee voor lunch.
En een telefoon met maar 12% batterij en geen oplader ![]()
Hebben de kapsters geen oplader die je ff op vliegtuigstand mag gebruiken? Dan heb je zo weer voldoende