Waar erger je je aan? #15

Budbee is echt om te janken he. Echt vreselijk gewoon…

6 likes

Ik heb ineens allemaal kleine bultjes op mn benen en armen en ze jeuken als een malle. Word er helemaal gek van

1 like

Ugh ik haaaaat boodschappen doen. Vond het vroeger geweldig, maar nu erger ik me aan alles en iedereen. Neem later gewoon Picnic. Dan maar wat meer geld kwijt zijn aan bezorgen.

7 likes

Picnic heeft gratis bezorging 🫶

10 likes

Nog een reden om niet meer dan de supermarkt te gaan :joy:

2 likes

En je hoeft ‘maar’ voor 35 euro te bestellen ipv 50 zoals de jumbo en AH!

8 likes

Ja ik hou echt van Picnic, ook supergoede klantenservice als een product niet goed is of uitverkocht

9 likes

Ze hadden trouwens als reden voor annuleren bezorging dat er verkeerd ingevoerde adresgegevens waren (terwijl het gewoon het juiste adres was), die gast dacht om 22:10 dikke doei, geen zin meer.

Vanavond gaan ze het weer proberen :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik had wel vaak bij Picnic dat er iets stuk was, maar dat is ook niet vreemd als.je ziet hoe die dingen hobbelen haha

3 likes

ja bah boodschappen doen, ik laat ook al een hele tijd mijn boodschappen bezorgen, en erger me altijd kapot als ik toch even naar de Appie moet. helpt ook niet dat de enige ap in de buurt een soort glorified AH to go is.

2 likes

Ik had de dokter gemaild omdat ik een moedervlekje wil laten weghalen maar nu zeggen ze dat ik moet bellen. Maar ik dacht juist ohja hiermee belast ik ze minder. Irritant :tired_face:

Dominos :rage:

Bezorgers lezen de notities op de bonnetjes niet. Dus ik bel altijd om te zeggen dat ze niet moeten aanbellen. En dan krijg ik echt altijd zo’n bijdehand kut joch aan de lijn ‘ohja dat is dat adres weer.’ ‘De baby slaapt zeker’. Omdat ik al 380 keer heb gebeld om deze reden, ja als jullie gewoon zouden lezen zou ik niet hoeven bellen.

Met jullie aftandse pizzas. Had ik maar crosta molica gekocht

29 likes

Kan je de bel niet uitdoen? En meestal zit er wel een tracker op de pizza kan je beetje zien wanneer die komt en het extra in de gaten houden

3 likes

Ik erger mij aan mijn vriend die smakkend op ijsblokjes kauwt nadat hij zijn drinken op heeft, terwijl hij zichzelf niet hoort vanwege zijn koptelefoon. :rage: :nauseated_face: :triumph:

Mijn misofonie verzet zich hier heftig tegen, waardoor mijn redelijk denkende brein geheel naar de achtergrond verdwijnt. Het lijkt in zo’n geval een passende oplossing om hem op zijn kop te slaan met een stuk haardhout. Maar vanwege de complicaties die dat geeft, zie ik er vanaf en heb ik mijzelf maar even uit de woonkamer verwijderd. Hopelijk heeft ie zijn glas zo leeg.

14 likes

Die tracker heeft serieus nog nooit accuraat gelopen bij mij.

18.30 uur: “Uw pizza staat in de oven”

18.31 uur: deurbel gaat en de bezorger staat voor de deur.

8 likes

Zou alleen realistisch zijn als ze een oven op hun bagagedrager hebben. :joy:

3 likes

Misschien een briefje op de deur plakken met “Niet aanbellen, graag op het keukenraam kloppen” of iets dergelijks?

Dan -zou je zeggen- kunnen ze het niet missen. Maar misschien overschat ik de gemiddelde Domino’s bezorger…

3 likes

Ja ik denk het wel… :joy: maar vanavond is het goedgekomen, hoorde hem al aan komen dus kon de deur al open maken

2 likes

Oh echt? Dan helpt het niet veel nee.

Ik heb een soort nee nee sticker bij mn bel (geen verkoop en geen bekering aub) en sinds ik die heb kloppen bijna alle bezorgers aan ipv aan te bellen. Denk dat niet iedereen de sticker snapt. Maar misschien bestaat er ook zo’n soort sticker met “niet aanbellen na x uur” ofzo ?

1 like