Ja Picnic heeft zo’n sticker!
De ondertiteling van Homestead Rescue op Discovery+. Sowieso de Discovery+ app eigenlijk
Brood hoor je ook niet in de koelkast te bewaren, dat bevordert juist schimmelgroei en het wordt sneller droog/oud. Erbuiten of nog beter de vriezer houdt het langer vers.
Misschien zaten er eerst meer/ andere conserveringsmiddelen in waardoor het wel goed ging? Of staat je koelkast misschien nog wat kouder?
Ik merkte juist echt verschil tussen buiten de koelkast en in de koelkast! Deed het jaren erbuiten, maar nu laatste paar jaar erin en had juist het idee dat dat langer mee ging dan buiten de koelkast. Buiten de koelkast wordt het iig sneller uitgedroogd/smaak vind ik beter na bewaren in koelkast.
In vriezer kan hier niet helaas.
Maar ik zie nu dat ik het week geleden heb gekocht, dus misschien niet zo gek dat er schimmel op zit. Of het nu buiten of binnen koelkast was.
Ook het feit dat er nu nog alleen maar self checkouts zijn in sommige vestigingen. Waarom kan dat niet meer voor je gedaan worden ? Sta ik iedere keer zelf zo te klootzakken haha.
Ik moest wat eten
En eten hoeft voor mij niet altijd lekker te zijn, heb gewoon kcal nodig (dat win ik ermee dan i guess?) en er was niks anders dus prima niet verse boterham met pindakaas. Graag wel zonder schimmelsmaak Ik krijg een half brood dus ook vaak niet op in mijn eentje voor het beschimmeld is. Al zoveel btood weggegooid afgelopen jaar
Heb je geen vriezer?
Als je schimmel spot op je brood, moet je het echt allemaal wegdoen. De sporen zijn dan al aanwezig in het hele brood. Groetjes van iemand die ook eens brood heeft zitten eten en bij het laatste kwart schimmel spotte.
Heb t koekenloeren lied in m’n hoofd
Ik nu ook gaar programma was dat haha heb het toevallig laatst nog eens opgezocht
Een broodje kost bij Le Pain Quotidien 12 euro. Een gewoon broodje niet met speciale dingen in. Ben snel weer naar buiten gewandeld.
Ik ben in huis een schoen kwijt geraakt. Echt hoe dan zo groot is mijn huis niet
Ik had een nieuwe screen protector besteld en heb m echt zo scheef opgeplakt
Ik ken die tent niet dus heb ff op de site gekeken. Bijna 9 euro voor een ham kaas croissant! Nou zal die vast iets beter zijn dan zo’n ding dat je op een station koopt maar…man…voor dat geld kan je je bij de ah to go klem eten aan kaas croissants.
Ik betaal graag voor kwaliteit, maar er is geen enkele reden dat een ham kaas croissant 9 euro moet kosten, tenzij hij even groot is als mijn hoofd of dat ik er een glas wijn bij krijg ofzo.
Ja, Belgische tent met ketens wereldwijd en wilden zich profileren als de hippe/bio ontbijt- en lunchplek. Hun prijzen waren altijd extreem maar dit is echt erover.
Dat ik elke dag moet nadenken wat ik aantrek naar het werk terwijl ik jaren lang in uniform liep. Was zoveel makkelijker destijds
Hahaha herkenbaar. En nog kom ik altijd uit op dezelfde top 5 jurken en negeer ik de andere 90 % beschikbare kleding.
Er zitten twee kraaien hier in de boom naar elkaar te kraaien. Echt, wat een k*t geluid is dat toch, helemaal met bonkende hoofdpijn.
Dat mensen met accounts over specifieke onderwerpen, ook vaak hun dagelijkse kopje koffie posten, of 100 vakantie foto’s. Helemaal als je accountnaam Bloemschik.petra of houtbewerking_Marcel is, post gewoon alleen daar over. Nu moet ik me dagelijks door zo veel oninteressante stories worstelen omdat ik de relevante info niet wil missen.