Waar erger je je aan? #15

Ik haat het dat ik mezelf altijd zo overschat met koken. Ik heb de hele dag niks te doen en ben ook alleen en nu heb ik bedacht dat ik dan heel uitgebreid ga koken. De opties die ik nu in m’n hoofd heb zijn pasta (alles zelfgemaakt, van pastadeeg tot de saus), een borrelplank (ook alles zelfgemaakt, dus zelf uienringen, kaaskroketjes, aioli etc maken) of sushi.

En ik weet echt nu al dat de keuken straks een grote bende is, dat alles mislukt is en dat ik dan een boterham met vega knakworsten zit te eten van ellende.

8 likes

Dat ik 1 grote gehaktbal gemaakt heb ipv 2 kleine en nu extra lang moet wachten tot ie klaar is

3 likes

Hallo er is een voedselbank he!!!

Ik reageerde op @kali haar opmerking over droog brood.

2 likes

Lekker ik kom

6 likes

Van die wastafels op toiletten met de kraan héél dicht tegen de rand van de wasbak aan zodat je niet je handen fatsoenlijk kan wassen zonder alles aan te raken :angry:

27 likes

Ik vind dit echt een rare opmerking als je het niet verder kan onderbouwen dan dat je een keer een artikel hebt gelezen over studenten die stelen.

14 likes

Oke volgens mij vraagt kali om verduidelijking van je opmerking en kom jij met een artikel dat je een keer gelezen hebt. Maar dan ben ik erg benieuwd naar je verdere onderbouwing waarom volgens jou de meeste mensen stelen voor de kick en niet uit armoede.

1 like

“rot op”? intens taalgebruik wel

Ergernis: sportscholen die hun prijzen niet online zetten, maar die alleen op aanvraag geven. Ik wil helemaal niet zowel mijn nummer als mijn emailadres achter laten als ik aan het oriënteren ben.

26 likes

Bij de sportschool waar ik ooit interesse in had was dat ook zo, maar kon ik ook online al het abonnement afsluiten. Als ik daar dan een paar keer in doorklikte (zonder daadwerkelijk al iets af te sluiten) kon ik toch de verschillende opties en tarieven zien. Waren ze bij de kennismaking helemaal verbaasd dat ik de prijzen al wist haha. Misschien werkt dat bij ‘jouw’ sportschool ook?

3 likes

Asos doet aan manifesteren en de C&A pleit voor een beige samenleving. :cry:

6 likes

Dat ik al voor de tweede keer vandaag per ongeluk een instagram story binnen 3 minuten na plaatsing heb bekeken van iemand waar ik vroeger mee heb gedate. Lijk wel een fakking stalker.

4 likes

Meid ik heb laatst een bestelling geplaatst en alles was fantastisch. Ben nog verbaasd.

7 likes

Haha ik heb dezelfde poging gewaagd maar bij mij was de pasvorm van alles gewoon echt helemaal kut. Hoog water, te korte jurkjes en jumpsuits (inclusief cameltoes). Ik zou zeggen tot 1.75m en dan houdt het op

1 like

Ik erger me kapot aan m’n oude laptop. Internetten gaat er prima mee, maar zodra ik ook maar iets meer wil, klinkt het direct alsof hij wil opstijgen. Ik wilde wat foto’s door Lightroom gooien, maar alles loopt volledig vast en is teringtraag als het wel reageert.
Ik wist wel dat ik niet heel lang meer met mijn laptop door kan, maar ik heb echt totaal geen zin om een nieuwe te kopen.

2 likes

Altijd als ik dit soort dingen denk ben ik een beetje bang dat ik gewoon oud word. Heeft C&A echt leukere dingen of ben ik nu gewoon C&A leeftijd? :thinking:

58 likes

Nee de dochters van m’n kapper (15 & 17) waren er ook goed geslaagd! Terwijl ze zelf mochten kiezen waar ze gingen winkelen. En mijn kapper is echt enorm hip. Vind d’r altijd wat imponerend.

2 likes

Ik ga al naar C&A sinds ik studeerde, maar ik wist niet dat het nog oudbollig imago had :sweat_smile: ze hebben verschillende lijnen, fijne basics, niet alles is hip, maar er zijn altijd genoeg leuke dingen te vinden! En ze zijn veel bezig met duurzaam katoen!

Ik moet ook wel zeggen dat ik naar nooit H&M ga, dus misschien is het gewoon mijn stijl hahaha

2 likes

Ik heb dat geprobeerd met een nep-emailadres, maar nu is er een mail daar naar toe verzonden met een aanbod.