Ja ze weten van geen ophouden ![]()
Luister nog liever spijkers met koppen
Ja ze weten van geen ophouden ![]()
Luister nog liever spijkers met koppen
Ik hoorde gistermiddag Eddy Keur op de radio. ![]()
Wordt altijd zo ongemakkelijk van die man ![]()
Aparte humor ook.
Met die hautaine stem erbij brrrrrrr
Vre-se-lijk ![]()
Ik heb Spijkers met koppen al jaren niet meer gehoord, maar dat was toch wel een leuk programma?
Het is wel echt een praat programma, daar moet je van houden. Weet niet of dat het jaren geleden ook al was? Dolf Jansen vind ik af en toe ook op het randje ![]()
Geef mij maar de Staat van Stasse of Het oor wil ook wat. ![]()
Dat de karamelreep van Milka tegenwoordig te zoet is
@Alicent yep dit begin ik me ook te realiseren idd. Ik probeer dan maar.mijn gedrag te veranderen, maar het blijft moeilijk terwijl je telkens in die dynamiek vastzit.
@Bunnyslippers Ahh thanks wat lief!
Wat is er bij jou gebeurd? Ik snap het wel als je dat liever niet verteld hoor. Ik was net toch weer een beetje snappy tegen mijn moeder en had er direct spijt van want dan had ik het natuurlijk weer gedaan ugh ![]()
Ja, ik houd van praatprogramma’s! Als ik tadio luister is het dan ook altijd radio 1.
Met het oog op morgen.
Maar Dolf is idd wel op het randje. Vroeger was het met Felix Meurders, die vond ik leuk.
Volgens mij is het daadwerkelijk veranderd hoor. Iets in het productieproces ofzo ![]()
Volgens Wikipedia:
En Jan Willem en Jeroen natuurlijk!
Zijn radioshow verving een jaar of 10 geleden de 538n8 club (radioprogramma op 538 na 00:00 uur). Was echt zonde, ik vond hem echt helemaal niks.
Absoluut!
En zaterdagavond luister ik graag naar Shay,
Daarna gaat de radio uit want dan is ons Frankie er weer ![]()
Nee joh! Wat jammer
Echt heeel anders vind ik ze nu
Dat ik Croc sandalen leuk begin te vinden. Wtffff
Crocs zijn sexy. ![]()
Stfu nee
Nou nou ![]()
De sandalen zijn ook echt heel leuk en ik haat het dat ik ze leuk vind ![]()