Je mag mijn spam-mailadres wel even invullen, dan stuur ik je een screenshot. Pb me maar even als je dat wil!
Mijn nieuwe collega die elke keer als ik iets aan het uitleggen ben âkloptâ zegt.
âKijk, dan open je dit en dit en druk je daar en daar opâ
âKloptâ
âEn als je dan dat hebt gedaan, kan je dat en dat daar noterenâ
âkloptâ
KLOPT??? Zo bloedirritant, alsof zij mij aan het vertellen is of ik het goed doe ahahahah. Maid je hebt geen idee, ik ben je aan het inwerken, wil je ff niet doen alsof dit een overhoring voor mij is???
Hahhaa sterk
Doet me denken aan een ober die we een keer in een restaurant hadden, die zei steeds âgraag gedaanâ toen hij dingen op tafel neerzette, dus nog voordat iemand âdankjewelâ oid had gezegd en echt bij alles wat hij neerzette haha
Hahaha, dit heeft echt iets passiefs agressiefs.
Wat kut:( Heb je een plan B of tijd om de stad in te gaan?
Ik ben naar de kapper voor highlights, kleuren en knippen dus ik zit hier wel een paar uur. Lekker salade en koekjes mee voor lunch.
En een telefoon met maar 12% batterij en geen oplader
Hebben de kapsters geen oplader die je ff op vliegtuigstand mag gebruiken? Dan heb je zo weer voldoende
heb je meteen een digital detox!
nee maar wel kut, ook geen boek of tijdschrift in de buurt?
Nee die heeft een iphone.
Ja, het is nu echt wel klaar met de batterij, ik ga over op de Linda. Ik zal laten weten hoe erg Carola Schouten wakker ligt van mensen met schulden, jongens.
Ik keek vanochtend dit filmpje en toen had ik ineens zoooooân zin in haring.
Ik helemaal kleding aantrekken en naar buiten, blijkt mijn vistent pas over een maand haring te hebben. Wat is dat voor een misdaad .
Het eerste vaatje is toch al verkocht?
Of heb ik me dat ingebeeld
Ooo damn, we nemen de haring verkoop zeer serieus.
Is het normaal dat mensen op LinkedIn je blijven stalken tot je antwoordt?
Een gozer zit me nu al dagen berichten te sturen over Wordpress. Rot op!!!
Dat is zo irritant. Had laatst ook zoân persoon, had al vriendelijk bedankt voor het bericht en hij bleef maar aan de gang. Uiteindelijk geblokkeerd.
Altijd als ik jouw berichten over familie leest, hoop ik dat je de loterij wint en gewoon midden in de nacht emigreert naar je droomland en iedereen in hun sop laat gaarkoken.
Hahaha ja zou wel chill zijn Het erge is ook gewoon dat ik dit soort dingen ook niet kan aankaarten, want ik ben toch op de een of andere manier altijd weer de boeman
Ja dat is wel echt kut.
Aan de andere kant, waarom mag jij niet de boeman zijn? Waarom moet jij steeds inschikken voor de levenskeuzes van anderen en wordt er consequent (althans zo lijkt dat) over jouw grenzen gegaan en zelfs op je vrije momenten verwacht dat jij voor alles op de bres springt.
Wat als jij ziek raakt of in een burn out? Jij kan toch niet het leven van 5 andere personen op je schouders dragen, je hebt ook gewoon recht op vrijheid en eigen keuzes.
Dat ik de verwachting gecreëerd heb dat ik vandaag de was weg strijk
Nu moet ik dus echt gaan strijken
Jullie hebben toch een familiebedrijf? Het mooiste cadeau dat je jezelf cadeau zou kunnen doen is een baan daar buiten. In sommige families is de dynamiek zo verkloot, dat wat je ook maar doet met de juiste intenties, nooit goed genoeg is en dan is meer afstand scheppen de enige remedie.
@Sjern en andere C&A kenners: hoe valt hun kleding qua maat? Ik heb net even op de website gekeken en ik ben echt verbaasd, leuke kleding!