Waar erger je je aan? #15

Ligt eraan.
Over het algemeen iets groter dan de H&M, maar speciale collecties vallen strakker

1 like

Ik heb al anderhalve week dik vet zin in Bros (die chocolade van vroeger) nou dat heb ik echt al 16 jaar niet meer op ofzo. Heel random ineens. Maar ik zag het ergens voorbij komen en sindsdien zat het zo in mijn hoofd en heb ik het zó lekker zitten maken in mijn verwachting.

Nou 1) kon het al bijna nergens meer verkrijgen? Na 4 supermarkten eindelijk geslaagd. Maar het vervelendste is 2) want het valt tegen. In mijn beleving was het echt super lekker maar nee er is blijkbaar een reden waarom ik het al 16 jaar niet meer gehad heb. Of ze zijn niet meer wat ze ooit waren :thumbsdown:

5 likes

Dit gaat nooit gebeuren, nu niet over enkele jaren ook niet.

Nee, het is niet jouw fout. Maar zij zullen nooit veranderen. Jij kunt alleen je eigen omstandigheden veranderen.

12 likes

Ik las hier op het forum dat het lekker is om zo’n flesje ijskoffie te laten opschuimen in de melkopschuimer. Net de ijskoffie erin gegooid en haal het eruit is het warm. Helemaal vergeten om de koude stand aan te zetten😅 zo dom weer dit

16 likes

Volgens mij waren ze vroeger echt lekkerder hoor! Had ze laatst ook en ze waren heel waxachtig en flauw? Terwijl ze in mijn beleving echt goddelijk waren.

@Otzi het is echt dat ik zo a-technisch ben als de pest, waardoor je er wss geen reet aan hebt, maar anders zou ik zo bijspringen als het nodig is hoor. Ik ben cum laude geslaagd in familie teleurstellen, dus als je ooit wilt ventileren.

8 likes

Frank en Wouter op radio 2 :unamused:

6 likes

Ik heb de hele middag op mn lippen lopen zuigen. Soort tik ofzo omdat ik er rustig van word maar nu doen ze zeer zo irri haha.

2 likes

En vanochtend waren ze er ook al :rage:

Ja ze weten van geen ophouden :slightly_frowning_face:

Luister nog liever spijkers met koppen

1 like

Ik hoorde gistermiddag Eddy Keur op de radio. :sob:

1 like

Wordt altijd zo ongemakkelijk van die man :confused:
Aparte humor ook.

1 like

Met die hautaine stem erbij brrrrrrr

4 likes

Vre-se-lijk :face_vomiting:

1 like

Ik heb Spijkers met koppen al jaren niet meer gehoord, maar dat was toch wel een leuk programma?

1 like

Het is wel echt een praat programma, daar moet je van houden. Weet niet of dat het jaren geleden ook al was? Dolf Jansen vind ik af en toe ook op het randje :stuck_out_tongue_winking_eye:

Geef mij maar de Staat van Stasse of Het oor wil ook wat. :+1:

5 likes

Dat de karamelreep van Milka tegenwoordig te zoet is

1 like

@Alicent yep dit begin ik me ook te realiseren idd. Ik probeer dan maar.mijn gedrag te veranderen, maar het blijft moeilijk terwijl je telkens in die dynamiek vastzit.

@Bunnyslippers Ahh thanks wat lief! :smiling_face_with_three_hearts: Wat is er bij jou gebeurd? Ik snap het wel als je dat liever niet verteld hoor. Ik was net toch weer een beetje snappy tegen mijn moeder en had er direct spijt van want dan had ik het natuurlijk weer gedaan ugh :confounded:

2 likes

Ja, ik houd van praatprogramma’s! Als ik tadio luister is het dan ook altijd radio 1. :heartpulse: Met het oog op morgen.
Maar Dolf is idd wel op het randje. Vroeger was het met Felix Meurders, die vond ik leuk.

3 likes

Volgens mij is het daadwerkelijk veranderd hoor. Iets in het productieproces ofzo :slight_smile:

Volgens Wikipedia:

6 likes

En Jan Willem en Jeroen natuurlijk!

3 likes