Zijn radioshow verving een jaar of 10 geleden de 538n8 club (radioprogramma op 538 na 00:00 uur). Was echt zonde, ik vond hem echt helemaal niks.
Absoluut!
En zaterdagavond luister ik graag naar Shay,
Daarna gaat de radio uit want dan is ons Frankie er weer
Nee joh! Wat jammer
Echt heeel anders vind ik ze nu
Dat ik Croc sandalen leuk begin te vinden. Wtffff
Crocs zijn sexy.
Stfu nee
Nou nou
De sandalen zijn ook echt heel leuk en ik haat het dat ik ze leuk vind
Hahaha erg hè?
Zooo jammer
Ongevraagd advies maar ik at laatst voor het eerst Milka Bubbly en die vond ik heel lekker! En is wannabe bros denk ik.
Ik heb keelontsteking, gelukkig vandaag gaat het iets beter. Nu heb ik uit automatisme chili vlokken en hete skiracha saus door mn roerei gedaan. Hele keel weer in de fik hoe dom
Ik ben net anderhalf uur met klanten bezig geweest. Allerlei moeilijke ingewikkelde papiertjes voor ze ingevuld en uitgezocht. Ik had er totaal geen zin in ook zo op de vroege ochtend, maar heb mijn tanden op elkaar gezet en alles gedaan. Nog met hun werkgevers aan de lijn gezeten en weet ik veel wat allemaal. Hebben ze uiteindelijk toch besloten er niet mee door te gaan en moest ik alles cancellen en geld teruggeven
Ik weet niet of jullie dit ook in de buurt hebben, maar hier heb je rond de lente/zomer van die hardloopgroepjes met zo’n instructeur. Dan gaan ze hardlopen en op parkeerplekken half van die oefeningen doen. Van die net-niet jumping jacks en op stoepranden huppelen.
Leuk voor ze, maar niet als ze opeens in de weg gaan lopen wanneer ik gewoon netjes op het fietspad hardloop.
Bijna net zo irritant als wielrenners
We hebben logees dit weekend (vrienden van mijn vriend) en mijn vriend en ik dachten dat ze wel gewoon de stad zouden gaan verkennen, maar één van de twee is hier al eens eerder geweest en blijft dus de hele tijd in ons huis hangen en werken terwijl zijn broertje weg is? We zijn hier net heen verhuisd en ik wil gewoon even ongegeneerd alleen chillen in mijn eigen nieuwe huis en naakt van de douche naar de slaapkamer kunnen banjeren en nu zit ik me hier de hele tijd toch bewust te zijn van mezelf. Ben net zelf al een lange wandeling gaan maken, maar dit was niet helemaal mijn plan voor dit weekend.
Beter neemt mijn vriend ze morgen wel ergens mee naartoe want dan moet ik ook gewoon werken en dat wil ik graag vanuit huis en alleen doen.
Als ik logees heb ga ik er eigenlijk altijd vanuit dat ze voor mij komen en ik hun moet vermaken in plaats van dat ze zelf de deur uit moeten gaan. Maar misschien is dit bij jullie van te voren anders afgesproken natuurlijk.
Hmm ja snap je punt, maar dat is niet echt de ervaring die ik tot nu toe met vrienden van mijn vriend heb gehad (hij komt niet uit Nederland en zijn vrienden zijn eigenlijk altijd internationals die vooral Amsterdam willen verkennen en leuk als hij daar bij is, maar als dat niet kan ook prima, dan gaan ze er zelf op uit). Het zijn twee Amerikaanse jongens die op reis zijn in Europa en hier vooral een plek zochten om te crashen (als dat niet bij ons had gekund waren ze in een hostel gegaan en hadden we ze misschien één avond gezien). Het zijn mijn vrienden dus verder ook niet, en mijn vriend heeft ook van te voren aangegeven dat hij moest werken, dus dat ze niet echt iets samen konden gaan doen.
Hij lijkt ook gewoon helemaal geen zin te hebben om iets buiten de deur te gaan doen, anders was hij denk ik wel gewoon met zijn broer mee gegaan? Maar goed, misschien vinden ze me uiteindelijk ook wel heel ongastvrij ofzo, alleen ik krijg niet het idee dat ze nou echt graag iets met mij erbij willen doen (wel met mijn vriend én mij, maar mijn vriend is er dus niet).
Oh ja dan snap ik wel dat je er een andere verwachting bij had! Inderdaad vervelend als je dan de hele tijd met een bijna vreemde in je eigen huis zit.
Als die jongens telkens in hostels slapen (en een ondertussen ook moet werken?) kan ik me voorstellen dat die ene denkt oh fijn eindelijk chille plek om even uit te rusten haha. Maar snap dat het voor jou vooral irritant is.
Haha ja… Snap hem ergens ook wel hoor, ze zijn al een tijdje op reis en het is natuurlijk ook gewoon relaxed om ergens even te kunnen chillen en uitrusten, maar dit is niet hoe mijn vriend het aan me verkocht heeft.
@Fuji Haha ja dat inderdaad. Weet niet of hij ook echt moet werken of gewoon graag werkt (hij is een film/fotografie portfolio aan het opbouwen), maar dat is natuurlijk wel fijner om lekker in iemands rustige huis te doen.