Haha ja he, en dank je wel!
Haha! Nah denk het niet hoor, er zijn genoeg personen op de wereld die lange nagels ordinair en onverzorgd vinden.
Ik heb het nagel topic op negeren want ik wil ook mooie gelakte of nepnagels, maar het kan niet door mijn werk. Werd echt sip van al die mooie nagels de hele tijd ![]()
Wat zuur
kun je geen pleister om je grote teen doen als je open schoen aan wil? Zodat het niet opvalt
Ja helemaal mee eens! Ik zit in een appgroepje, appte een vriendin daar laatst in
āZusje, mijn collega vraagt zich af hoe jij je billen afveegtā (?!) dus ik zeg, ānet als iedereen? Ik vind dat altijd zoān nare walgelijke vraag
zie ik op tiktok ook vaak. Waarom maken mensen zich er druk om hoe anderen dat doen.ā zegt ze āZe zijn bang dat je nagel door het papier prikt tja ik snap de angstā (wtf, dank vriendin dat jij meedoet met deze rare vraag) dus ik zeg āMaar ze kent me niet. Waarom is ze daar bang voor. Zij heeft er geen last van toch. En ik ook niet. Vind het echt onbeleefd zoiets te vragen.ā
Naja was echt een raar gesprek, vond het ook echt vreemd van mijn vriendin, voelde me ook echt belachelijk gemaakt.
Verder is het een hele lieve vriendin hoor, maar dit was even niet tof.
Jaa ik ga binnenkort even wat extra dagen vrij nemen en even plannen want ben nederland even helemaal zat. Niet dat frankrijk zou zo gezellig is maar daar is wel beter eten tho .
En toch (en dit bedoel ik niet lullig): hoe typ je? Ik vraag me dat ook altijd af. Doe je dat met je nagel of met je vingertop? ![]()
Met mijn vingertop
Het was echt niet lullig bedoeld. Ik zie gewoon voor me dat je met je topje typt en dan met je nagel ook continu de rij erboven indrukt
meer respect dan kritiek dus haha
Ja nee prima hoor dat je het vraagt, beter dan vragen hoe iemand zān reet afveegt maar ik weet niet. Het is een gevoel, wat hierboven al werd gezegd, alsof je niet kunt functioneren met lange nagels.
Mannen met vieze voeten in sandalen ![]()
![]()
Snap ik wel, ik hoor die reacties zelf ook vaak over āmensen met lange nagelsā. Onzin vind ik het, maar ik snap wel dat je dat gevoel krijgt
Teken er een smiley op en showen maar! ![]()
Oh ik heb dat gevoel juist andersom. Dat als je niks met je nagels doet (op vijlen/knippen na) dat dat dan onverzorgd is enzo. Zoān gesprek als @ZusjevanJoost had ik laatst precies andersom, dus 2 mensen met lange gelnagels die neerbuigend praatten over mensen die niets met hun nagels doen ![]()
Als ik iets met mijn nagels doe dan is het echt na een dag of twee weer eraf vanwege mijn werk dus ik heb het maar opgegeven haha
en dan zoān zwarte laag eronder
@ZusjevanJoost heks!!1!!1!1! Ik heb echt zin om tegen dat soort mensen die vragen hoe je dan afveegt te zeggen dat ik altijd lekker met het stront nog in mn reet rondloop en dat pas savonds in de douche afspoel
Ik snap opzicht wel waar het vandaan komt, als mijn nagels net iets langer zijn kan ik mijn lenzen er al niet uit krijgen. Ik weet dat het manieren zijn met lange nagels, maar altijd te lui om op te zoeken ![]()
Parijs in je eentje is echt hartstikke leuk trouwens, dus gewoon doen!
Met je knokkels. Maar ook dat is weer heel wat anders dan zoiets intiems te vragen over afvegen.