Mijn huisgenoot is aan het verhuizen en heeft gewoon allemaal spullen uit de keuken meegenomen die niet van haar waren?? En toen had ik haar er over geappt, zegt ze nu dat ze de spullen mee heeft genomen die van haar zijn maar ik ben zo zeker dat dat niet zo is??? Ugh soms voel ik me echt te oud voor deze shit
Wat kut, zijn het dure dingen?
Voor zover ik nu heb kunnen ontdekken een beslagkom, hapjespan en een klein keukenmes. Niet allemaal megaduur, maar ik was vrijdagavond al bezig met een taart bakken bijv. toen ik er achter kwam dat die (plastic, cheape) kom weg is, dus wel heel irritant. En bijvoorbeeld van die hapjespan weet ik zooo zeker dat ie van mān oude huisgenoot was en dat zij ām bewust hier had achtergelaten toen ze ging emigreren omdat ik het zoān fijne pan vond, dus stop met me iets anders wijs proberen te maken!!!
Ik heb de verkeerde zonnebrand gekocht. Deze trekt totaal niet in en is olie ofzo. Ik wilde gewoon die witte creme die in de huid trekt.
Ben nu een glimmende kerstbal.
Er lijken ook telkens nieuwe takken van sport op te duiken. Rijd met mijn paarden veel in een bosgebied, met veel ruiterroutes. Was al gewend aan mountainbikers, cani-crossers (bezwete mensen die zich laten voorttrekken door een hond) en wandelaars op de smalle ruiterpaadjes, maar ontdekte laatst weer wat nieuws: fitness met een militair randje. Op het pad liggen omgevallen boomstammen die we graag gebruiken als hindernissen en mijn paard was al helemaal hyped. Moeten we ineens afremmen omdat mensen zich begeleid door luid gebrul aan het opdrukken zijn op die stammen.
Mijn paard:
Heb dit nu geprobeerd, op de koude stand, en damn is echt superlekker! Met wat ijsklontjes erbij, echt A+. Dus hoop dat jij alsnog ook een goede hebt kunnen maken!
Ja, ik weet dat de openbare ruimte niet van mij is, maar het is evengoed irritant. Je neemt ook wel een risico door na een s-bocht op een ruiterpad te gaan LIGGEN. Mijn merrie is goed aan de hulpen, maar wel een vluchtdier van 600 kg met behoorlijk wat energie.
Ook fraai: trosjes mountainbikers die: āPAARDā naar elkaar schreeuwen als ze ons tegenkomen op een ruiterpad waar je elkaar niet kunt passeren. Ze moeten dan stoppen en afstappen en dan zeg ik luid en duidelijk āPAS OP LIEVERD. MOUNTAINBIKERSā tegen mijn paard, gewoon omdat ik flauw ben.
Sinds ik getrouwd ben (november vorig jaar) gaat letterlijk iedereen om me heen er vanuit dat we of bezig zijn met zwanger worden, of binnen nu en een jaar daar aan willen beginnen.
āJa beter nu veel reizen want volgend jaar ben je vast wel zwangerā ???
We zouden overigens wel graag kinderen willen maar wanneer zijn deze mensen hun zaken niet.
Mijn Ubereats bestelling is niet bezorgd vanwege een fucking luie bezorger. Hij heeft echt 1,5minuut de moeite gedaan om te zoeken (mn woning is echt niet moeilijk te vinden), kon het zelfs niet vinden met mijn instructies en heeft voor de show mij 1 keer gebeld aka telefoon over laten gaan, mede waardoor Ubereats nu vindt dat ik geen recht heb op restitutie. Hijzelf of iemand anders zit nu te genieten van mijn bestelling van 32 euro, of het staat nog ergens op straat, en ik val ondertussen om van de honger. Ben net dan maar bezweet in mn wielrenkleding en met dooie benen naar de avondwinkel gegaan (15 euro voor wat snacks). Kan even niet relativeren nu, ben zo hangry
Drink je daarna een glaasje prosecco voor de schrik
Ik vind āmijn paardā echt heel hinderlijk om te lezen, zoals mensen dat ook wel eens hebben met āmijn manā of āmijn kindā. Ik heb gewoon onmiddellijk paardenmeisje-vibes.
Wat vreemd (voor mij dan) aan de kust, PWN en Schoorlse duinen mag je echt niet fietsen op de ruiterpaden.
PWN mag je tot 10:30 wel fietsen op de wandelpaden. Dat is echt irritant
Ja dan ben je niet goed in je kop
Huh, ze bedoelt toch dat deze mensen op een ruiterpad bezig waren? Dat is de enige plek waar mensen met paarden mogen komen, dus dan hebben ze daar toch ook meer recht op?
Als iemand mijn (huis)dier zou verwonden zou ik diegene ook flink veel pijn toewensen.
En in dit geval kan dat paard er niks aan doen, maar jij met je fiets op een plek waar je niet mag fietsen wel, hij had het imo ook verdiend om een flinke tik van een hoef te krijgen hoor. Zeker als je dan ook nog eens laf meteen wegfietst ipv te stoppen om te kijken of het paard en zijn berijder in orde zijn nadat jij er tegenaan bent geknald.
Hahaha. Ik vind dit wel weer een toepasselijke voor in dit topic.
Waar erger je je aan?
Bezittelijke voornaamwoorden.
Ik doe een poging om het neutraal voor je op te schrijven:
āHet dier dat woonachtig is op het perceel dat volgens de in het kadaster bekende gegevens eigendom is van deze forumgebruiker en waarvoor forumgebruiker de verantwoordelijkheid draagt. Forumgebruiker rijdt/wandelt/jogt regelmatig met dit dier door de aan het woonhuis grenzende percelen. ā
āDe manspersoon waarmee forumgebruiker een geregistreerd partnerschap heeft en die woonachtig is op voornoemd perceelā
āDe minderjarige persoon die is geboren tijdens het geregistreerd partnerschap en waarvoor forumgebruiker en geregistreerd partner de volledige zorg dragenā
Eh⦠dat meen ik niet hoor. Zie mijn opmerking over dat ik besef dat het openbare ruimte is die we moeten delen. Een beetje fatsoen en verstand is hetgeen dat daarbij vaak ontbreekt. Op een breder ruiterpad vind ik het geen punt om elkaar tegen te komen. Als mensen maar geen rare en gevaarlijke fratsen uithalen.
Los van de acties van de ander is het gewoon gestoord iemand zoiets te te wensen
En sterker nog, ik ben überhaupt van mening dat het dierenmishandeling is om op een paard te zitten en het te gebruiken voor je eigen plezier, dus ik vind de fietser niet veel fouter dan de ruiter. Maar ik ben ook niet de persoon om deze discussie mee te voeren.