Ohhh echt? Ik heb Gellac gekocht maar daar komt iedere keer een hele nagel vanaf en dan moet ik hem weer opnieuw doen echt super irritant ![]()
Gatverdamme, ik heb mijn instagram net 2 dagen van prive af en mijn ex van 3 jaar geleden heeft alweer mijn insta verhaal bekekenā¦
Vorig jaar was dat ook al het geval.
Blokkeren kan heel makkelijk he ![]()
Ik woon echt op een mega drukke straat in de stad, waar MANNEN een bewijsdrang hebben wie de grootste/duurste auto heeft, het hardste zān uitlaat kan laten knallen etc en ik ben er echt allemaal aan gewend maar ik word echt zo agressief van die ventjes die hun motor constant laten draaien op het moment dat ze zelf een doner kebab aan het halen of eten zijn. Ik heb echt zin om al mān zeik van een dag op te sparen en het vanuit mān raam op die HUUR auto te smijten
Goh, dat wist ik nog niet! Nee dat had ik vorig jaar uiteraard gedaan, maar blijbaar heeft hij ook een āgedichtjesā account waar ik niks vanaf weet (logisch want hij is niet in mijn leven gelukkig) maar toen ik dat net ging blokkeren kreeg ik de optie dat ik alle accounts die hij heeft en kan aanmaken met zijn huidige emailadres kan blokken dus dat heb ik direct aangevinkt.
@anon3219017 Ja dat kan ook, maar waarom dat doen voor 1 persoon? Ik vind het gewoon gek dat je als je iemand al op de blok hebt staan, die persoon er binnen 1,5 dag achter komt dat mijn account open staat. Het is al 3,5 jaar uit en er is al die tijd geem contact geweest. Ik vind het gewoon en creep, dus vandaar mijn ergernis.
En de reden waarom het open stond was omdat ik mee deed met een win actie.
Ik word zoooo moe van het parkeerprobleem op mijnwerkers. We hebben 50 parkeerplekken op 500 medewerkers dus het is echt sowieso handdoekje leggen voor een parkeerplek, waardoor je eigenlijk al geen parkeerplaats hebt als je niet op de dag dat ze vrijkomen voor 8.00 geboekt hebt. Dat is ergenis 1.
Nu heb ik voor vandaag een parkeerplek, die ik last minute kon kapen omdat een collega de kantoordag van zichzelf cancelde, maar buiten was al vol, dus moet ik binnen parkeren maar die stomme kentekenherkenning doet het pas vanaf 7.05. Dus zit al een kwartier nutteloos te wachten voor de ingang van de parkeergarage.
Echt wat een treurnis elke keer weer als ik spontaan naar kantoor wil, en met het ov is geen optie want dan ben ik bijna 2 uur onderweg ipv 35 minuten met de auto.
Oh die krijg ik ook iedere keer in de brievenbus, echt vaag
Deze context maakt je eerste post een stuk duidelijker. Nu snap ik waarom je hem niet geblokkeerd had. ![]()
Zij is toch niet verantwoordelijk voor het rare gedrag van haar ex. Ze moet gewoon een open profiel kunnen hebben, het is niet haar schuld dat hij zo weird doet.
Ja, ik weet dat missende context echt een ding is, maar met een paar drankjes op kwam dat niet direct in me op haha ![]()
De bewolking, wind en regen op vakantie ![]()
Kwam niet vooruit op de fiets en het leek wel alsof het in rondjes waaide, want had geen wind mee heen & terug.
Mensen die kwaad worden als ze gewezen worden op overduidelijk foutief gedrag, vooral in het verkeer.
Wij stonden net te wachten op een trekker met aanhanger die achteruit ergens ging parkeren. Wij stonden vooraan en een of andere idioot ging heel sociaal de hele rij autoās langs en kwam toen vast te staan achter ons. Wij moesten achteruit om ruimte te geven voor de trekker, er was voldoende ruimte achter de auto achter ons maar die ging geen centimeter achteruit. Mijn man half uit de auto hangen maar echt niks. Toen wij dus noodgedwongen zelf maar achteruit gingen ging hij toeteren?? Logisch.
Toen was de trekker weg dus konden we doorrijden, ging hij ons inhalen in een gevaarlijke bocht waar dat echt niet slim is. Dus mijn man uit frustratie toeteren, doet hij echt nooit, maar we zaten in een stressvolle situatie met een huilende zieke baby die direct naar het ziekenhuis moest. Ging die auto keihard remmen, kwam er een soort manbaby uit, en die ging heel dreigend bij het raam staan āwat wil je dan???ā. En nog zeggen āen hou je baby onder controleā lolol.
Hoe kun je zo denken, eerst asociaal rijden en dan boos worden als mensen er wat van zeggen. Hij had ook duidelijk geen haast als hij tijd had om uit de auto te komen :ā)
Het bleek uiteindelijk wel mee te vallen, gelukkig. Maar het was wel even spannend.
Jeetje wat heftig, hopelijk gaat alles goed met je baby. Er zijn zoveel hufters in het verkeer, heb je toevallig een kenteken opgeschreven, eventueel melden bij de politie?
Nee helaas, ik probeerde het te onthouden maar er zat te veel in mān hoofd. Weet ook niet of je er iets mee kunt eigenlijk?
Maar zal hem wel direct herkennen in zān stomme stationwagon.
Haha ja uiteindelijk nog eentje gaan kopen. Smaakte goed maar een zelfgemaakte is natuurlijk nog veel lekkerder
Ja same. Ik heb ook het gevoel dat ik de laatste jaren er steeds minder ben om ga geven maar tegelijkertijd wil ik wel mooie nagels etc. Maar dan heb ik weer niet genoeg motivatie en denk ik al snel, naja boeiend! De gedachte dat ik 2 keer het haar en make-up van een vriendin heb gedaan voor een dagbruiloft vind ik nu gewoon lachwekkend ![]()
Ik snap ook niet hoe zulke mensen altijd haast lijken te hebben. Maar wel tijd hebben voor ruzie. Rij dsn ook gewoon door idioot.
Heb ik eindelijk een mooie linnen wikkeljurk gevonden die mooi past, zitten er zakken in. Waarom?