Waar erger je je aan? #15

Teken er een smiley op en showen maar! :star_struck:

3 likes

Oh ik heb dat gevoel juist andersom. Dat als je niks met je nagels doet (op vijlen/knippen na) dat dat dan onverzorgd is enzo. Zo’n gesprek als @ZusjevanJoost had ik laatst precies andersom, dus 2 mensen met lange gelnagels die neerbuigend praatten over mensen die niets met hun nagels doen :stuck_out_tongue:

5 likes

Als ik iets met mijn nagels doe dan is het echt na een dag of twee weer eraf vanwege mijn werk dus ik heb het maar opgegeven haha

1 like

en dan zo’n zwarte laag eronder

1 like

@ZusjevanJoost heks!!1!!1!1! Ik heb echt zin om tegen dat soort mensen die vragen hoe je dan afveegt te zeggen dat ik altijd lekker met het stront nog in mn reet rondloop en dat pas savonds in de douche afspoel

6 likes

Ik snap opzicht wel waar het vandaan komt, als mijn nagels net iets langer zijn kan ik mijn lenzen er al niet uit krijgen. Ik weet dat het manieren zijn met lange nagels, maar altijd te lui om op te zoeken :sweat_smile:

1 like

Parijs in je eentje is echt hartstikke leuk trouwens, dus gewoon doen!

2 likes

Met je knokkels. Maar ook dat is weer heel wat anders dan zoiets intiems te vragen over afvegen.

1 like

mijn ouders zijn zo goed in me ambigue whatsapp berichtjes zonder verdere context sturen die me laten denken alsof er iets erg gebeurd is

mn moeder twee weken geleden: “ik wil je graag bellen, zit je een beetje op een rustige plek? misschien even zitten?”

mn vader vandaag: “morgen om 16.00 gesprek met advocaat”

en dan gaat het vervolgens over nauwelijks relevante dingen hahaha

16 likes

Oooh hier is mijn moeder ook kampioen in!
“Kan ik je bellen? Er is iets gebeurd.” En dan heeft oma een paarse bril gekocht terwijl ze altijd zegt dat paars lelijk is.

35 likes

Dat ik eigenlijk even eerder de stad in wou om te flaneren en een beetje te winkelen voor mijn afspraak met de fysio, maar ik ben zo’n lui stuk stront dat ik maar op de bank blijf zitten en nu geen tijd meer heb om te flaneren haha

1 like

In je eentje is soieso altijd leuk. Fuck mensen haha.

6 likes

Ik vind dat zulke irri vragen. Ik vraag toch ook niet hoe krab jij aan je kont met die afgekloven stompjes van je.

5 likes

Was serieus zelfs bijna te laat :joy: echt man

2 likes

Dat ik in een reflex alle lege blikjes samenknijp, terwijl er nu statiegeld op zit en ze heel moet houden. :triumph::triumph::triumph:

17 likes

Als je zin en tijd hebt, biab blijft zitten als een huis! Dat heb ik ook op mijn nagels en daarom heb ik ze ook zo lang kunnen laten worden.

4 likes

En @grace mee eens, ook wb ingewikkelde haarroutines, scheren en make-up gebruik. Ik heb genoeg taken op een dag en ben daarbij ook nog vrij lui dus geen tijd en zin om me met al dit soort dingen bezig te houden maar voel me er dan toch soms lullig over als ik naar de gemiddelde vrouw van mijn generatie kijk.

5 likes

In mijn geval reageert mijn mobiel niet op mijn nagel, dus die zit je niet in de weg haha.

2 likes

Nu Cleopatra weer in het nieuws is
ik erger me dood dat altijd als ze genoemd wordt er weer mensen moeten laten weten dat “ze in het echt niet zo knap was hoor!” Die vrouw regeerde vrij succesvol een Egyptisch rijk dat eigenlijk al aan het eind van zn latijn was, wist twee Romeinse staatsmannen om haar vingers te winden, heeft haar broer/mede bestuurder uit de weg geruimd omdat zij vond dat ze zelf Egypte wel kon besturen, sprak als enige van haar dynastie de locale taal, stond bekend als iemand die super slim en geleerd was
maar nee, laten we het alle belangrijkste weer even benoemen : ze was misschien niet per se knap🙄

Ik ga dit voorstaan bij elk artikel over een man commenten. Ja leuk wat die Caesar allemaal heeft gedaan, maar echt knap was ie niet hĂš!

69 likes

HĂ© maar dat was niet gelukt als ze niet knap was he :sob:

3 likes