Waar erger je je aan? #15

Waarom niet?
Normaal heeft vrouwen kleding amper zakken, ik zou dit juist een voordeel vinden.

19 likes

Zodat je tegen de meiden kan zeggen dat je zakken hebt

21 likes

Ik snap de obsessie met zakken soms niet, vooral mensen die zo blij zijn met zakken in avond- of bruidsjurken. Wat ben je met zakken in dat type kledij? “The (wedding) dress looks so nice and look it has pockets”

21 likes

Ik draag nooit iets in mijn zakken, dus heb er geen nood aan. En in dit geval vind ik het ook echt afdoen aan het model van de jurk. Het zijn 2 extra bulten stof aan de zijkant waardoor de lijnen van de jurk gewoon niet mooi doorlopen.

3 likes

Haha is dat een citaat uit de film Bridesmaids? Bij zo’n avondjurk of bruidjurk kan het denk ik nooit mooi zijn.

3 likes

Huh. Voor je snacks toch

16 likes

Ja lekker een handje bitterballen erin!

20 likes

Onder andere, ook in say yes to the dress. @Banananana “you can have some cheeky snacks”
Echt stop het!

4 likes

waar heb je m gevonden? Ben JUIST op zoek naar een mooie linnen jurk met zakken :rofl:

3 likes

Ugh ik had een tijd geleden een mooie jumpsuit voor een bruiloft en daar zag je de zakken echt in zitten. Stond zo lelijk, ik heb ze bij een kleermaker er uit laten halen.

1 like

Ik liep er vanochtend tegenaan in de Hema of all places! Zie net dat de jurk 55% linnen en 45% viscose, weet niet of dat iets voor je uit maakt.

1 like

Dit inderdaad. ik heb best brede heupen en die zakken geven nog net een extra beetje stof waardoor ze nog breder lijken. :cry:

4 likes

Ja precies, vooral als de zakken ook nog ongunstig geplaatst zijn en precies op je breedste deel vallen. Ik denk dat ik de zakken maar ga dichtnaaien en de stof aan de binnenkant afknip.

2 likes

Ja wat doe je ingodsnaam in die zakken? Ik heb ook een cocktailjurkje met zakken, maar als ik daar een telefoon in doe dan hangt dat hele ding scheef.

3 likes

Ik haat die zakken ook om die reden! Het ‘breekt’ het model van de jurk altijd zo op een lelijke manier vind ik

2 likes

Ik vind m’n handen in zakken veel lekkerder staan

12 likes

Comfort gaat bij mij echt voor fashion hoor

17 likes

Maar dan trek je de meeste feestelijke jurken toch sowieso niet aan?

1 like

Geen idee, als dat het thema is en je moet zo komen dan wel. Maar dan kies ik degene die het lekkerst zit en er toch leuk uit ziet.

2 likes

Gewoon weer met z’n allen zulke zakken nemen

25 likes