Mijn personal trainer van twee jaar terug stuurde me net een berichtje. Ik dacht uit interesse maar ze zit alweer te opperen dat ik lesjes moet nemen bij haar.
Uhhhh how about NO.
Mijn personal trainer van twee jaar terug stuurde me net een berichtje. Ik dacht uit interesse maar ze zit alweer te opperen dat ik lesjes moet nemen bij haar.
Uhhhh how about NO.
Google Maps geeft bij mij altijd aan dat als ik van de noordzijde van Utrecht Centraal naar een bestemming aan de zuidzijde wil, of juist andersom, ik eerst een bus moet nemen via het centrum zodat ik aan de juiste kant van het station uitkom. Maps begrijpt gewoon niet dat je langs het station kan lopen om van Stationsplein naar Jaarbeursplein te komen en vice versa. Terwijl 9292 dat wel begrijpt.
Ik kan me voorstellen dat veel toeristen gewoon vijftien minuten extra besteden aan het pakken van die bus via het centrum :’) aan de andere kant, welke toerist wil naar de zuidzijde van de stad.
Ik kan mijn goede neusspray nergens meer vinden, wel 3 flacons van de niet werkende gevonden👍
Zijn er eigenlijk mensen die het fijn vinden om te winkelen in winkels met keiharde muziek? Was er net in eentje en werd er gewoon helemaal opgefokt van, en denk dat het personeel na 8 uur ook is doorgedraaid. Waaaarom denken ze dat dat een goed idee is?
m’n ouders weigerden vroeger mee te gaan naar the sting om deze reden haha
Whaha dit was bij Cotton Club, dat is volgens mij ook onderdeel van the Sting
Ja. Ik wil graag meer vlaamsfluencers want ik vind het accent zo chill.
De vriendin van viktor Verhulst is influencer geloof ik.
Is in ieder geval echt ziekelijk tering rijk.
Ja was in mijn straat voor de deur, als klap op de vuurpijl was er eens een markt en mocht ik niet eens door de voordeur, heb toen gejankt met die orgel op de achtergrond en toen kon ik ineens wel naar binnen pff
“Ik ben links, woke & ally… MAAR.”
Tyfstraal een end op.
Dat er nog steeds geen testers zijn in de kruidvat en zo. Heb in mijn leven echt al genoeg geld uitgegeven aan verkeerde kleuren/formules foundations en ik moet nu echt een nieuwe
Heb je foundations waar je wel tevreden over bent? Anders zou je Findation.com kunnen gebruiken.
Nee helaas, moet echt helemaal opnieuw beginnen met mijn zoektocht Maar ga deze site wel onthouden!
Dat ik net een mail krijg van Guts&Gusto dat je bij een bestelling vanaf 75 euro een gratis hartjes string krijgt(op=op!!!), doe dan niks wat een arremoei
Sowieso een arremoei zaak/bedrijf
Walgelijk
Amandelen. Gore noot.
Maar luister even: gezouten gebrande Marcona amandelen van een goede kaasboer/ delicatessenwinkel zijn echt
Stuur maar een zakje dan praten we daarna verder.
Dat een collega bijna wekelijks moet benadrukken dat zij echt geen zin zou hebben om elke ochtend vroeg haar haren te gaan krullen.
Nou ik wel, LAAT ME.