Waar erger je je aan? #15

Volgens mij weten echt heel veel mensen niet dat je Google kan gebruiken voor het ov. Ik krijg ook echt jeuk als mensen 9292 gebruiken
Dat je ook de prijs van de rit kan zien zou wel een mooie aanvulling zijn inderdaad

1 like

Ik heb hetzelfde maar dan met dit forum, gaat echt volautomatisch haha. Snap niet waarom mijn brein liever de hele dag tegen het schrijven van een mail op kijkt dan 5 minuten te focussen op de mail en daarna doorgaan met het leven.

6 likes

Door de portie grootte die gewoon perfect is

2 likes

Ik haat het als ik in de auto zit en ik lekker wil bellen, dat dan niemand opneemt.

En dat ik zaterdagmiddag dacht dat ik vanavond wel zou willen koken terwijl dat dus helemaal niet zo is.

5 likes

Ik had echt het idee dat Google Maps soms andere routes geeft dan 9292, maar lees nu dus dat de info van Google Maps gebaseerd is op 9292 en dus idd hetzelfde is :exploding_head:

Als echte geek gebruik ik voor bus/tram/metro trouwens OVinfo app, kun je real life de tijden zien en waar de bus is. Duidelijker dan Google maps vind ik.

2 likes

Ja het is idd hetzelfde. Ik vind het zelf fijn om zo min mogelijk apps te hebben op mijn telefoon en voor mij voelt het gewoon heel erg dubbelop. Zelfs in het buitenland werkt maps met het ov gewoon goed!

1 like

Aan de reacties op de video van NOS stories met Vera Camilla over Amalia. Vooral die op TikTok, wat een ellende. We zijn er echt nog lang niet.

3 likes

Mijn personal trainer van twee jaar terug stuurde me net een berichtje. Ik dacht uit interesse maar ze zit alweer te opperen dat ik lesjes moet nemen bij haar.

Uhhhh how about NO.

2 likes

Google Maps geeft bij mij altijd aan dat als ik van de noordzijde van Utrecht Centraal naar een bestemming aan de zuidzijde wil, of juist andersom, ik eerst een bus moet nemen via het centrum zodat ik aan de juiste kant van het station uitkom. Maps begrijpt gewoon niet dat je langs het station kan lopen om van Stationsplein naar Jaarbeursplein te komen en vice versa. Terwijl 9292 dat wel begrijpt.

Ik kan me voorstellen dat veel toeristen gewoon vijftien minuten extra besteden aan het pakken van die bus via het centrum :’) aan de andere kant, welke toerist wil naar de zuidzijde van de stad.

7 likes

Ik kan mijn goede neusspray nergens meer vinden, wel 3 flacons van de niet werkende gevonden👍

3 likes

Zijn er eigenlijk mensen die het fijn vinden om te winkelen in winkels met keiharde muziek? Was er net in eentje en werd er gewoon helemaal opgefokt van, en denk dat het personeel na 8 uur ook is doorgedraaid. Waaaarom denken ze dat dat een goed idee is?

29 likes

m’n ouders weigerden vroeger mee te gaan naar the sting om deze reden haha

8 likes

Whaha dit was bij Cotton Club, dat is volgens mij ook onderdeel van the Sting :joy:

4 likes

Ja. Ik wil graag meer vlaamsfluencers want ik vind het accent zo chill.

1 like

De vriendin van viktor Verhulst is influencer geloof ik.

Is in ieder geval echt ziekelijk tering rijk.

2 likes

Ja was in mijn straat voor de deur, als klap op de vuurpijl was er eens een markt en mocht ik niet eens door de voordeur, heb toen gejankt met die orgel op de achtergrond en toen kon ik ineens wel naar binnen pff

1 like

“Ik ben links, woke & ally… MAAR.”
Tyfstraal een end op.

8 likes

Dat er nog steeds geen testers zijn in de kruidvat en zo. Heb in mijn leven echt al genoeg geld uitgegeven aan verkeerde kleuren/formules foundations en ik moet nu echt een nieuwe :rage:

3 likes

Heb je foundations waar je wel tevreden over bent? Anders zou je Findation.com kunnen gebruiken.

4 likes

Nee helaas, moet echt helemaal opnieuw beginnen met mijn zoektocht :frowning: Maar ga deze site wel onthouden!

1 like