Waar erger je je aan? #15

Haha ik moest hier hardop om lachen. Zoooo droog en random :joy:

Ja natuurlijk schrik je als je zo’n appje krijgt

7 likes

Deze briefjes die minstens een keer per maand in de brievenbus zitten terwijl we een nee nee sticker hebben. Het is iets religieus, maar waar gaaaat het over?! Die judo website ertussendoor, en gas afsluiten? Vorige keer stonden er ook allemaal snackbar snacks tussen :face_with_raised_eyebrow: kan me niet voorstellen dat ook maar iemand hier iets mee doet haha

7 likes

Je moet judo-en en meer snacks eten om je ziel te redden. Het is een teken.

Maar wel judo in lourdes met hulpmiddelen

1 like

De nageldiscussie doet me denken aan toen ik/mijn gelakte nagels geroast werden tijdens de lunch op werk. Iemand merkte op dat ik een andere kleur had (gewoon een neutrale opmerking) en meteen moesten drie collegas er wat van vinden. “Laat je dat dan echt Ă©lke maand doen?” “Ik vind dat er altijd zooo dom uitzien als je daar maar een beetje zit terwijl iemand anders aan je nagels frunnikt” “Nou, ik besteed mijn geld liever aan andere dingen” “Waar haal je de tijdddd vandaan?!”

11 likes

‘Hoe veel kost dat wel niet?!’

2 likes

Amen

20 likes

Ohhh echt? Ik heb Gellac gekocht maar daar komt iedere keer een hele nagel vanaf en dan moet ik hem weer opnieuw doen echt super irritant :joy:

2 likes

Gatverdamme, ik heb mijn instagram net 2 dagen van prive af en mijn ex van 3 jaar geleden heeft alweer mijn insta verhaal bekeken
 :face_vomiting: Vorig jaar was dat ook al het geval.

2 likes

Blokkeren kan heel makkelijk he :wink:

2 likes

Ik woon echt op een mega drukke straat in de stad, waar MANNEN een bewijsdrang hebben wie de grootste/duurste auto heeft, het hardste z’n uitlaat kan laten knallen etc en ik ben er echt allemaal aan gewend maar ik word echt zo agressief van die ventjes die hun motor constant laten draaien op het moment dat ze zelf een doner kebab aan het halen of eten zijn. Ik heb echt zin om al m’n zeik van een dag op te sparen en het vanuit m’n raam op die HUUR auto te smijten

15 likes

Goh, dat wist ik nog niet! Nee dat had ik vorig jaar uiteraard gedaan, maar blijbaar heeft hij ook een “gedichtjes” account waar ik niks vanaf weet (logisch want hij is niet in mijn leven gelukkig) maar toen ik dat net ging blokkeren kreeg ik de optie dat ik alle accounts die hij heeft en kan aanmaken met zijn huidige emailadres kan blokken dus dat heb ik direct aangevinkt.

@anon3219017 Ja dat kan ook, maar waarom dat doen voor 1 persoon? Ik vind het gewoon gek dat je als je iemand al op de blok hebt staan, die persoon er binnen 1,5 dag achter komt dat mijn account open staat. Het is al 3,5 jaar uit en er is al die tijd geem contact geweest. Ik vind het gewoon en creep, dus vandaar mijn ergernis.

En de reden waarom het open stond was omdat ik mee deed met een win actie.

23 likes

Ik word zoooo moe van het parkeerprobleem op mijnwerkers. We hebben 50 parkeerplekken op 500 medewerkers dus het is echt sowieso handdoekje leggen voor een parkeerplek, waardoor je eigenlijk al geen parkeerplaats hebt als je niet op de dag dat ze vrijkomen voor 8.00 geboekt hebt. Dat is ergenis 1.

Nu heb ik voor vandaag een parkeerplek, die ik last minute kon kapen omdat een collega de kantoordag van zichzelf cancelde, maar buiten was al vol, dus moet ik binnen parkeren maar die stomme kentekenherkenning doet het pas vanaf 7.05. Dus zit al een kwartier nutteloos te wachten voor de ingang van de parkeergarage.

Echt wat een treurnis elke keer weer als ik spontaan naar kantoor wil, en met het ov is geen optie want dan ben ik bijna 2 uur onderweg ipv 35 minuten met de auto.

5 likes

Oh die krijg ik ook iedere keer in de brievenbus, echt vaag

1 like

Deze context maakt je eerste post een stuk duidelijker. Nu snap ik waarom je hem niet geblokkeerd had. :smiley:

2 likes

Zij is toch niet verantwoordelijk voor het rare gedrag van haar ex. Ze moet gewoon een open profiel kunnen hebben, het is niet haar schuld dat hij zo weird doet.

56 likes

Ja, ik weet dat missende context echt een ding is, maar met een paar drankjes op kwam dat niet direct in me op haha :blush:

2 likes

De bewolking, wind en regen op vakantie :sob:

1 like

Kwam niet vooruit op de fiets en het leek wel alsof het in rondjes waaide, want had geen wind mee heen & terug.

2 likes