Waar erger je je aan? #15

Ik heb daar bijvoorbeeld mn purol in zitten zodat ik dat lekker bij kan smeren zonder elke keer mn tas te moeten zoeken. En inderdaad telefoon

In films gaan mensen wel eens naar uitvaarten van onbekenden, om een of andere reden. Zou jij dit ooit doen?

• Al gedaan
  • Zou ik wel doen
  • Misschien
  • Nee tuurlijk niet

0 stemmers

Whoeps verkeerde topic

1 like

O my dit is ideaal! Dan kun je je spullen laten zitten en het gewoon over je pyjama weer aan doen :joy:

4 likes

Gewoon nee. Tuurlijk niet vind ik een oordeel in zich hebben en ik snap wel dat mensen dat kunnen doen.

3 likes

Dat ik mij niet kan concentreren en continu afgeleid word.

nee maar wel als ik diegene niet ken en de nabestaande(n) wel goed genoeg

21 likes

Dat ik een hoesje van Nudient wil bestellen + card holder maar die voor mijn toestel al weken uitverkocht zijn. De leuke in ieder geval niet.

Iemand nog aanraders? Geen iDeal of Sweden.

Op de één of andere manier erger ik me er enorm aan als tompouce wordt gespeld als tompouche. Je zegt geen tompoesj, stop it :rage:

5 likes

Aan mensen die met een gebogen knie/voet omhoog en een neplach op foto’s en reels poseren…

Dus zo ongeveer:

10 likes

Aan iedereen die heeft meegedacht: ik heb dus die van Milka (werd getipt) gekocht en die vond ik toch ook mwah (sorry!) ik heb een betere vervanging gevonden die op de echte oldschool lijkt, namelijk die van de Lidl!!! :medal_military:

De bubble chocoladereep

14 likes

Zou niet zomaar een crematorium binnenwandelen en bij een random uitvaart aansluiten, maar ben al bij een aantal uitvaarten geweest waar ik de overledene niet kende maar de nabestaanden wel (heel goed).

1 like

Ja als ik een client moet begeleiden die geen familie heeft die dat kan doen. Maar ik vind het vreselijk want ik moet altijd mn tranen inhouden

14 likes

Zo irritant als mensen vaak je naam gebruiken in een een-op-eengesprek. Waarom zou je dat doen? Er nemen geen andere mensen deel aan het gesprek dus ik snap zelf ook wel dat je het tegen mij hebt. Ik vind het belerend overkomen.

21 likes

Dus omdat mannen het slecht doen mogen de vrouwen niet gehuldigd worden… Ik heb al niks met die club en dit maakt het er niet beter op.

19 likes

Zeker allen mannen in de directie

Pure onzin.

2 likes

Jeeeeeezus wat zijn voetballers en mannen toch achterlijk

2 likes

Hahaha dit had ik gister gepost. Ik maakte de foto voor de gein en hij bleek vet leuk (vind ik zelf dan)

3 likes

Nee niet eens omdat de mannen het slecht doen maar:

Dat slaat toch nergens op?!!!

5 likes

Dit is wat de supportersclub zegt toch, het bestuurd vindt dat het niet het moment is omdat o.a. de mannen niet zo lekker gaan

Ja inderdaad, hoe kunnen zo’n stelletje idioten dit bedenken. Een duidelijk signaal dat ze vrouwenvoetbal ondergeschikt vinden.