nou wat mij betreft allebei kulredenen, wat een ellende weer
Dat sowieso! Zoals gezegd heb ik echt niks met die club, maar ik ben hier gewoon echt wel een beetje boos over. Geeft maar weer eens aan hoe minachtend ze over vrouwen(voetbal) denken
Stel zielige mannetjes bahbah
sowieso die overdreven open mond. ik hoef je keelamandelen en je ongepoetste tong niet te zien.
Ja en laat mensen vooral lekker op de foto staan hoe zij dat leuk/prettig vinden
Ik moest laatst pasfoto’s laten maken en die man stond erop dat ik 1 “gewone” foto liet maken (dat bood hij gratis aan). Ik zei meerdere malen nee dankje maar heb me toch laten overhalen. Ik moest op die kruk zitten met beide benen aan 1 kant en dan ook ongeveer op die manier lachen. Bah laat me met rust. Heb die foto dus ook niet meer uit de envelop gehaald ![]()
ik moet al uren (eigenlijk al sinds gisteren lol) beginnen aan een bepaalde taak maar elke fucking keer als ik er voor ga zitten lukt het gewoon niet. Ondertussen heb ik 20 vlechtjes in mijn haar gemaakt, 5 duolingo lessen gedaan, al mn openstaande topics gelezen, alle haren van mn hond van de openbare hal vloer geplukt (??), uitgebreid gekeken welke airfryer ik wil… het is geen moeilijke taak, het kost niet veel tijd, ik kan me er gewoon niet toe zetten. En in plaats van te beginnen zeur ik erover op het forum en voel ik me extra nutteloos en lui
Go go go! Dan ben je er vanaf en kan je weer verder chillen
Doe het nu
haha ja dit zeg ik ook elke 10 minuten tegen mezelf? als het zo makkelijk was
ik heb nu wel min of meer 1 stap richting het doen van de taak gezet dus we zijn al verder dan 10 minuten geleden
Er is een of ander rioleringsonderhoudsbedrijf dat hier af en toe aan de deur komt en dan een heel vaag verhaal houdt waardoor het een beetje ambigu is of ze nou van de gemeente zijn of een commercieel bedrijf. Zo irritant. Net deed ik open en ik zei ‘ik heb geen tijd’ en hij zegt ‘maar het is belangrijk’. En dan vragen of we wel eens last hebben van stinkend water, water dat slecht wegloopt of omhoog komt etc. Maar dat lijkt me best logisch met een wat ouder huis en is ook altijd makkelijk op te lossen. Ze hebben ook geen logo ofzo op hun jasje, had eigenlijk moeten vragen waar hij van was maar ik wilde ook niet meer praten. Volgens mij willen ze een soort onderhoudsabonnement aansmeren, echt een rare manier van verkopen.
Kut woningbouw
We hebben last van mieren en ze komen waarschijnlijk uit de afvoer (was bij de buurvrouw ook) en dat moet dichtgemaakt worden. Maar daar hebben ze een afdekplaat voor gezet, om die witte plint er voor te zetten en aan de muur vast te kitten.
Maar ze komen niet om dat te fixen want mieren zijn een huurdersprobleem maar 't feit dat zij dit zo dom gemaakt hebben en we het nu niet op kunnen lossen ![]()
Ja Netflix is echt campagne aan het houden met hun dreigingen dat je niet je abo kan delen. Zag gisteren ook weer een nieuwsbericht. Ik heb me er niet in verdiept, maar het lijkt me eigenlijk stug dat ze dat mogen doen? Ja, je mag best het aantal schermen beperken, maar geoblocking mag helemaal niet ivm EU wetgeving en ik vraag me af hoe ze dit voor zich zien.
Of dat ze hopen dat ze met dreigementen alsnog een paar abo’tjes erbij krijgen. Ipv werken aan content en geluidskwaliteit etc.
Volgens mij is t zo dat je 1 keer per maand moet inloggen op je hoofdadres. Dus een vakantie maakt dan niet uit
Maar als je een account deelt, dan gebeurt dat toch sowieso wel? En zelfs 1 x per maand inloggen vind ik veel, ik ben ook wel eens ruim 3 maanden in het buitenland geweest.
Dat er altijd zo weinig vrouwen wc’s in stadions zijn…
Mannen kunnen allemaal zo doorlopen en bij de vrouwen staat weer een mega rij
Bij FC Volendam moest je jaren geleden als vrouw in het uitvak onder begeleiding van een steward naar het thuisvak lopen, bij Almere kregen we alleen een plaspaal aangeboden en bij Telstar stond in het uitvak letterlijk een MUUR waar je het maar uit moest zoeken ![]()
Was toch vorig jaar opgenomen? Ok toen hadden ze ook ruzie, maar zal wel een contractdingetje geweest zijn
Wat is dat ook altijd met mannen en The Beatles? En Bob Dylan.