Waar erger je je aan? #15

Mensen die kwaad worden als ze gewezen worden op overduidelijk foutief gedrag, vooral in het verkeer.

Wij stonden net te wachten op een trekker met aanhanger die achteruit ergens ging parkeren. Wij stonden vooraan en een of andere idioot ging heel sociaal de hele rij auto’s langs en kwam toen vast te staan achter ons. Wij moesten achteruit om ruimte te geven voor de trekker, er was voldoende ruimte achter de auto achter ons maar die ging geen centimeter achteruit. Mijn man half uit de auto hangen maar echt niks. Toen wij dus noodgedwongen zelf maar achteruit gingen ging hij toeteren?? Logisch.

Toen was de trekker weg dus konden we doorrijden, ging hij ons inhalen in een gevaarlijke bocht waar dat echt niet slim is. Dus mijn man uit frustratie toeteren, doet hij echt nooit, maar we zaten in een stressvolle situatie met een huilende zieke baby die direct naar het ziekenhuis moest. Ging die auto keihard remmen, kwam er een soort manbaby uit, en die ging heel dreigend bij het raam staan ‘wat wil je dan???’. En nog zeggen ‘en hou je baby onder controle’ lolol.

Hoe kun je zo denken, eerst asociaal rijden en dan boos worden als mensen er wat van zeggen. Hij had ook duidelijk geen haast als hij tijd had om uit de auto te komen :’)

4 likes

Het bleek uiteindelijk wel mee te vallen, gelukkig. Maar het was wel even spannend.

4 likes

Jeetje wat heftig, hopelijk gaat alles goed met je baby. Er zijn zoveel hufters in het verkeer, heb je toevallig een kenteken opgeschreven, eventueel melden bij de politie?

6 likes

Nee helaas, ik probeerde het te onthouden maar er zat te veel in m’n hoofd. Weet ook niet of je er iets mee kunt eigenlijk?

Maar zal hem wel direct herkennen in z’n stomme stationwagon.

1 like

Haha ja uiteindelijk nog eentje gaan kopen. Smaakte goed maar een zelfgemaakte is natuurlijk nog veel lekkerder

1 like

Ja same. Ik heb ook het gevoel dat ik de laatste jaren er steeds minder ben om ga geven maar tegelijkertijd wil ik wel mooie nagels etc. Maar dan heb ik weer niet genoeg motivatie en denk ik al snel, naja boeiend! De gedachte dat ik 2 keer het haar en make-up van een vriendin heb gedaan voor een dagbruiloft vind ik nu gewoon lachwekkend :joy:

1 like

Ik snap ook niet hoe zulke mensen altijd haast lijken te hebben. Maar wel tijd hebben voor ruzie. Rij dsn ook gewoon door idioot.

6 likes

Heb ik eindelijk een mooie linnen wikkeljurk gevonden die mooi past, zitten er zakken in. Waarom?

3 likes

Waarom niet?
Normaal heeft vrouwen kleding amper zakken, ik zou dit juist een voordeel vinden.

19 likes

Zodat je tegen de meiden kan zeggen dat je zakken hebt

21 likes

Ik snap de obsessie met zakken soms niet, vooral mensen die zo blij zijn met zakken in avond- of bruidsjurken. Wat ben je met zakken in dat type kledij? “The (wedding) dress looks so nice and look it has pockets”

21 likes

Ik draag nooit iets in mijn zakken, dus heb er geen nood aan. En in dit geval vind ik het ook echt afdoen aan het model van de jurk. Het zijn 2 extra bulten stof aan de zijkant waardoor de lijnen van de jurk gewoon niet mooi doorlopen.

3 likes

Haha is dat een citaat uit de film Bridesmaids? Bij zo’n avondjurk of bruidjurk kan het denk ik nooit mooi zijn.

3 likes

Huh. Voor je snacks toch

16 likes

Ja lekker een handje bitterballen erin!

20 likes

Onder andere, ook in say yes to the dress. @Banananana “you can have some cheeky snacks”
Echt stop het!

4 likes

waar heb je m gevonden? Ben JUIST op zoek naar een mooie linnen jurk met zakken :rofl:

3 likes

Ugh ik had een tijd geleden een mooie jumpsuit voor een bruiloft en daar zag je de zakken echt in zitten. Stond zo lelijk, ik heb ze bij een kleermaker er uit laten halen.

1 like

Ik liep er vanochtend tegenaan in de Hema of all places! Zie net dat de jurk 55% linnen en 45% viscose, weet niet of dat iets voor je uit maakt.

1 like

Dit inderdaad. ik heb best brede heupen en die zakken geven nog net een extra beetje stof waardoor ze nog breder lijken. :cry:

4 likes