Ja precies, vooral als de zakken ook nog ongunstig geplaatst zijn en precies op je breedste deel vallen. Ik denk dat ik de zakken maar ga dichtnaaien en de stof aan de binnenkant afknip.
Ja wat doe je ingodsnaam in die zakken? Ik heb ook een cocktailjurkje met zakken, maar als ik daar een telefoon in doe dan hangt dat hele ding scheef.
Ik haat die zakken ook om die reden! Het ‘breekt’ het model van de jurk altijd zo op een lelijke manier vind ik
Ik vind m’n handen in zakken veel lekkerder staan
Comfort gaat bij mij echt voor fashion hoor
Maar dan trek je de meeste feestelijke jurken toch sowieso niet aan?
Geen idee, als dat het thema is en je moet zo komen dan wel. Maar dan kies ik degene die het lekkerst zit en er toch leuk uit ziet.
Ik heb daar bijvoorbeeld mn purol in zitten zodat ik dat lekker bij kan smeren zonder elke keer mn tas te moeten zoeken. En inderdaad telefoon
In films gaan mensen wel eens naar uitvaarten van onbekenden, om een of andere reden. Zou jij dit ooit doen?
- Al gedaan
- Zou ik wel doen
- Misschien
- Nee tuurlijk niet
0 stemmers
Whoeps verkeerde topic
O my dit is ideaal! Dan kun je je spullen laten zitten en het gewoon over je pyjama weer aan doen
Gewoon nee. Tuurlijk niet vind ik een oordeel in zich hebben en ik snap wel dat mensen dat kunnen doen.
Dat ik mij niet kan concentreren en continu afgeleid word.
nee maar wel als ik diegene niet ken en de nabestaande(n) wel goed genoeg
Dat ik een hoesje van Nudient wil bestellen + card holder maar die voor mijn toestel al weken uitverkocht zijn. De leuke in ieder geval niet.
Iemand nog aanraders? Geen iDeal of Sweden.
Op de één of andere manier erger ik me er enorm aan als tompouce wordt gespeld als tompouche. Je zegt geen tompoesj, stop it
Aan mensen die met een gebogen knie/voet omhoog en een neplach op foto’s en reels poseren…
Dus zo ongeveer:
Aan iedereen die heeft meegedacht: ik heb dus die van Milka (werd getipt) gekocht en die vond ik toch ook mwah (sorry!) ik heb een betere vervanging gevonden die op de echte oldschool lijkt, namelijk die van de Lidl!!!
De bubble chocoladereep
Zou niet zomaar een crematorium binnenwandelen en bij een random uitvaart aansluiten, maar ben al bij een aantal uitvaarten geweest waar ik de overledene niet kende maar de nabestaanden wel (heel goed).
Ja als ik een client moet begeleiden die geen familie heeft die dat kan doen. Maar ik vind het vreselijk want ik moet altijd mn tranen inhouden